ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΖΑΜΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
"Τζιχάντ" της Τουρκίας κατά της Ελλάδας για την Αγια Σοφιά - Θέτουν το θέμα του τζαμιού
Επιμέλεια : Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ
Να βγει και από πάνω επιχειρεί η Άγκυρα για το θέμα της αήθους θέσεως του αντιπροέδρου της Τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αριντς ότι το Μνημείο της Ορθοδοξίας και του Βυζαντίου, η Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, θα πρέπει να λειτουργήσει ως τζαμί!
Έτσι χθες και επιχειρώντας να απαντήσει στην σκληρή ελληνική θέση ότι είναι "αναχρονιστική και ακατανόητη η απειλή μετατροπής της Αγιά Σοφιάς σε τζαμί" που έδωσε το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών κατηγορώντας παράλληλα τη Άγκυρα ότι περιορίζει τις θρησκευτικές ελευθερίες, , ο εκπρόσωπος του Τουρκικού ΥΠΕΞ ανακοίνωσε τα εξής:
«Δεν υπάρχει κανένα θέμα που θα μάθει η Τουρκία από την Ελλάδα, όσον αφορά στις θρησκευτικές ελευθερίες. Η Τουρκία έδειξε πάντα την ανώτατη επιμέλεια στον ιερό χαρακτήρα των θρησκευτικών χώρων. Έναντι αυτού είναι γνωστή σε όλους η κακή συμπεριφορά με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι οι θρησκευτικοί χώροι και τα πολιτιστικά μνημεία από την οθωμανική περίοδο, στην Ελλάδα. Η Αθήνα, παρά την ύπαρξη μιας μουσουλμανικής κοινωνίας που στεγάζει και η οποία εκφράζεται με εκατοντάδες χιλιάδες, είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που δε διαθέτει τέμενος ανοιχτό στο προσκύνημα».
Τα βήματα της Αγκυρας
Η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί - από Μουσείο που είναι σήμερα - είναι ένα θέμα που τους τελευταίους μήνες έχει παρατηρηθεί ότι το αναφέρουν στο δημόσιο λόγο τους όλο και περισσότερο Τούρκοι αξιωματούχοι - ακόμα και ίδιος ο Ερντογαν το έχει αφήσει ανοιχτό! Μάλιστα η επιλογή να απαντήσουν σήμερα δείχνει ότι η Αγκυρα έχει σχέδιο το οποίο ξετυλίγει σιγά-σιγά .
Η αμέσως προηγούμενη κίνηση της Τουρκίας σχετικά με το θέμα ήταν η προχθεσινή αναφορά του κ Αριντς:«Στο παρελθόν ήταν δυνατόν να αποδεχόμαστε πρώην τεμένη να λειτουργούν ως μουσεία. Τώρα όμως υπάρχει μια διαφορετική Τουρκία», είχε πει. «Κοιτάμε την καημένη την Αγιά Σοφιά και ευχόμαστε να επιστρέψει στις καλές της ημέρες», πρόσθεσε. Τότε ο κ. Αρίντς δήλωσε ακόμα «πολύ ευτυχής» για τη μετατροπή δύο άλλων πρώην ναών της Αγίας Σοφίας στην Τραπεζούντα και τη Νίκαια, σε τζαμιά - αποφάσεις που από πολλούς θεωρείται ότι προεξοφλούν την πρόθεση της Αγκυρας για μετατροπή του μεγαλύτερου Μνημείου της Κωνσταντινούπολης και ένα από τα μεγαλύτερα γενικά της Ορθοδοξίας, σε τζαμί.
Διεθνοποίηση από Αθήνα
Στην πρόκληση αυτή το Υπουργείο Εξωτερικών και συγκεκριμένα ο Εκπρόσωπός του κ. Κωνσταντίνος Κούτρας, διεθνοποιώντας το θέμα και θέτοντας την συμμόρφωση της Τουρκίας ως όρο της Ευρωπαϊκής πορείας που φιλοδοξεί να ακολουθήσει, είχε απαντήσει τα εξής:
«Οι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων για μετατροπή χριστιανικών Βυζαντινών ναών σε τεμένη συνιστούν προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος εκατομμυρίων Χριστιανών και είναι ενέργειες αναχρονιστικές και ακατανόητες για ένα κράτος που διακηρύσσει ότι επιθυμεί να συμμετάσχει ως πλήρες μέλος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θεμελιώδης αρχή της οποίας είναι ο σεβασμός της θρησκευτικής ελευθερίας. Οι χριστιανικοί Βυζαντινοί ναοί αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της παγκόσμιας πολιτιστικής και θρησκευτικής κληρονομιάς και οφείλουν να τυγχάνουν του απαραίτητου σεβασμού και προστασίας».
ΠΗΓΗ: http://www.onalert.gr

O πληθυσμός της Ευρώπης αυξάνεται εκτός από την Ελλάδα
Ο ΓΑΠ γράφει βιβλίο και τινάζει στον αέρα ΠΑΣΟΚ,Βενιζέλο,ΔOΛ, Μπόμπολα
Σύμφωνα με πληροφορίες και βάσιμες ενδείξεις ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου ετοιμάζει βιβλίο, στο οποίο θα περιγράφονται τα τεκταινόμενα, οι θεατές και οι αθέατες πλευρές της περιόδου της διακυβέρνησής του.
Οι βολές του κ. Παπανδρέου εναντίον του κ. Σημίτη θα αφορούν την περίοδο της εισόδου της χώρας στην ΟΝΕ αλλά και την ατολμία του να προχωρήσει σε διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που μετέτρεψαν το πλεονέκτημα της συμμετοχής στο ευρώ σε μπούμερανγκ για τη χώρα και την οικονομία.
Την απομάκρυνση του Άδωνη εισηγούνται στον Σαμαρά!
Χωρίς συμφωνία η συνάντηση Στουρνάρα – τρόικας
Παραιτήθηκε η Σύγκλητος του ΑΠΘ
Η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» δημοσίευσε πρωτοσέλιδα στο φύλο της 16ης Δεκεμβρίου 2012 άρθρο του δημοσιογράφου Παναγιώτη Σαββίδη με τίτλο "Γιατροί, αγρότες και Σκοπιανοί στα χέρια του ΣΔΟΕ».
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2014
Μπάχαλο με τη Φέτα
Στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 29-10-2013 υπήρχε το θέμα συζήτησης για αύξηση δικαιωμάτων άρδευσης και συντήρησης αγροτικών δρόμων.
Μετά από την επεξεργασία προ πραγματοποίησε υπάλληλος του Δήμου σχετικά με τα έξοδα τα οποία δαπανήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στα χωριά του Δήμου, στο 80% αυτών έπρεπε να υπάρξουν αυξήσεις οι οποίες θα έφταναν μέχρι και 700% ενώ στις μειώσεις των δαπανών υπήρχε διακύμανση μέχρι -33% (συγκεκριμένα για το χωρίο Κάτω Γραμματικό υπήρξε μείωση που έφτανε από 3,7€/ώρα που ήταν πέρσι κατέβηκε στα 2,7€/ώρα φέτος).
Την έχασε τελικά την μπάλα ο Δήμαρχος Έδεσσας!!






Η πιο μικρή ευρωβουλευτής ψηφίζει μαζί με τη μαμά της! ΦΩΤΟ
Εχει σπουδάσει ψυχολογία και ασχολήθηκε από το 2008 με την πολιτική. Το 2009 εξελέγη ευρωβουλευτής με 40.016 ψήφους και ασχολείται ιδιαίτερα με τα εργασιακά και τα δικαιώματα των γυναικών και γενικότερα με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΤΩΝ
Υπογραφή σύμβασης «Προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού για την αναβάθμιση εγκαταστάσεων διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στο Δήμο Πέλλας»
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας, Αμύνταιου και Άρνισσας! Υπογράφουμε για το 4ο δρομολόγιο του τρένου. Ζητούμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4ο δρομολόγιο για το τρένο της Φλώρινας. Προτείνουμε η αμαξ/χια με ώρα άφιξης 17.27 (Αρ.739) στην Έδεσσα αντί να είναι ακινητοποιημένη περίπου 3.30 ώρες έως ότου αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 20.57 (Αρ.3744), να συμπληρώσει το 4ο δρομολόγιο για τη Φλώρινα (αναχώρηση περίπου 19.30)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο γνωστός εισαγγελέας Φλωρίδης προειδοποιεί: Aν γίνουν μαζικοί πλειστηριασμοί θα είναι σαν 2η Μικρασιατική καταστροφή
Σοκ!!! Θα πεθάνουμε όλοι!!! Δείτε τι μας ταΐζουν τα LIDL…
«Βόμβα» Πολύδωρα: «Η κυβέρνηση εκβιάζει τους βουλευτές»