
ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ
Σάββατο, 4 Νοέμβρη, 2017 - 12:53
Τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου και ώρα 18.00, στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ν. του Αγ. Δημητρίου, θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα:
«Το άγχος και η αντιμετώπισή του»
Ομιλήτρια, Μελικίδου Ναταλία, γιατρός
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments