
ΓΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ: ΑΠΟΧΩΡΕΙ Η ΒΙΚΗ ΤΡΑΟΥΔΑ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Σάββατο, 7 Μαρτίου, 2026 - 11:06
Αποχωρεί η Βίκυ Τραούδα αποχωρεί από τη θέση της διοικήτριας του Νοσοκομείου Γιαννιτσών, και αναλαμβάνει Πρόεδρος του ΟΣΕΘ.
Με ανάρτησή της ευχαρίστησε τους συνεργάτες της και αναφέρθηκε στην εξαετή πορεία της στη δημόσια υγεία, από το Νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» έως τα Γιαννιτσά, επισημαίνοντας τις δυσκολίες της περιόδου, ιδιαίτερα κατά την πανδημία. Παράλληλα, στον ΟΣΕΘ τοποθετείται ως διευθύνων σύμβουλος ο συγκοινωνιολόγος Αργύρης Κουζής, ενώ η νέα διοίκηση θα έχει τετραετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης.
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments