
ΟΙ ΜΕΛΩΔΟΙ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΝΤΑΔΕΣ
Τετάρτη, 31 Αυγούστου, 2016 - 15:08
ΟΙ ΜΕΛΩΔΟΙ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΝΤΑΔΕΣ
Την ερχόμενη Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου αρχίζουν οι Μελωδοί της Έδεσσας τις καθιερωμένες καντάδες. Θα ξεκινήσουν στις 8.30’ από το Πολιτιστικό Κέντρο και θα περιδιαβούν τα δρομάκια του Βαροσιού και του κέντρου της πόλης. Όσοι καλλίφωνοι και νοσταλγοί ρομαντικών εποχών ας προσέλθουν!

Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments