....

ΕΔΕΣΣΑ : ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΕΣΙΟΥ "ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ" 20/6 ΕΩΣ 31/10 - 2026

Το Μουσείο Γέσιου και η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πέλλας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και το Κέντρο Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσιάζουν την περιοδική έκθεση με τίτλο «Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες», η οποία θα φιλοξενηθεί από τις 20 Ιουνίου έως τις 31 Οκτωβρίου 2026.
Η έκθεση επικεντρώνεται στην ιστορική γεωγραφία της Μακεδονίας και ιδιαίτερα της Πέλλας, μέσα από μια επιλεγμένη παρουσίαση σπάνιων χαρτών που προέρχονται από τις αξιόλογες ιδιωτικές συλλογές των Σάββα Δεμερτζή και Αριστοτέλη Νανιόπουλου.
727518707-17933087265316058-4860365909839905868-n 727518711-17933087274316058-8035047625155675384-n IMG-9065 IMG-9068 IMG-9070 IMG-9071 IMG-9072

 

 
Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments