......

ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣ ΔΙΝΕΙ 7 ΕΚΑΤ. € ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ; ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ (ΕΓΓΡΑΦΑ)

Ειδική Διοικητική Προσφυγή στον γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων κατέθεσε ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Κέρκυρας. Αιτία η ανάθεση από το δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων δύο συμβάσεων σε ιδιώτες.

 

Πρόκειται για συμβάσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ για:

-Την αποκομιδή των απορριμμάτων και την προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού με leasing.

«Και ενώ οργανώνεται μια υπηρεσία με κόπο ετών ,έρχεται μια προσπάθεια ανάθεσης σε ιδιώτη της Καθαριότητας για 2 χρόνια τουλάχιστον με κόστος 3.967.310,14 Ευρώ ,(περίπου 2.000.000 ετησίως )τα οποία θα μπορούσαν να εξοπλίσουν την υπηρεσία με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην προσφυγή.

Αντίστοιχη προσφυγή κάνει και η ΠΟΕ-ΟΤΑ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Με την προσβαλλόμενη απόφαση εγκρίνεται συνολική Δαπάνη για δύο έτη ύψους 3967310,14 Ευρώ, με ΦΠΑ 24%, χωρίς να υπάρχει ανάγκη για τέτοιου είδους δαπάνη, αφού όπως αποδεικνύεται εξ εγγράφων, ο Δήμος μας δεν έχει καμία ανάγκη σε Μηχανολογικό- Τεχνολογικό Εξοπλισμό, εφόσον έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες προμήθειες 32 οχημάτων διαφόρων τύπων, και εφόσον η όποια ανάγκη προκύψει σε προσωπικό μπορεί να καλυφθεί με την πρόσληψη εποχιακού προσωπικού, η οποία θα κόστιζε στο καθ’ ου λιγότερο από ½ των προϋπολογισθέντων δαπανών

Επίσης δεν προσκομίζεται βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας περί της δυνατότητας του Δήμου να ανταπεξέλθει στον Όγκο των εξόδων, με δεδομένο ότι ήδη εξελίσσεται και Διαγωνισμός Προμήθειας Εξοπλισμού , ο οποίος είναι σε αντίστοιχο ύψους. Δηλαδή θα κληθεί ο Δήμος να καταβάλλει για τις Δύο Συμβάσεις ( της ανάθεσης της αποκομιδής των απορριμμάτων σε ιδιώτη και την προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού με leasing ) ένα υπέρογκο ποσό υπερβαίνον τα 7 Εκατομμύρια Ευρώ, χωρίς να υπάρχει βεβαίωση για την αντίστοιχη δυνατότητα.

Τα εφτά σημεία

Με βάση μάλιστα τους ισχυρισμούς Δημοτικών Συμβούλων της

Αντιπολίτευσης όπως αυτοί προκύπτουν από τα Πρακτικά της προσβαλλόμενης Πράξης, το ποσό που θα κληθεί ο καθ ου να καταβάλει για τις ανωτέρω συμβάσεις σχεδόν ταυτίζεται με τα έσοδά του από ανταποδοτικές Υπηρεσίες ενός έτους. Χωρίς βεβαίως να υπολογίζεται σε αυτό, η κατάρρευση των εσόδων του για το τρέχον έτος λόγω covid -19.

1.Επειδή ασκούμε παραδεκτά και δη εμπρόθεσμα και με έννομο συμφέρον την παρούσα προσφυγή μας ενώπιόν Σας.

2.Επειδή η προσβαλλόμενη αποφάσεις έχουν εκδοθεί κατά παράβαση κατ’ ουσίαν διάταξης νόμου και ειδικότερα κατά παράβαση του άρθρου 102 του Συντάγματος, του άρθρου 61 Ν.3979/2011 και του άρθρου 75 του 3463/2006, διότι ανέθεσαν μη επιτρεπτά τις υπηρεσίες αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων σε ιδιώτη ανάδοχο παρόλο που δεν υπάρχει αδυναμία εκτέλεσης με ίδια μέσα του Δήμου.

3.Επειδή η προσβαλλόμενη περιέχει ελλιπή και αντιφατική αιτιολογία και στηρίζονται σε εσφαλμένη προϋπόθεση.

 

4.Επειδή οι προσβαλλόμενες αποφάσεις έχουν εκδοθεί κατά παράβαση κατ’ ουσίαν διάταξης νόμου και ειδικότερα κατά παράβαση του άρθρου 30 του Ν. 3536/2007 και του άρθρου 1 της ΚΥΑ 2527/2009, διότι παραβιάζουν την υποχρέωση σύναψης προγραμματικής σύμβασης με τον οικείο Φο.Δ.Σ.Α. πριν από την ανάθεση της υπηρεσίας σε ιδιώτη.

5.Επειδή η προσβαλλόμενη απόφαση παραβιάζει επίσης την αρχή της υπεροχής του δημοσίου συμφέροντος και την αρχής της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης υπό την έκφανση της αρχής της οικονομικότητας.

6.Επειδή η προσβαλλόμενη απόφαση έχει εκδοθεί κατά παράβαση κατ’ ουσίαν διάταξης νόμου και ειδικότερα κατά παράβαση των άρθρων 66, 67 και 77 του Ν.4270/2014 (Κώδικας Δημοσίου Λογιστικού), δεδομένου ότι εγκρίνουν ανεπίτρεπτα μη νόμιμης δαπάνης και αναλαμβάνουν ανεπίτρεπτα μη νόμιμη πολυετή υποχρέωση.

7.Επειδή η προσβαλλόμενη έχει εκδοθεί κατά παράβαση κατ’ ουσίαν διάταξης νόμου και ειδικότερα έχει υποπέσει σε πλάνη περί τα πράγματα. Επειδή οι λόγοι μας είναι νόμιμοι, βάσιμοι και αληθείς, στηρίζονται δε σε

έγγραφα και αποδεικνύονται παραχρήμα.Όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό με την πανδημία του Κορονοϊού, οι εργαζόμενοι του Δήμου μας σηκώνουν στην πλάτη τους την καθαριότητα και την προστασία

της Δημόσιας Υγείας του Δήμου, χωρίς αργίες, πολλές φορές χωρίς τα μέσα προστασίας που δικαιούνται εκθέτοντας τον εαυτό τους και τις Οικογένειές τους σε κίνδυνο,εισπράττοντας την δυσαρέσκεια των πολιτών ,πολλές φορές για κακή ποιότητα υπηρεσιών που δεν οφείλεται σ αυτούς αλλά σε ιδιώτες ,όπως συμβαίνει συχνά τα τελευταία χρόνια.

Δεν πρόκειται να δεχθούμε εκχώρηση υπηρεσιών σε ιδιώτες

Είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που υπάρχει ικανοποιητική επάρκεια προσωπικού στην υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και έχει ξεκινήσει μία διαδικασία ανανέωσης του Μηχανολογικού εξοπλισμού μας.

 

Είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει μία υπηρεσία που θα παρέχει στους πολίτες την ποιότητα των υπηρεσιών που δικαιούνται και έχουν ξεχάσει πολλά χρόνια.

Και ενώ οργανώνεται μια υπηρεσία με κόπο ετών ,έρχεται μια προσπάθεια ανάθεσης σε ιδιώτη της Καθαριότητας για 2 χρόνια τουλάχιστον με κόστος 3.967.310,14 Ευρώ ,(περίπου 2.000.000 ετησίως )τα οποία θα μπορούσαν να εξοπλίσουν την υπηρεσία με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα.

Παραθέσαμε στοιχεία που αποδεικνύουν όσα αναφέρουμε και αντικρούουν πολλά από τα στοιχεία της εισήγησης και της μελέτης που κατατέθηκε στην Οικονομική Επιτροπή ,αλλά και το ότι η απόφαση έχει εκδοθεί κατά παράβαση διάταξης νόμων.

Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να δεχθούμε τα σχέδια κανενός για εκχώρηση της υπηρεσίας καθαριότητας στους ιδιώτες.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments