....

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

Τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου και ώρα 18.00, στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ν. του Αγ. Δημητρίου, θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα:

«Το άγχος και η αντιμετώπισή του»

Ομιλήτρια, Μελικίδου Ναταλία, γιατρός

Σχόλια - Facebook Comments