....
Το απόγευμα της Κυριακής 16-4-2017 τελέσθηκε χοροστατούντος του Μητροπολίτη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας στο Μοναστήρι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον Αρχάγγελο Αλμωπίας. ο «Εσπερινός της Αγάπης» ή Δεύτ
Τηρώντας το έθιμο έγινε και φέτος η πρώτη Ανάσταση στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας στη Χίο.
ο Πασχαλινό τραπέζι σε 10.250 οικογένειες, σε όλη την Ελλάδα, έστρωσε και φέτος ο Φιλανθρωπικός Οργανισμός «Αποστολή της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».
Το Μέγα Θαύμα της Ανάστασης, αναπαρίσταται κάθε χρόνο το μεσημέ
Μεγάλη Παρασκευή, σήμερα ημέρα απόλυτης αργίας και νηστείας, ολόκληρος ο ορθόδοξος ελληνισμός βιώνει την κορύφωση του θείου δράματος.
Στο Ιερό Παρεκκλήσιο της Αγίας Αικατερίνης Γιαννιτσών (παραπλεύρως Ο.Τ.Ε.) την Κυριακή των Βαΐων, την Μ. Δευτέρα, την Μ. Τρίτη και την Μ.