....

ΟΜΙΛΙΑ «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΝΗΣΙΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ»

Την Κυριακή 15 Μαρτίου, στις 6.00 μ.μ., μετά τον Δ΄ Κατανυκτικό Εσπερινό και στα πλαίσια των Εσπερινών Κηρυγμάτων που πραγματοποιούνται στον Ιερό Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Γιαννιτσών θα ομιλήσει ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Εφραίμ Ανθίμου, Ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως με θέμα:
 
«ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΝΗΣΙΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ»
 


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments