....

Επικαιρότητα

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΖΑΜΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ

agia_sofia-630x420"Τζιχάντ" της Τουρκίας κατά της Ελλάδας για την Αγια Σοφιά - Θέτουν το θέμα του τζαμιού

 

Επιμέλεια : Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ

Να βγει και από πάνω επιχειρεί η Άγκυρα για το θέμα της αήθους θέσεως του αντιπροέδρου της Τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αριντς ότι το Μνημείο της Ορθοδοξίας και του Βυζαντίου, η  Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, θα πρέπει να λειτουργήσει ως τζαμί!
Έτσι χθες και επιχειρώντας να απαντήσει στην σκληρή ελληνική θέση ότι είναι "αναχρονιστική και ακατανόητη η απειλή μετατροπής της Αγιά Σοφιάς σε τζαμί" που έδωσε το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών κατηγορώντας παράλληλα τη Άγκυρα ότι περιορίζει τις θρησκευτικές ελευθερίες, , ο  εκπρόσωπος του Τουρκικού ΥΠΕΞ ανακοίνωσε τα εξής:

«Δεν υπάρχει κανένα θέμα που θα μάθει η Τουρκία από την Ελλάδα, όσον αφορά στις θρησκευτικές ελευθερίες. Η Τουρκία έδειξε πάντα την ανώτατη επιμέλεια στον ιερό χαρακτήρα των θρησκευτικών χώρων. Έναντι αυτού είναι γνωστή σε όλους η κακή συμπεριφορά με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι οι θρησκευτικοί χώροι και τα πολιτιστικά μνημεία από την οθωμανική περίοδο, στην Ελλάδα.  Η Αθήνα, παρά την ύπαρξη μιας μουσουλμανικής κοινωνίας που στεγάζει και η οποία εκφράζεται με εκατοντάδες χιλιάδες, είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που δε διαθέτει τέμενος ανοιχτό στο προσκύνημα».

Τα βήματα της Αγκυρας

Η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί - από Μουσείο που είναι σήμερα - είναι ένα θέμα που τους τελευταίους μήνες έχει παρατηρηθεί ότι το αναφέρουν στο δημόσιο λόγο τους όλο και περισσότερο Τούρκοι αξιωματούχοι - ακόμα και ίδιος ο Ερντογαν το έχει αφήσει ανοιχτό! Μάλιστα η επιλογή να απαντήσουν σήμερα δείχνει ότι η Αγκυρα έχει σχέδιο το οποίο ξετυλίγει σιγά-σιγά .
Η αμέσως προηγούμενη κίνηση της Τουρκίας σχετικά με το θέμα ήταν η προχθεσινή αναφορά του κ Αριντς:«Στο παρελθόν ήταν δυνατόν να αποδεχόμαστε πρώην τεμένη να λειτουργούν ως μουσεία. Τώρα όμως υπάρχει μια διαφορετική Τουρκία», είχε πει. «Κοιτάμε την καημένη την Αγιά Σοφιά και ευχόμαστε να επιστρέψει στις καλές της ημέρες», πρόσθεσε. Τότε  ο κ. Αρίντς δήλωσε ακόμα «πολύ ευτυχής» για τη μετατροπή δύο άλλων πρώην ναών της Αγίας Σοφίας στην Τραπεζούντα και τη Νίκαια, σε τζαμιά - αποφάσεις που από πολλούς θεωρείται ότι προεξοφλούν την πρόθεση της Αγκυρας για μετατροπή του μεγαλύτερου Μνημείου της Κωνσταντινούπολης και ένα από τα μεγαλύτερα γενικά της Ορθοδοξίας, σε τζαμί.

Διεθνοποίηση από Αθήνα

Στην πρόκληση αυτή το Υπουργείο Εξωτερικών και συγκεκριμένα ο Εκπρόσωπός του  κ. Κωνσταντίνος Κούτρας,  διεθνοποιώντας το θέμα και θέτοντας την συμμόρφωση της Τουρκίας ως όρο της Ευρωπαϊκής πορείας που φιλοδοξεί να ακολουθήσει, είχε απαντήσει τα εξής:
«Οι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων για μετατροπή χριστιανικών Βυζαντινών ναών σε τεμένη συνιστούν προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος εκατομμυρίων Χριστιανών και είναι ενέργειες αναχρονιστικές και ακατανόητες για ένα κράτος που διακηρύσσει ότι επιθυμεί να συμμετάσχει ως πλήρες μέλος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θεμελιώδης αρχή της οποίας είναι ο σεβασμός της θρησκευτικής ελευθερίας. Οι χριστιανικοί Βυζαντινοί ναοί αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της παγκόσμιας πολιτιστικής και θρησκευτικής κληρονομιάς και οφείλουν να τυγχάνουν του απαραίτητου σεβασμού και προστασίας».

 

ΠΗΓΗ: http://www.onalert.gr

O ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

BRIXELESO πληθυσμός της Ευρώπης αυξάνεται εκτός από την Ελλάδα


Μείωση κατά 5,5% στον πληθυσμό της Ελλάδας, τη στιγμή που ο πληθυσμός της ΕΕ αυξήθηκε κατά μέσο όρο 2,2%, καταγράφουν τα δημογραφικά στοιχεία για το 2012 που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα από τη Eurostat.

Συγκεκριμένα, ο πληθυσμός αυξήθηκε σε 17 κράτη- μέλη της ΕΕ και μειώθηκε σε 11 κράτη- μέλη. 

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (+23%), στη Μάλτα (9,1%), στη Σουηδία (7,7%), στη Μ. Βρετανία (+6,2%), στο Βέλγιο (+6%) και στην Αυστρία (+5,2%). 

Οι μεγαλύτερες μειώσεις πληθυσμού καταγράφηκαν στη Λιθουανία (-10,6%), στη Λετονία (-10,3%), στην Εσθονία (-6,8%), στη Βουλγαρία (-5,8%), στην Ελλάδα (-5,5%) και στην Πορτογαλία (-5,2%).

Στην «ΕΕ των 28», ο πληθυσμός αυξήθηκε κατά 1,1 εκατομμύρια και την 1/1/2013 ανήλθε στα 505,73 εκατομμύρια. 

Την ίδια χρονιά, στην ΕΕ καταγράφηκαν 5,231 εκατομμύρια γεννήσεις και 5,014 εκατομμύρια θάνατοι, ενώ εισήλθαν 882.000 μετανάστες. 

Στην Ελλάδα ο πληθυσμός μειώθηκε κατά 60,5 χιλιάδες το 2012 και την 1/1/2013 έφτασε τους 11,161 εκατομμύρια κατοίκους. 

Το 2012 καταγράφηκαν 100.400 γεννήσεις και 116.700 θάνατοι, ενώ την ίδια χρονιά εγκατέλειψαν την Ελλάδα πάνω από 44.000 κάτοικοί της.

Η Ελλάδα και η Ιταλία καταγράφουν τον τρίτο χαμηλότερο δείκτη γεννητικότητας (9%) στην ΕΕ, μετά τη Γερμανία (8,4%) και την Πορτογαλία (8,5%). 

Οι υψηλότεροι δείκτες γεννητικότητας σημειώθηκαν στην Ιρλανδία (15,7%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (12,8%), στη Γαλλία (12,6%), στη Σουηδία (11,9%) και στην Κύπρο (11,8%).

 

ΠΗΓΗ: http://www.newsit.gr

ΓΑΠ: ΓΡΑΦΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΝΑΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

GAPΟ ΓΑΠ γράφει βιβλίο και τινάζει στον αέρα ΠΑΣΟΚ,Βενιζέλο,ΔOΛ, Μπόμπολα

  

To Newsbomb.gr είχε αποκαλύψει πρώτο, ότι το ΠΑΣΟΚ θα αποτελούσε την εστία αποσταθεροποίησης της συγκυβέρνησης εδώ και πάρα πολύ καιρό.

 Οι εξελίξεις δικαίωσαν αυτή την αποκάλυψη ενώ έπονται και άλλες.

Σήμερα κάνουμε μία νέα αποκάλυψη, που θα συνταράξει όχι μόνο το πολιτικό αλλά και το επιχειρηματικό και μηντιακό σύστημα.

SIMITISΣύμφωνα με πληροφορίες και βάσιμες ενδείξεις ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου ετοιμάζει βιβλίο, στο οποίο θα περιγράφονται τα τεκταινόμενα, οι θεατές και οι αθέατες πλευρές της περιόδου της διακυβέρνησής του.

Το συγκεκριμένο βιβλίο, αν έχει τη μορφή και το περιεχόμενο που αναμένεται, θα προκαλέσει σεισμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Παπανδρέου στο βιβλίο του, θα κατανείμει ευθύνες για την οικονομική κατάσταση στην οποία παρέλαβε τη χώρα όχι μόνο στον Κώστα Καραμανλή και τις κυβερνήσεις του, τις οποίες θα κατηγορήσει για δημοσιονομικό εκτροχιασμό αλλά και τον Κώστα Σημίτη.

 

venizelosΟι βολές του κ. Παπανδρέου εναντίον του κ. Σημίτη θα αφορούν την περίοδο της εισόδου της χώρας στην ΟΝΕ αλλά και την ατολμία του να προχωρήσει σε διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που μετέτρεψαν το πλεονέκτημα της συμμετοχής στο ευρώ σε μπούμερανγκ για τη χώρα και την οικονομία.

Εκεί που θα δημιουργηθεί όμως μείζον ζήτημα είναι στην αφήγηση και στην εκδοχή του κ. Παπανδρέου για την περίοδο του δημοψηφίσματος αλλά και για τον εξαναγκασμό του σε παραίτηση από την Πρωθυπουργία.

Ο Γιώργος Παπανδρέου θα καταλογίσει ευθύνες για την υπονόμευση και την ανατροπή του στον κ. Βενιζέλο αλλά και στους κ.κ  Μπόμπολα και Ψυχάρη αναφέροντας συγκεκριμένες αιτιάσεις και περιστατικά.

Φέρεται να κατονομάζει βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εκείνης της περιόδου, που ήταν έτοιμοι να ρίξουν την κυβέρνηση και ανήκαν στο κλίμα Βενιζέλου και να αναφέρεται στο ρόλο των μηντιαρχών.

 

Ο πρώην Πρωθυπουργός θα περάσει την εικόνα ότι υπήρχαν εξωθεσμικά κέντρα και συγκεκριμένοι επιχειρηματίες που μεθόδευαν την ανατροπή της κυβέρνησης και του ίδιου και ότι κατέφυγε στη λύση της παραίτησής του από την Πρωθυπουργία για να μην διασπαστεί το ΠΑΣΟΚ.

Είναι άγνωστος ο χρόνος κυκλοφορίας του βιβλίου,που είναι σχεδόν έτοιμο και κατά τα φαινόμενα θα εκδοθεί από τον εκδοτικό οίκο Λιβάνη.

Το βέβαιο είναι ότι θα δημιουργήσει ισχυρές αναταράξεις στο ΠΑΣΟΚ και ενδέχεται να αποσταθεροποιήσει ακόμα περισσότερο το πολιτικό σκηνικό.

ΠΗΓΗ:http://www.newsbomb.gr

ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΆΔΩΝΗ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!

ADONIS-SAMARASΤην απομάκρυνση του Άδωνη εισηγούνται στον Σαμαρά!

 Εισήγηση για την απομάκρυνση του A.Γεωργιάδη από την κυβέρνηση έχει δεχτεί από στενό σύμβουλο και συνεργάτη του ο πρωθυπουργός, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του newsbomb.gr.

Η εισήγηση στον Αντώνη Σαμαρά έγινε πριν δυο μέρες και, όπως επισημαίνεται από τον συνεργάτη του πρωθυπουργού, βασίζεται στη διαπίστωση ότι ο υπουργός Υγείας έχει επιπέσει σαν οδοστρωτήρας επί του χώρου και αμφισβητεί ευθέως ό,τι έχει απομείνει σε επίπεδο παροχών στοιχειώδους περίθαλψης των Ελλήνων που έτσι κι αλλιώς υποφέρουν απ' τα μνημονιακά μέτρα.

Αλλά τονίζεται επίσης και το εξής:

-Ένας χώρος που για τη Ν.Δ. ήταν απ' τους λίγους προνομιακούς, δηλαδή αυτός των γιατρών και φαρμακοποιών τώρα χάνεται εξαιτίας της σκληρής πολιτικής, αλλά και της προκλητικότητας του Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, όπως υπογραμμίζεται, λειτουργεί και ως εντολοδόχος της τρόικας, αλλά σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά ακόμα και τις απαιτήσεις της!

 

Είμαστε σε θέση, επίσης, να γνωρίζουμε ότι ανάλογες τοποθετήσεις έχουν γίνει προς τον Αντώνη Σαμαρά και από άλλα στελέχη της Ν.Δ., συνδικαλιστές και βουλευτές και μάλιστα ακόμα και από ιστορικά ονόματα της παράταξης...

Στα επιχειρήματα που προβάλλουν όλοι αυτοί οι οποίοι θεωρούν πλέον τον υπουργό Υγείας βαρίδι στην πορεία της κυβέρνησης και δεν αποκλείουν και την κοινωνική έκρηξη, ως παρενέργεια των «εμπνεύσεών» του, είναι και η αποκάλυψη που έκανε το newsbomb.gr, ότι δηλαδή η κυβέρνηση υφίσταται σοβαρότατη δημοσκοπική φθορά και πτώση και μία βασική αιτία γι' αυτό παρουσιάζεται να είναι και η πολιτική του.

Πάντως είναι μάλλον πρωτόγνωρο για υπουργό, ακόμα και μνημονιακής κυβέρνησης, να έχει συγκεντρώσει την οργή όλων όσοι συμμετέχουν στο χώρο των αρμοδιοτήτων του και μάλιστα μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα...

ΠΗΓΗ:http://www.newsbomb.gr

ΤΡΟΙΚΑ – ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ: ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ

stournaras-troika1Χωρίς συμφωνία η συνάντηση Στουρνάρα – τρόικας


Περίπου μιάμιση ώρα διήρκησε η συνάντηση της τρόικας με τον ΥΠΟΙΚ, χωρίς να έχει σημειωθεί ουσιαστική πρόοδος -πόσο μάλλον συμφωνία- σε κανένα από τα κρίσιμα θέματα.

«Θα υπάρξουν εκπλήξεις» ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος του ΥΠΟΙΚ, εισερχόμενο στην συνάντηση σε ερώτημα για τους στόχους του προϋπολογισμού του 2014.

Εν τω μεταξύ, συμφώνησε η τριμερής σύμφωνα με πληροφορίες, ότι μπορούν να συγκεντρωθούν τα 700 εκατομμύρια από τα μέτρα του υπουργείου Εργασίας.

by SelectionLinks">Αύριο αναμένεται να κατατεθεί το σχετικό νομοσχέδιο με τα μέτρα αντιμετώπισης εισφοροδιαφυγής και συγκέντρωσης οφειλομένων προς τα ταμεία.

 

ΠΗΓΗ: http://www.lay-out.gr

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΘ

APTHΠαραιτήθηκε η Σύγκλητος του ΑΠΘ 

Αναβρασμός στην Παιδεία 

Συνεχίζεται η αναταραχή στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Την παραίτησή τους υπέβαλαν στον πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου τα μέλη της Συγκλήτου, επικαλούμενα την αδυναμία του Ιδρύματος να λειτουργήσει εξαιτίας της διαθεσιμότητας, στην οποία τέθηκε τμήμα των διοικητικών υπαλλήλων του.

Εν τω μεταξύ, έως την Παρασκευή συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι διοικητικοί υπάλληλοι του Παν/μιου Αθηνών και του Μετσόβιου παρά τη δικαστική απόφαση που έκρινε παράνομη την εως τώρα απεργία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, ζήτησε από τον Πρύτανη του Καποδιστριακού, Θεοδόση Πελεγρίνη, κατά τη διάρκεια συνάντησις, να πράξει τα δέοντα για την εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου.

Στο πανεπιστήμιο Πάτρας, όπως αποφασίστηκε σήμερα από την Σύγκλητό του, θα γίνουν οι εγγραφές των φοιτητών του την περίοδο από 25 Νοεμβρίου, έως 13 Δεκεμβρίου.

 

ΠΗΓΗ: http://www.lay-out.gr

ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»

themaΗ εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» δημοσίευσε πρωτοσέλιδα στο φύλο της 16ης Δεκεμβρίου 2012 άρθρο του δημοσιογράφου Παναγιώτη Σαββίδη με τίτλο "Γιατροί, αγρότες και Σκοπιανοί στα χέρια του ΣΔΟΕ».

Αύριο Τετάρτη 20-11-2013 διεξάγεται η δίκη στην αίθουσα των δικαστηρίων της Έδεσσας για το θέμα.

Παρακάτω σας παραθέτουμε την μηνυτήρια αναφορά της κ. Νατσουλίδου κατά του Παναγιώτη Σαββίδη για την παραπάνω δημοσίευση.

"ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" - Μηνυτήρια αναφορά

Στις 3 Ιανουαρίου 2013 κατατέθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Έδεσσας, μηνυτήρια αναφορά της Νατσουλίδου Ευγενία κατά του Παναγιώτη Σαββίδη, δημοσιογράφου της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», κατά των νόμιμων εκπροσώπων της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και κατά κάθε τυχόν τρίτου που διακινεί έντυπα η ηλεκτρονικά το άρθρο της παραπάνω εφημερίδας που δημοσιεύτηκε στις 16/12/2012 και στην οποία υπάρχει στην πρώτη σελίδα ο τίτλος «Γιατροί, αγρότες και... Σκοπιανοί στα χέρια του ΣΔΟΕ» και κάτω απο αυτόν τον τίτλο υπάρχει δημοσιευμένη η φωτογραφία της Νατσουλιδου Ευγενίας και δίπλα ακριβώς στην φωτογραφία υπάρχει υπότιτλος «Σκόπια Κρυφά εμβάσματα για ανθελληνική προπαγάνδα»

Η μηνυτήρια αναφορά έγινε γιατί δια του άρθρου αυτού τελέστηκαν πρώτον το αδίκημα τις συκοφαντικής δυσφήμισης δια του τύπου που τιμωρείται στα άρθρα 362 και 363 του ΠΚ.

Μεταξύ άλλων, για την συκοφαντική δυσφήμηση, στην μήνυση αναφέρεται οτι.....”ειδικότερα θα πρέπει να τονίσουμε ότι είμαστε Έλληνες πολίτες αυτοπροσδιοριζόμενοι εθνικά σαν Μακεδόνες, σύμφωνα με τα διεθνή νομικά και πραγματικά κριτήρια εθνικού αυτοπροσδιορισμού, έχοντας τα αντίστοιχα πολιτικά δικαιώματα και υποχρεώσεις που συνεπάγεται ο πολιτικός μας δεσμός με το ελληνικό κράτος, κάτι που προφανώς είναι σε γνώση του αρθρογράφου, όπως άλλωστε προκύπτει και απο την φύση του άρθρου του, συνεπώς δε οι συνεχείς ισχυρισμοί και διαδόσεις σε ότι μας αφορά ως ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (γνωρίζοντας ότι Σκοπιανοί θεωρούνται μόνο οι κάτοικοι της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας και ειδικότερα οι κάτοικοι της πρωτεύουσας του-των Σκοπίων-) και ακόμα περισσότερο ως ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, στοιχείο που προϋποθέτει ενεργή σχέση όχι απλώς με το κράτος αλλά επιπλέον με τις μυστικές υπηρεσίες της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας έναντι αμοιβής, την αναλήθεια των οποίων γνωρίζει και εντούτοις στο άρθρο του υιοθετεί και υποστηρίζει, είναι σαφής εν προκειμένω η τέλεση συκοφαντικής εις βάρος μας δυσφήμησης δια του τύπου........»

Ο συντάκτης του άρθρου, όμως, παραβίασε και τον αντιρατσιστικό νόμο 927/1979.

.......”Ειναι έτσι εμφανές πως στην προκειμένη περίπτωση ο συντάκτης του δημοσιεύματος σκοπεύει στην στοχοποίηση μας λογω του αυτοπροσδιορισμού μας ως εθνικά Μακεδόνων, αποκρύπτοντας εντέχνως την ταυτότητα μας ως Ελλήνων πολιτών και με το άρθρο του εκφράζει προσβλητικές ιδέες εναντίον μας λογω της εθνικής μας καταγωγής τελώντας σε βάρος μας το αδίκημα του άρθρου 2 του νόμου 929/1979......”

Επιπλέον «.......οι παραπάνω καταγγελλόμενοι/μυνηόμενοι τέλεσαν σε βάρος της πρώτης απο εμάς το αδίκημα της παράνομης δημοσίευσης προσωπικών δεδομένων, δίχως την συγκατάθεση μου, παραβαίνοντας με τον τρόπο αυτό την διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 5 του Ν. 2472/1997.....”

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2014 ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΖΩΩΝ ΈΔΕΣΣΑΣ

pppppΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2014

 

Ο Σύλλογος Φιλόζωων Έδεσσας Κ.Π.Σ δημιούργησε ένα πανέμορφο ημερολόγιο για το έτος 2014. Σκοπός της έκδοσης είναι η οικονομική του ενίσχυση. Η τιμή του ημερολογίου είναι μόνο 3 ευρώ. Όπως γνωρίζετε ο Σύλλογος μας δεν επιδοτείται από το Δήμο ή το κράτος με αποτέλεσμα οι αποκλειστικοί πόροι του να οφείλονται σε συνδρομές δωρεές χορηγίες μελών και φίλων.

Τα ελάχιστα ευρώ που καλείστε να προσφέρετε με την αγορά του ημερολογίου αξιοποιούνται με το καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε αποτελεσματική βοήθεια στα αδέσποτα του Δήμου μας. Χάρη στη στήριξη σας μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσίες για την περίθαλψη, διάσωση αδέσποτων ζώων αλλά και εκστρατείες ενημέρωσης κοινής γνώμης, εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχολεία, ώστε από τη μικρή ηλικία να αναπτυχθεί το αίσθημα της ζωοφιλίας και η υπεύθυνη αντιμετώπιση των απροστάτευτων ζώων.

Ημερολόγια μπορείτε να προμηθευτείτε από τα κτηνιατρεία Γιόφτσης Νικόλαος Φιλίππου 33, Σλίμπας  Βασίλειος δίπλα στα δικαστήρια, Τσουλφάς Δημήτριος 18ης Οκτωβρίου 19 καθώς και από τα  PETS Ηρώων Πολυτεχνείου 10 και Ζωοτροφές Κετζιτζίδης Χαράλαμπος Φιλίππου 43.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη θετική σας ανταπόκριση  στη συνευθύνη   για λιγότερα εγκατελειμένα ζώα.

ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΗ ΦΕΤΑ

FETAΜπάχαλο με τη Φέτα

Για ξεκάθαρη και αδιαμφισβήτητη συμφωνία σε ό,τι αφορά την κατοχύρωση και προστασία ελληνικών προϊόντων, έκανε λόγο ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Νότης Μηταράκης, τονίζοντας παράλληλα, ότι «ειδικά οι ισχυρισμοί για μη κατοχύρωση της ελληνικής φέτας είναι παντελώς αστήρικτοι».

Ενημερώνοντας την αρμόδια επιτροπή της Βουλής για τις διαπραγματεύσεις που έγιναν και γίνονται ενόψει της τελικής συμφωνίας μεταξύ ΕΕ - Καναδά για τα Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης, ο κ. Μηταράκης υπεραμύνθηκε των χειρισμών του, απαντώντας έτσι και στις αιχμές περί αδράνειας, που άφησε εναντίον του την προηγούμενη εβδομάδα στην ίδια Επιτροπή, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης, ο οποίος σημειώνεται ότι θα κληθεί εκ νέου για να ενημερώσει τους βουλευτές.

«Ειδικά με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης είχαμε αμφίδρομη επικοινωνία», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Μηταράκης.

Παράλληλα, με αφορμή δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για μεγάλη ελληνική αποστολή στην επικείμενη Σύνοδο Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου στην Ινδονησία, ο κ. Μηταράκης αφού έκανε λόγο για «εντονότατο λαϊκισμό» σημείωσε: «Σε μια τόσο κρίσιμη μάχη όπου θα συζητηθούν πολύ σοβαρά ζητήματα τα οποία θα έχουν άμεση επίπτωση στα προϊόντα Π.Ο.Π. η Ελλάδα θα αντιπροσωπεύεται δυστυχώς μόλις από 5 άτομα όταν άλλες χώρες από 20, 30 ή και 70 άτομα.

Δυστυχώς λόγω της έλλειψης πόρων, το δικό μας υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, επικαλούμενο φόρτο εργασίας δεν ήταν σε θέση να στείλει εμπειρογνώμονες στην Ινδονησία. Μετά ερχόμαστε να διαμαρτυρηθούμε γιατί η Ελλάδα δεν τα πάει καλά».

Ο κ. Μηταράκης, διευκρίνισε ακόμα, ότι η συμφωνία περιλαμβάνει 145 προϊόντα και από αυτά τα 125 έχουν πλήρη προστασία ενώ τα υπόλοιπα 20 ενισχυμένη.

«Όταν ξεκίνησε το 2009 η διαπραγμάτευση για τα προϊόντα Π.Ο.Π. η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε μόνο 3 ελληνικά. Τη φέτα, τη μαστίχα Χίου και τις ελιές Καλαμών», τόνισε και πρόσθεσε: «Στο συμβούλιο των υπουργών Εξωτερικού Εμπορίου της ΕΕ καταφέραμε και προσθέσαμε στη λίστα 13 επιπλέον προϊόντα που έπρεπε να είναι σε προτεραιότητα προστατευμένα. Πετύχαμε μάλιστα τα 15 από αυτά να είναι με πλήρη προστασία και το ένα προϊόν με ειδική αυξημένη προστασία».

 

Ο κατάλογος με τα προϊόντα Π.Ο.Π.

Παράλληλα, ο κ. Μηταράκης κατέθεσε τον κατάλογο με τα προϊόντα Π.Ο.Π. που είναι:

Τα ελαιόλαδα, Καλαμάτας, Κολυμβάρι, Χανίων Κρήτης, Σητείας Λασιθίου Κρήτης, Λακωνίας. Ο κρόκος Κοζάνης, η κεφαλογραβιέρα, η γραβιέρα Κρήτης, η γραβιέρα Νάξου, το μανούρι, το κασέρι, τα φασόλια γίγαντες ελέφαντες Καστοριάς, τα φασόλια γίγαντες ελέφαντες Πρεσπών, τα κονσερβολιά Αμφίσσης.

Από την πλευρά τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης υποστήριξαν ότι πρόκειται για μια «εθνικά επιζήμια» συμφωνία ενώ βουλευτές της συμπολίτευσης τόνισαν την ανάγκη μιας συγκροτημένης, συντονισμένης και σκληρής διαπραγμάτευσης ώστε να προστατευθούν τα ελληνικά προϊόντα.

«Εμείς θέλουμε να πιέσουμε την κυβέρνηση και αυτή με τη σειρά της να πιέσει την ΕΕ στις διαπραγματεύσεις. Όλοι προσπαθούμε να προστατεύσουμε τα συμφέροντα των Ελλήνων παραγωγών. Γι αυτό και επιμένουμε ότι το πρόβλημα πρέπει εν τη γενέσει του να αντιμετωπιστεί ριζικά και οριστικά ώστε να μην αφήσει κανένα παράθυρο στο μέλλον να ανοίξει η όρεξη για καμία άλλη χώρα να οικειοποιηθεί την ελληνική φέτα», επεσήμανε ο πρόεδρος της Επιτροπής Γιώργος Βλάχος.

ΠΗΓΗ: http://www.paseges.gr/

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ: ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΔΕΥΣΗ (ΒΙΝΤΕΟ)

dhmotiko_symboylio_2013Στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 29-10-2013 υπήρχε το θέμα συζήτησης για αύξηση δικαιωμάτων άρδευσης και συντήρησης αγροτικών δρόμων.

Έγινε προσπάθεια για αύξηση μετά από συζήτηση αλλά οι περισσότεροι σύμβουλοι ψήφησαν μηδενική αύξηση και έτσι παρέμειναν τα ίδια ποσά με τα περσινά.

koukos2TASOS_VIDEO_2Μετά από την επεξεργασία προ πραγματοποίησε υπάλληλος του Δήμου σχετικά με τα έξοδα τα οποία δαπανήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στα χωριά του Δήμου, στο 80% αυτών έπρεπε να υπάρξουν αυξήσεις οι οποίες θα έφταναν μέχρι και 700% ενώ στις μειώσεις των δαπανών υπήρχε διακύμανση μέχρι -33% (συγκεκριμένα για το χωρίο Κάτω Γραμματικό υπήρξε μείωση που έφτανε από 3,7€/ώρα που ήταν πέρσι κατέβηκε στα 2,7€/ώρα φέτος).

Όμως τελικά δεν πέρασε η πρόταση της υπηρεσίας του Δήμου.

Παρακολουθείστε το ΒΙΝΤΕΟ με την συνεδρίαση στο συγκεκριμένο θέμα.

 

{youtube}AG3FwICwCPo&feature=youtu.be{/youtube}

ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ (ΒΙΝΤΕΟ - ΦΩΤΟ)

IMGP0300IMGP0314Την έχασε τελικά την μπάλα ο Δήμαρχος Έδεσσας!!

Φεύγουν ένας – ένας οι δημοτικοί του σύμβουλοι!!

Δεν πέρασε ο προϋπολογισμός!

 

Μάλλον προφητικό ήταν το κείμενο μας με τίτλο «που είναι η μπάλα Δήμαρχε της Έδεσσας;». Γράφαμε προχθές σε ανάρτηση μας ότι τα πράγματα είναι δύσκολα για τον Δήμαρχο της Έδεσσας που έχει χάσει την μπάλα και πως θα βλέπαμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας 18/11. Και πέσαμε μέσα. Αν και ξέραμε (και ξέρουμε) πολλά περισσότερα πράγματα αυτά τα αναφέρουμε λίγα-λίγα.

Από χθες, λοιπόν, μάλλον ο Δήμαρχος Έδεσσας δεν θα κοιμάται ήσυχος! Η παράταξη του είναι υπό διάλυση και τίποτα δεν φαίνεται ότι μπορεί να ξανακολλήσει, αφού το γυαλί έχει ραγίσει.

LAOS_KAI_KOLONAKIOUTAS_2familysupermarket

 

 

 

Οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Ρουμελιώτης, Τσιβόγλου και Πριβατιτσάνης χαράζουν διαφορετική πορεία από τον κ.Δήμαρχο. Ο κ.Φαρμούζης (που μάλλον ζήλεψε την «δόξα» της κ.Τζάκρη) ανεξαρτητοποιήθηκε. Ο κ.Φαρμούζης είχε από καιρό δηλώσει την δυσαρέσκεια του στο πρόσωπο του Δημάρχου. Μάλιστα σε πολλά πηγαδάκια φέρεται να είχε πει πως «αυτοί είναι χειρότεροι από τους προηγούμενους». Ακόμη ο κ.Ρουμελιώτης έχει από καιρό πάρει αποστάσεις από τον νυν Δήμαρχο.

Βγάλανε την πικρία και την απογοήτευση που κρατούσαν μέσα τους τόσο καιρό ο κ.Τσιβόγλου και ο κ.Πριβατιτσάνης, με τον τελευταίο να τα «έχει πάρει» που τον άφησαν μόνο του να «ξεβρομίσει» το θέμα της Τουριστικής Α.Ε.

Φανερά απογοητευμένοι μάλλον είναι και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι του κ.Γιάννου, που αν προσπαθήσει να είναι εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος, το σίγουρο είναι ότι δεν θα τους έχει στο ψηφοδέλτιο του.

Μετά την «επανάσταση» των παραπάνω ακούγεται έντονα ότι θα υπάρχει ρήξη και από την πλευρά των αντιδημάρχων κ.κ. Γιόντη και Βερυκούκη.

IMGP0320IMGP0321

IMGP0325IMGP0326

 

 

 

 

 

 

Αν και εμείς γνωρίζουμε και άλλες λεπτομέρειες, αυτές θα τις αποκαλύπτουμε σιγά-σιγά όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές, αναδεικνύοντας το ανύπαρκτο έργο ορισμένων.

Τέλος, για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι δεν πέρασε ο προϋπολογισμός και θα ξαναέρθει στο δημοτικό συμβούλιο, όπως θα δείτε και στα αποσπάσματα από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Κάποιοι εκθέτουν κάποιους άλλους. Κάποιοι θα πρέπει να είναι πιο διαβασμένοι και πιο προσεκτικοί όταν είναι σε συνεδρίαση ενός δημοτικού συμβουλίου. Να καταλαβαίνουν ότι η συνεδρίαση είναι δημόσια και εκτίθενται με αυτά που λένε. Ντροπιάζουν όσους τους ψήφισαν και μάλλον δεν θα τους ψηφίσουν ποτέ ξανά!

 

Παρακολουθείστε το ΒΙΝΤΕΟ του προϋπολογισμού και τις τοποθετήσεις αυτών που αποχωρούν από τον συνδυασμό του Δημάρχου.

 

{youtube}GVgvaoBLcJw&feature=youtu.be{/youtube}

Η ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΗΣ! ΦΩΤΟ

MAZIΗ πιο μικρή ευρωβουλευτής ψηφίζει μαζί με τη μαμά της! ΦΩΤΟ

 

Η ιταλίδα ευρωβουλευτής, Licia Ronzulli είναι εργαζόμενη μητέρα και περήφανη γι' αυτό. Και παίρνει την κορούλα της μαζί στις συνεδριάσεις του ευρωκοινοβουλίου. Η μικρή έχει μπει τόσο στο πετσί του ρόλου που ψηφίζει μαζί με την μαμά της!

Η Licia Ronzulli  γεννήθηκε το 1975 στο Μιλάνο. Εξελέγη ευρωβουλευτής το 2009 και έχει γίνει γνωστή για την απόφασή της να παίρνει την μικρή Βιτόρια μαζί της στο ευρωκοινοβούλιο.

Πριν γίνει ευρωβουλευτής, ήταν διευθύντρια νοσοκομείου και νοσοκόμα στο Μιλάνο και στο Μπαγκαντές.

OLOIΕχει σπουδάσει ψυχολογία και ασχολήθηκε από το 2008 με την πολιτική. Το 2009 εξελέγη ευρωβουλευτής με 40.016 ψήφους και ασχολείται ιδιαίτερα με τα εργασιακά και τα δικαιώματα των γυναικών και γενικότερα με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Στις 22 Σεπτεμβρίου του 2010 η Licia Ronzulli πήρε την Βιτόρια μαζί της στην Ολομέλεια του ευρωκοινοβουλίου ενώ ήταν μόλις 44 ημερών σε μια συμβολική κίνηση για να διεκδικήσει περισσότερα δικαιώματα για τις γυναίκες που εργάζονται και είναι και μητέρες.

Σήμερα, ήταν και πάλι μαζί με την Βιτόρια στο ευρωκοινοβούλιο. Το γαλλικό περιοδικό Madame Figaro την κατάταξε το 2010 στην 3η θέση στην λίστα των γυναικών με την μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.

 

ΠΗΓΗ: http://www.newsit.gr//

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΤΩΝ

prison-barsΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΤΩΝ

Η Ενορία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Γιαννιτσών, για 3η συνεχή χρονιά, θα πραγματοποιήσει επίσκεψη αγάπης στους κρατούμενους αδελφούς μας στις φυλακές Διαβατών Θεσσαλονίκης ενόψει των Χριστουγέννων.

 

Η παράδοση της βοήθειας στις Φυλακές θα πραγματοποιηθεί στις 19 Δεκεμβρίου 2013.

 

ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Υπάρχει μεγάλη ανάγκη χρημάτων κυρίως για αποφυλακίσεις

απόρων ατόμων (που φυλακίστηκαν με αυστηρά κριτήρια), για καταβολή δικαστικών εξόδων, καθώς και για βοήθεια στις οικογένειές τους. Τα άτομα αυτά μπορεί να  βρίσκονται στην φυλακή, ακόμη και για ασήμαντα ποσά των  20, 50, ή και 100€.

 

Συμμετέχουμε όλοι στην προσπάθεια προσκομίζοντας ό,τι μπορούμε από τα είδη που συγκεντρώνονται.

 

Οι κρατούμενοι των φυλακών έχουν ανάγκη από:

• Είδη καθαριότητος, οδοντόπαστες, οδοντόβουρτσες, ξυραφάκια bic, χαρτί υγείας, απορρυπαντικό ρούχων σε σκόνη και σαμπουάν.

• Τηλεκάρτες. Γραφική ύλη, φακέλους, γραμματόσημα αλληλογρ. και στυλό.

• Χειμερινά κλινοσκεπάσματα, πετσέτες μπάνιου, σεντόνια, μονές κουβέρτες και μονά παπλώματα και είδη ατομικής υγιεινής ανδρικά και γυναικεία.

• Αθλητικά είδη, φόρμες, παπούτσια παντόφλες και εσώρουχα κ.λ.π. (τα εσώρουχα πρέπει να είναι καινούρια) ανδρικά και γυναικεία.

• Είδη γυμναστικής, επιτραπέζια παιχνίδια.

• Λεξικά, συστήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών.

• Βιβλία περιοδικά εφημερίδες σωστού περιεχομένου, μουσικά όργανα.

 

Παρακαλούνται θερμά εταιρείες και ιδιώτες να βοηθήσουν την προσπάθειά μας  με όποιο από τα παραπάνω είδη διαθέτουν. Τα είδη συγκεντρώνονται στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Γιαννιτσών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλ.: 6946691697 (What’s Up).

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

 

ΙΣΤΟΓΡΑΦΟΣ: http://istographos.blogspot.gr/

ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

 

www.imepa.gr

Ο ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΥΠΟΥ

Πρωτοπρ. Ἐλευθέριος Χαραλαμπίδης (δρ.Θ)

 

ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ : ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

APOBLHTAΥπογραφή σύμβασης «Προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού για την αναβάθμιση εγκαταστάσεων διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στο Δήμο Πέλλας»

Υπεγράφη την περασμένη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013 στο Δημαρχείο Πέλλας μεταξύ του Δημάρχου Πέλλας Γρηγόρη Στάμκου και του εκπροσώπου της ανάδοχης εταιρίας «Αφοί Σιβρή Ο.Ε.» σύμβαση προμήθειας, μηχανολογικού εξοπλισμού για την αναβάθμιση εγκαταστάσεων διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στο Δήμο Πέλλας(Συμπιεστής απορριμμάτων compactor).

 Η υπογραφείσα σύμβαση ανέρχεται στο ποσό των 311,337,60 ευρώ.

 Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της μελέτης ο μηχανολογικός εξοπλισμός αναμένεται να παραδοθεί στο Δήμο μέχρι 20/01/2014.

 

Ο Δήμαρχος Γρηγόρης Στάμκος, τόνισε την αναγκαιότητα προμήθειας ενός τέτοιου μηχανολογικού εξοπλισμού για τη διαχείριση των αστικών στερεών αποβλήτων στο Δήμο Πέλλας. «Αναλογιζόμενοι τη σημασία που έχει πλέον η ορθή διαχείριση των απορριμμάτων για τους κατοίκους αλλά και για το περιβάλλον, προχωράμε στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και των μεθόδων που έχουν ως στόχο την προστασία του περιβάλλοντος μέσα από εκσυγχρονιστικές προτάσεις.»

ΚΙΝΗΣΗ ΦΙΛΩΝ ΤΡΕΝΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΚΑΙ ΆΡΝΙΣΣΑΣ. ΖΗΤΟΥΝ 4Ο ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

STATHMOS_OSE_FLORINASΚίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας, Αμύνταιου και Άρνισσας! Υπογράφουμε για το 4ο δρομολόγιο του τρένου. Ζητούμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4ο δρομολόγιο για το τρένο της Φλώρινας. Προτείνουμε η αμαξ/χια με ώρα άφιξης 17.27 (Αρ.739) στην Έδεσσα αντί να είναι ακινητοποιημένη περίπου 3.30 ώρες έως ότου αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 20.57 (Αρ.3744), να συμπληρώσει το 4ο δρομολόγιο για τη Φλώρινα (αναχώρηση περίπου 19.30)

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ: ΔΩΡΕΑΝ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

KENTRO_YGEIAS_ARIDAIASΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Ο Δήμος Αλμωπίας σας ενημερώνει ότι η δράση του δήμου Αλμωπίας "Δωρεάν Ιατρικές Εξετάσεις στο δήμο Αλμωπίας" θα πραγματοποιηθούν το τριήμερο 21,22 και 23 Νοεμβρίου 2013.

Τα ραντεβού και οι ώρες που ορίστηκαν ισχύουν κανονικά.

Το πρόγραμμα των ιατρικών εξετάσεων που περιλαμβάνει οφθαλμολογικές εξετάσεις, ουρολογικές εξετάσεις, πνευμονολογικές εξετάσεις, ωτορινολαρυγγικές εξετάσεις θα είναι ως εξής:

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου: Κέντρο Υγείας Αριδαίας

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου: Ιατρείο Εξαπλατάνου

Σάββατο 23 Νοεμβρίου: Ιατρείο Προμάχων

Η εκδήλωση βράβευσης των εθελοντών ιατρών και του τραγουδοποιού κ. Υδραίου Γιώργου θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Νοεμβρίου και ώρα 5.00μ.μ., στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο της Αριδαίας.

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ: ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

dhmarxeio_almopiasΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Ο Δήμος Αλμωπίας σας ενημερώνει ότι ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας για ανέργους στους Δήμους, με φορέα αρμόδιο για την υλοποίηση της Πράξης τον Ο.Α.Ε.Δ.

Πιο συγκεκριμένα για το Δήμο Αλμωπίας προβλέπονται 7 θέσεις Π.Ε. Διοικητικού, 6 θέσεις ΠΕ Ψυχολόγων, 7 θέσεις ΔΕ Βοηθών Βρεφοκόμων και 1 θέση Π.Ε. Νοσηλευτών.

Οι αιτήσεις γίνονται μέχρι και την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, είτε στον διαδικτυακό τόπο του ΟΑΕΔ  www.oaed.gr, είτε μέσω των ΚΕΠ του Δήμου Αλμωπίας.

ΦΛΩΡΙΔΗΣ: AΝ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ 2Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

floridis-660_3Ο γνωστός εισαγγελέας Φλωρίδης προειδοποιεί: Aν γίνουν μαζικοί πλειστηριασμοί θα είναι σαν 2η Μικρασιατική καταστροφή

 

Ως φρικτή εμπειρία περιγράφει ο πασίγνωστος εισαγγελέας Βασίλης Φλωρίδης τη διαδικασία των πλειστηριασμών που ζει καθημερινά στα δικαστήρια, προειδοποιώντας για όσα θα ακολουθήσουν, αν γίνουν μαζικοί πλειστηριασμοί.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Real τόνισε χαρακτηριστικά: «Αν γίνουν μαζικοί πλειστηριασμοί σημαίνει για μένα μια δεύτερη μικρασιατική καταστροφή. Από τη Βουλή δεν μπορεί να περάσει τέτοιος νόμος που να βγάζει μαζικά σε πλειστηριασμό τα σπίτια του κόσμου που δεν μπορούν να πληρώσουν. Και οι τράπεζες έχουν συμμετοχή σε αυτό». Πρόσθεσε περιγραφικά: «Πλειστηριασμοί γίνονταν πάντα στην Ελλάδα. Αυτοί που εισηγούνται άλλα πράγματα δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει πλειστηριασμός. Εμείς τα ζούμε καθημερινά στα δικαστήρια. Μιλάμε για φρικτές καταστάσεις. Αυτό που δεν γίνεται κατανοητό σήμερα και δεν το εμπεδώνουν και αυτά τα τρία άτομα της τρόικας, τα οποία δεν ξέρω τι προελεύσεως είναι τι προσόντα έχουν και τι ψυχική ισορροπία, εδώ υπάρχει πρόβλημα».

Συνέχισε απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό: «Τα άτομα τα οποία ασκούν δημόσια εξουσία και εν προκειμένω η τρόικα κυβερνά κατά ένα μεγάλο μέρος, πρέπει να διαπιστώσουμε ότι είναι άτομα ψυχικά ισορροπημένα. Εγώ τουλάχιστον σε έναν από αυτούς δεν το έχω δει. Πιστεύω ότι ο κ. Πρωθυπουργός πρέπει να ζητήσει να αλλάξουν τα άτομα».

Ερωτηθείς για την αποπομπή του από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων δήλωσε: «Αυτές είναι αποφάσεις πολιτικές και αυτός που τις παίρνει έχει και το βάρος των αποφάσεων του. Εάν κάνω οποιαδήποτε κρίση, θα θεωρηθεί ότι κάνω αντιπολίτευση. Θεωρώ ότι υπάρχουν πιο καλοί από μένα και εύχομαι το έργο να συνεχιστεί».

Πηγή: http://www.iefimerida.gr

LIDL: ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ!!!

TROFIMA_LIDLΣοκ!!! Θα πεθάνουμε όλοι!!! Δείτε τι μας ταΐζουν τα LIDL…

 

Εντοπίστηκαν κατεψυγμένα φασολάκια με σκουλήκια από την Κομοτηνή και σαλάμι με… κόκκαλο στα σουπερμάρκετ Lidl.

ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΖΗΤΗΣΕ ΑΜΕΣΑ Ο ΕΦΕΤ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ…

Δύο σοβαρά προβλήματα δημόσιας υγείας εντόπισε ο ΕΦΕΤ και διέταξε την απόσυρση των σχετικών ποσοστήτων Το ένα αφορά σε κατεψυγμένα φασολάκια με σκουλήκια, που παράγονται στην Κομοτηνή από την ΙΩΑΝΝΟΥ Α.Ε. και εντοπίστηκαν σε παιδικούς σταθμούς στις Συκιές ενώ το δεύτερο σε παριζάκι που διατίθεται στα LIDL και βρέθηκε να έχει κόκκαλο. Πιο αναλυτικά:

Φασολάκια από την Κομοτηνή
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας έγινε αποδέκτης καταγγελίας, η οποία αφορούσε την παρουσία σκουληκιού σε μαγειρεμένα φασολάκια, που διατίθεντο σε Δημοτικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δημοτικού Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Νεάπολης – Συκεών.

Τα τελευταία παρασκευάστηκαν από το προϊόν το οποίο ήταν συσκευασμένο σε κλειστό χαρτοκιβώτιο με την επισήμανση «Φασόλι στρόγγυλο 4×2,5 KG L1111261 και ΗΜ. ΛΗ. 26/11/2013 ΙΟΑΝNOY S.A.». Εντός των χαρτοκιβωτίων οι 4 σφραγισμένες συσκευασίες των 2,5 κιλών φέρουν την επισήμανση L261111 26/11/13 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ.

Παρασκευάστρια εταιρεία του προϊόντος είναι η ΙΩΑΝΝΟΥ Α.Ε. που εδρεύει στην Κομοτηνή. Κατά τη διερεύνηση της ανωτέρω καταγγελίας στο σημείο διάθεσης του τροφίμου, το κλιμάκιο των Επιθεωρητών του Ε.Φ.Ε.Τ. διαπίστωσε ότι επρόκειτο για προϊόν μη κανονικό – μη ασφαλές λόγω μη κανονικών οργανοληπτικών χαρακτηριστικών και ξένων προσμίξεων και προέβη σε κατάσχεση των προϊόντων της ιδίας παρτίδας που διατίθεντο στην αποθήκη χονδρικού εμπορίου ΣΙΤΙΣΗ Α.Ε. που εδρεύει στο Καλοχώρι.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε από την ΙΩΑΝΝΟΥ Α.Ε. και την ΣΙΤΙΣΗ Α.Ε. την άμεση ανάκληση /απόσυρση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας και ήδη έχουν ξεκινήσει σχετικοί έλεγχοι. Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν, να μην το καταναλώσουν.

Σαλάμι από τα LIDL
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο υποδοχής καταγγελιών πολιτών, έγινε αποδέκτης καταγγελίας με προσκόμιση δείγματος, η οποία αφορούσε Σαλάμι Σκορδάτο, βάρους 500g, με την εμπορική ονομασία «ΑΓΡΟΙΚΙΑ» με αριθμό παρτίδος L 564780 και ημερομηνία ανάλωσης 04/5/2012, που παράγεται στην Γερμανία από την εγκατάσταση Sickendiek Fleischwarenfabric GmbH & Co (Κωδ. Αριθμός Έγκρισης DE – EV – 137EG) και διατίθεται από την LIDL HELLAS Α.Ε., στο οποίο, κατά δήλωση του καταγγέλλοντα, διαπιστώθηκε η παρουσία «ξένου σώματος – κόκαλο».

Κατά τη διερεύνηση της ανωτέρω καταγγελίας στο σημείο διάθεσης του τροφίμου, το κλιμάκιο των Επιθεωρητών του Ε.Φ.Ε.Τ. διαπίστωση την ύπαρξη δύο μικρών τεμαχίων οστού στη μάζα του προαναφερομένου αλλαντικού και προέβη σε κατάσχεση των προϊόντων της ιδίας παρτίδας που διατίθεντο στο ψυγείο – προθήκη της Υπεραγοράς Τροφίμων. Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε από την Αλυσίδα LIDL HELLAS A.E. την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας και ήδη έχουν ξεκινήσει σχετικοί έλεγχοι. Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν, να μην το καταναλώσουν.

 

ΠΗΓΗ: http://www.deite-to.com

ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

 

 «Συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων με σκοπό τη συγκρότηση οικουμενικής κυβέρνησης», προτείνει ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά», θεωρώντας ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο το παιχνίδι του εκβιασμού ανάμεσα στην κυβέρνηση και την τρόικα, με θύμα τον ελληνικό λαό. «Εκβιάζει η τρόικα την κυβέρνηση, η κυβέρνηση εκβιάζει τους βουλευτές και όλοι μαζί εκβιάζουν το λαό. Δεν είναι αυτό πολιτική, Αναιρεθείσα πολιτική είναι, τονίζει μεταξύ άλλων.

ΠΗΓΗ: http://stamantalakiamas.blogspot.gr

Pages