....

Επικαιρότητα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013

FARMAKEIOΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΑΡΜΑΚΩΝ-ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΤΗΣ Μ.Ε ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΚΜ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ   2013

 

Από το Τμήμα Φαρμάκων - Φαρμακείων της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Μ.Ε. Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνεται ότι οι εξετάσεις των φαρμακοποιών για την απόκτηση άδεια άσκησης επαγγέλματος φαρμακοποιού, περιόδου Δεκεμβρίου 2013, θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο Εργαστήριο Φαρμακοτεχνίας και Ελέγχου Φαρμάκων (Κτίριο Βιολογίας - Φαρμακευτικής του ΑΠΘ, 2ος όροφος) ως εξής:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 

ΔΕΥΤΕΡΑ   9-12-13

9.00-12.00 Έλεγχος Φαρμάκων

12.00-15.00 Παρασκευή φαρμακοτεχνικών ή χημικών σκευασμάτων

 

ΤΡΙΤΗ   10-12-13

9.00-12.00 Εκτέλεση συνταγών

12.00-15.00 Αναγνώριση πλειόνων φαρμάκων

 

ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ( ή ΓΡΑΠΤΕΣ)ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 11-12-13

9.00-12.00 Ελληνική Φαρμακοποιία-Φαρμακοτεχνία

12.00-15.00 Φαρμακευτική Εμπορευματολογία-Στοιχεία Ιστορίας-

Νομοθεσία

ΠΕΜΠΤΗ   12-12-13

9.00-12.00 Φαρμακολογία

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-12-13

9.00-12.00 Τοξικολογία

 

Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων πρέπει να περιέλθουν στο Τμήμα Φαρμάκων-Φαρμακείων της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Μ.Ε. Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το αργότερο μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου 2013.

Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το παραπεμπτικό τους τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 09.00 π.μ. στο Εργαστήριο Φαρμακοτεχνίας και Ελέγχου Φαρμάκων (κτίριο Φαρμακευτικής ΑΠΘ, 2ος όροφος).

Τροποποίηση του προγράμματος γίνεται από τους εξεταστές, σύμφωνα με το υπόλοιπο πρόγραμμα λειτουργίας της Σχολής και οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστέλλουν στην Υπηρεσία σε φωτοτυπία όλα τα δικαιολογητικά που υποβάλλουν στις κατά τόπους Περιφέρειες. Μπορούν να προμηθευτούν το παράβολο των 11,74 ευρώ από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων Θεσσαλονίκης (Ερμού και Καρόλου Ντηλ γωνία) για να το καταθέσουν στη γραμματέα της Επιτροπής, την πρώτη μέρα των εξετάσεων.

ΔΕΗ: 3 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ

DEH-logo3 θέσεις στη ΔΕΗ συγκρότημα Αλιάκμονα

 

Η ΔΕΗ Α.Ε. ανακοίνωσε την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά τριών (3) ατόμων για την κάλυψη εποχιακών ή παροδικών αναγκών του Συγκροτήματος Αλιάκμονα/ΥΗΣ και συγκεκριμένα ως εξής:

ΔΕ Μηχανοτεχνικοί ΑΗΣ-ΥΗΣ& Αεροστροβίλων 2
ΔΕ Χειριστές Μηχανοκίνητων Μηχανημάτων Τεχνικών Έργων 1

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.ΔΕΗ- ΛΙΓ/ΧΕΙΑ.ΑΗΣ/ΥΗΣ.ΑΣΠ/ΤΣΠ. 1 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ /ΥΗΣ ΑΓΡΑ Τ.Κ. 582 00 – ΕΔΕΣΣΑ Τ.Θ 4 απευθύνοντάς την στον αρμόδιο υπάλληλο κ. Τάνο Περικλή τηλέφωνο επικοινωνίας (23810 – 26174) από 08.11.2013 μέχρι 18.11.2013.

 

ΠΗΓΗ: http://www.diorismos.gr

ΚΑΙΜΑΚΤΣΑΛΑΝ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ: ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

saleΣύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες υπάρχει εμπλοκή μεταξύ των ΤΑΙΠΕΔ & ΕΤΑΔ σχετικά με έγγραφο – συμφωνητικό μεταξύ των δύο πλευρών με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις.

 

Μέχρι σήμερα έχουν γίνει οι συντηρήσεις στα lift, εκκρεμεί η πενταετής μεγάλη συντήρηση η οποία μπορεί να γίνει και του χρόνου.

 

Όσο αναφορά το σαλέ όπου υπάρχει και η καθυστέρηση, έχουν γίνει οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών εξωτερικά αλλά εσωτερικά παραμένει το χάος.

 

Γι’ αυτό το λόγο υπάρχει και η εμπλοκή μεταξύ του αναδόχου και της ΕΤΑΔ διότι η ΕΤΑΔ πρέπει να έχει την σύμφωνη γνώμη της ΤΑΙΠΕΔ μέσω του συμφωνητικού εγγράφου.

 

LAOS_KAI_KOLONAKIΥπάρχει κανένας βουλευτής του Νομού Πέλλας που θα ξεσκαλώσει το θέμα;

ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΚΥΔΡΑΣ

PODHLATHS

 

Η εθελοντική κίνηση πεζοπορίας-ποδηλασίας ΣΚΥΔΡΑΣ οργανώνει τις εξής δράσεις:

1.Ποδηλατάδα: από το Δημαρχείο Σκύδρας προς την Αγία Παρασκευή Πετριάς (στάση μισής ώρας) κι επιστροφή. Ημερομηνία: Κυριακή 17/11/13,ώρα εκκίνησης 11:00.

2.Ποδηλατάδα: από το Δημαρχείο Σκύδρας προς το Σανδάλι (στάση μισής ώρας) κι επιστροφή. Ημερομηνία: Κυριακή 24/11/13,ώρα εκκίνησης 11:00.

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη. Μπορεί να λάβει μέρος οποιοσδήποτε με σεβασμό, βέβαια, στο πνεύμα της ομαδικότητας, της συνεργασίας, της θεμιτής συμπεριφοράς και με την προϋπόθεση ότι αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της ασφάλειάς του και των ατόμων που ενδεχομένως συνοδεύει , π.χ. παιδιών.

Θ΄ακολουθήσουν κι άλλες δράσεις που θα δημοσιοποιηθούν εγκαίρως. Για ενημέρωση, κατάθεση ιδεών και προτάσεων στο τηλέφωνο 2381351802 (Δημήτρης Αλεξανδρίδης).

Εμπρός, λοιπόν, ας ξεκινήσουμε.

ΟΙ ΙΔΑΧ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, "ΜΙΛΑΝΕ"

Οι ΙΔΑΧ που βρέθηκαν στη διαθεσιμότητα πριν ένα χρόνο, "μιλάνε"

 

 IDAX«Από την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται οι θέσεις […] της κατηγορίας ΔΕ των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων των υπαλλήλων με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου […]».
Ν.4093/2012 (ΦΕΚ Α' 222/12-11-2012)

Έτσι απλά, με ένα νόμο, με ένα άρθρο, με την έκδοση ενός ΦΕΚ, με το πάτημα ενός κουμπιού, καταργήθηκαν οι θέσεις όλων των υπαλλήλων ΙΔΑΧ ΔΕ Διοικητικού. Με το πάτημα ενός κουμπιού καταργήθηκαν όλα τα όνειρα περίπου 2000 ανθρώπων, 2000 οικογενειών. Με το πάτημα ενός κουμπιού γκρεμίστηκαν τα πάντα. Ο λόγος; Ο επίσημος από την κυβέρνηση ήταν ότι οι εν λόγω υπάλληλοι ήταν πλεονάζοντες, έπρεπε να μετακινηθούν και να καλύψουν θέσεις σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής. Ας πούμε όμως μερικές αλήθειες… Οι υπάλληλοι αυτοί ΠΟΤΕ δεν αξιολογήθηκαν, ΠΟΤΕ δεν κρίθηκαν πλεονάζοντες από τις υπηρεσίες τους. Η πλειοψηφία των υπαλλήλων –για να μην πω όλοι- εργάζονταν σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής και μάλιστα στην εξυπηρέτηση κοινού. Η κυβέρνηση έπρεπε να δανειστεί για άλλη μία φορά, έπρεπε να πληρώσει μισθούς και συντάξεις. Η τρόικα ζητούσε αντάλλαγμα… τουλάχιστον 2000 εκτός δημοσίου…

Τα νούμερα τους βγήκαν. Οι ΙΔΑΧ ΔΕ Διοικητικού ήταν ακριβώς τόσοι… Καταργήστε τους και θα δούμε τι θα τους κάνουμε…

Ένα χρόνο μετά η πληγή παραμένει ανοιχτή. Το «γιατί» αναπάντητο. Η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια μέρος της καθημερινότητάς μας.

Ευχόμασταν να ήμασταν οι πρώτοι και οι τελευταίοι που καταργηθήκαμε, να ήμασταν οι πρώτοι κι οι τελευταίοι που αντιμετωπιστήκαμε ως «αριθμός», να ήμασταν οι πρώτοι και οι τελευταίοι που αισθανθήκαμε έρμαια της κυβέρνησης. Δυστυχώς, το σόου πρέπει να συνεχιστεί…

TASOS_VIDEO Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από εκείνη την ημέρα, ζητήσαμε από συναδέλφους που έζησαν από πρωτο χέρι όλη αυτή την περιπέτεια,να μας καταθέσουν τις σκέψεις τους....

«Μόνο με αγώνες κατακτήσαμε το Έβερεστ, τον Όλυμπο! Εγώ τα κατάφερα για τα παιδιά μου... για μένα για σένα για την ψυχή μου ρε γαμώτο... το αξίζαμε γιατί είμαστε πολλοί και ενωμένοι!»
Μάρω Αγιουτάκη

«Ένα χρόνο πριν, έχανα τα πάντα. Ένα χρόνο μετά συνειδητοποιώ ότι είμαι πολύ πιο δυνατή απ’ ό,τι νόμιζα, ότι πάλεψα με θηρία και νίκησα… Δεσμεύομαι, δίνω υπόσχεση σε εμένα και στα παιδιά μου να συνεχίσω να παλεύω με όποιο θηρίο βρεθεί ξανά μπροστά μου και θελήσει να μου πάρει ό,τι έχω.. Άλλωστε, δεν είμαι μόνη μου! Ενωμένοι καταφέραμε πολλά, ενωμένοι μπορούμε περισσότερα!».
Αλεξάνδρα Ευσταθίου

«12 Νοεμβρίου 2012: Έκπληξη, θυμός, αγανάκτηση, απελπισία, απογοήτευση, θυμός, πείσμα, αγώνας, αγώνας, αγώνας...
Τέλη Ιουνίου 2013: Αγώνας, κούραση, θυμός, ελπίδα, ανάσα, πείσμα, αγώνας, αγώνας, αγώνας...
Σήμερα: Θυμός, πείσμα, κούραση, θλίψη, αγώνας, αγώνας, αγώνας... ΕΛΠΙΔΑ.»
Τζένη Κουμουτσάκη                    

«Προς τον Δήμαρχο Αθηναίων
κ. Γιώργο Καμίνη
Κύριε Δήμαρχε, σε λίγο που θα φύγεις τι έργο έχεις αφήσει πίσω; ΤΙΠΟΤΑ. Το δικό μας όμως θα είναι πάντα στα αρχεία του Δήμου.
Με εκτίμηση,
Μάντυ Κοντογιάννη»


«Ένας χρόνος από τότε που καταστράφηκε η ζωή μου! Που έκανα αυτό που μου αρέσει, που ήμουν αποδοτική, που ήμουν ευτυχισμένη. Ένας χρόνος, τέσσερις μήνες για την ακρίβεια, που ζω μια κόλαση, κοντεύω να χάσω τα μάτια μου, έχω ήδη χάσει τον ύπνο μου, και κοντεύω να αρχίσω τα χάπια... Εύχομαι να το ζήσουν όλοι όσοι μας έβαλαν σε αυτό το "πρόγραμμα"».
Ανώνυμος

«Ήρθε σαν τυφώνας η ΙΔΑΧίτιδα*. Τη νιώσαμε στο πετσί μας για τα καλά. Έφυγε όμως, πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος… Οι μνήμες όμως θα μείνουν για πάντα χαραγμένες, όπως και το αναπάντητο “ΓΙΑΤΙ;” Ευχή μου, να μην το ζήσουμε ποτέ ξανά!»
*ΙΔΑΧίτιδα = Το καθεστώς διαθεσιμότητας που ίσχυσε για 1882 υπαλλήλους ΙΔΑΧ το Νοέμβριο του 2012

Σπυριδούλα

«Ένας χρόνος μετά... Τα συμπεράσματα; Αντέξαμε και βγήκαμε πιο δυνατοί από ποτέ! Η διαθεσιμότητα με ανανέωσε, αναθεώρησα πολλά πράγματα για τη ζωή! Γνώρισα, λάτρεψα, αγάπησα καινούριους ανθρώπους με τους οποίους δώσαμε κοινό αγώνα ενωμένοι και κερδίσαμε!».
Αλεξάνδρα Παπασταύρου

«Παρασκευή 9/11/2012… σχόλασα… πήρα το παιδάκι μου από το σχολείο… στο δρόμο γελάσαμε, κάναμε σχέδια για το Σαββατοκύριακο… ονειρευτήκαμε!!! Δευτέρα 12/11/2012… κάποιοι με σχόλασαν.. όχι γιατί δεν ήμουν καλή υπάλληλος… απλά γιατί ήμουν το 1/1882 νούμερο που χρειάζονταν! Για τους επόμενους 9 μήνες νομίζω ότι δεν γέλασα.. .δεν έκανα σχέδια... δεν ονειρεύτηκα! Μόνο αγώνα...να αποδείξω το αυτονόητο! Πέρασε ένας χρόνος!»
Δ.Σ.

«12/11/12... μια ημερομηνία σταθμός στη ζωή 1882 εργαζομένων και των οικογενειών τους! Κατέστρεψαν τα όνειρα μας τις σκέψεις μας το γέλιο μας τη χαρά μας απλά πατώντας ένα κουμπί! delete! Αυτό μόνο κατάφεραν όταν έλεγαν εκσυγχρονισμό στο Δημόσιο! Να απολύουν εργαζόμενους με delete! ΜΠΡΑΒΟ!»
Σέβη

«Ένα χρόνο μετά με ανάμεικτα συναισθήματα και αφού περάσαμε από πολλά στάδια... Απορία, λύπη, άγχος, απογοήτευση, θλίψη, θυμός... Και μετά ελπίδα, ανακούφιση, χαρά... Και μια πληγή που φαίνεται να έχει επουλωθεί αλλά στην πραγματικότητα είναι πάντα έτοιμη να ξανανοίξει.. Κι ένα μικρό παράπονο κλειδωμένο κάπου πολύ βαθιά στην καρδιά σαν επτασφράγιστο μυστικό...»
Σ.Α.

«12-11-2012. Η μέρα που άλλαξε τα δεδομένα στη ζωή μας…Συναισθήματα οργής και θλίψης. Επτά μήνες ατελείωτοι, γεμάτοι άγχος, κλάμα, νεύρα, αβεβαιότητα και ατελείωτα “Γιατί”… Μέχρι που ήρθε η ώρα να πάμε στις δουλειές μας κι έτσι η ηλιαχτίδα μεγάλωσε κι έγινε ήλιος. Κι έτσι όλα τα “αμάν” έγιναν “αμήν”! ΙΔΑΧίτες*, εύχομαι να βγούμε σε σύνταξη από αυτές τις δουλειές κι άλλο κακό να μην μας βρει!»
*ΙΔΑΧίτες = Υπάλληλοι ΙΔΑΧ που τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας στις 12-11-2012

Λία Μπαρμπαράτσα

«12-11-12: H κυβέρνηση με τρόπο εγκληματικό και απαράδεκτο ρίχνει “ΜΑΥΡΟ” στις ζωές μας! Υπάλληλοι Πρώτης Γραμμής… σε διαθεσιμότητα! Με ένα “γιατί” μέρα νύχτα καρφωμένο στο μυαλό, ξεκινάει ένας άνισος αγώνας επιβίωσης, μιας και στην οικογένεια μου ήμουν η μόνη εργαζόμενη! Δε θα ξεχάσω ποτέ τις στιγμές που δούλευα όντας σε διαθεσιμότητα, αντιμετωπίζοντας καθημερινά συναδέλφους, κοινό ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό! Ούτε στον εχθρό μου! Για καλή μας “τύχη” τελικά, μετακινηθήκαμε και όπως λέει και το άσμα, είμαστε ακόμα ζωντανοί, ενωμένοι και ετοιμοπόλεμοι! Ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου όλους τους ΙΔΑΧ που γίναμε συνοδοιπόροι όλον αυτό τον καιρό. Εύχομαι να καταφέρουμε όλοι να προσαρμοστούμε στις νέες μας θέσεις! Όσο για το αύριο δε μπορώ να πω κάτι, απλά θέλω να σκέφτομαι αισιόδοξα!».
Κωνσταντίνα Κουμουνδούρου

«12-11-2012! Πώς να καταφέρεις να τακτοποιήσεις τις σκέψεις σου; Πώς να πεις αυτά που νιώθεις. Ξαφνικά νιώθεις ότι αδειάζεις, περνά από μπροστά σου όλη η ζωή, νιώθεις ότι πέφτεις στο κενό, νιώθεις άχρηστος και αδύναμος να προσφέρεις στην οικογένειά σου. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗ ΖΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ!»
Φίλιππος Μαρκόπουλος

«Στην αρχή σιωπή, παγωμάρα, φόβος, απόγνωση… Σε λίγο η σιωπή και ο φόβος έγινε φωνή, η φωνή βρήκε κι άλλες, πολλές και ενώθηκαν κι έγιναν κραυγές… Οι κραυγές έγιναν δύναμη, έγιναν ελπίδα και στο τέλος βρήκαν το στόχο τους. Μαζί, ενωμένοι σαν μία γροθιά, πιο δυνατοί, πιο μαχητές, πιο ΙΔΑΧ Δ.Ε. από ποτέ, μέχρι και τον τελευταίο! Έπεται συνέχεια, μέχρι να καταλάβουν ότι δεν είμαστε αριθμοί αλλά άνθρωποι με αξιοπρέπεια!».
Μαρία

«Ένας χρόνος πέρασε… ένας χρόνος που ξεκίνησε με δάκρυα, θυμό, οργή, απογοήτευση, ψυχολογική κατάρρευση και πολλά “γιατί”. Μετά αναμονή ώσπου πήγαμε στις νέες μας δουλειές πάλι βέβαια με άγχος για το τι θα αντιμετωπίσουμε… Τουλάχιστον στις δύσκολες μέρες που ζούμε έχουμε ΔΟΥΛΕΙΑ! Τι να πω!»
Μ.Τ.

«12-11-12 ΜΝΗΜΕΣ... στιγμές πόνου, θλίψης, αγωνίας, αγανάκτησης. ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ της ζωής μας, του μέλλοντας μας, της ελπίδας για το αύριο. ΞΕΡΙΖΩΜΑ της ψυχής και πολλά “ΓΙΑΤΙ” ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ. ΦΩΣ μόνο από τα μάτια και τα λόγια των παιδιών μου και της οικογένειας μου και μιας ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ με τον ΙΔΙΟ ΠΟΝΟ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ...»
Σεβαστή Περδικάρη

«Νοέμβρης 2012 ένας μήνας, με έντονα συναισθήματα. Οι ζωές όλων όσων μπήκαν στην διαθεσιμότητα - κινητικότητα μέσα σε λίγες μέρες άλλαξαν. Ο φόβος, η αγωνία και η απόγνωση έγινε η καθημερινότητα μας. Όμως παλέψαμε, ρισκάραμε και μείναμε όρθιοι! Κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος! Ευχαριστώ όλους τους "διαθέσιμους" που πίστεψαν στην δικαίωση. Ευχαριστώ όλους εκείνους που μας έβαλαν τρικλοποδιά, εμείς θα είμαστε πάντα εδώ! Ας γίνει η 12η Νοέμβρη μια εκδήλωση να θυμόμαστε τι καταφέραμε! Μπορεί να είμαι ΙΔΑΧ στα χαρτιά αλλά είμαι μόνιμη στα πιστεύω μου!».
Βάνα Λιαγκόζη

«Εφιάλτης… νόμιζα ότι το έβλεπα στον ύπνο μου όταν πήρα το χαρτί της διαθεσιμότητας στις 19/11/2012. Δούλευα ενώ ήμουν ήδη “διαθέσιμη”... Ευτυχώς -νομίζω ότι- ξύπνησα μετά από 7μιση μήνες!».
Κατερίνα Καχριμάνη

«Πάνω που είχα αρχίσει να λέω στον εαυτό μου… “Γενέθλια, ε και; Άλλη μια μέρα σαν όλες τις άλλες”, τραγική ειρωνεία! Αυτή τη μέρα βρήκατε για την έκδοση του ΦΕΚ που με καταργείτε! “Χρόνια Πολλά, από φέτος απλά δεν υπάρχετε!” Όμως όχι! Δε θα σας κάνω τη χάρη εγώ κι άλλοι 1881! Θα συνεχίσουμε πιο δυνατοί, να παλεύουμε γι’ αυτό που μέχρι ένα χρόνο πριν θεωρούσαμε -λάθος μας!- αυτονόητο: την ύπαρξη μας. Είμαι βέβαιος, εμείς θα κερδίσουμε κι εσείς θα είστε μια κακιά πικρή ανάμνηση.».
Δημήτρης Παρασκευάς

«Είμαι σίγουρη ότι όλοι γίναμε πιο δυνατοί από αυτή την ιστορία! Πιο πλούσιοι σε εχθρούς άλλα και σε φίλους! Σε πέντε σειρές δεν μπορείς να αποτυπώσεις τη βία, την υποκρισία, την απάτη. Οπότε κρατάμε ότι καλύτερο κέρδισε ο καθένας από την 12/11/2013 και συνεχίζουμε οχυρωμένοι για το μέλλον. Καλή συνέχεια ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ! Σε λίγο 12/11/2014… Καλή αρχή!».
Σοφία Γεωργιάδου

«Μας ένωσε ένα τεράστιο και απρόσμενο χτύπημα ζωής και μας χώρισε η ασφάλεια της μετάταξης η ασφάλεια του δημοσίου υπαλλήλου που έπρεπε να μας γίνει μάθημα ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ...».
Μάκης Μωυσής

Δώδεκα μήνες πριν, μια Δευτέρα, εκεί γύρω στις 11.00 το πρωί, εκδόθηκε ένα ΦΕΚ, που αναλόγως ποιος ήσουν είχε διαφορετική σημασία. Η κυβέρνηση εξασφάλισε μια δόση, ένας «αριστερός» συνταγματολόγος μετακινούσε χωρίς να απολύσει (!!!), 1882 εργαζόμενοι απλά πάψαμε να υπάρχουμε. Καταργηθήκαμε έτσι απλά. Από 10 έως 30 χρόνια υπηρεσίας σε μια στιγμή, διαγράφηκαν, σαν να μην υπήρξαν! Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται λοιπόν, με εμάς τους πρώτους 2.000 για πείραμα. Σε μια κοινωνία που ζήταγε αίμα δημοσίου υπαλλήλου, σε μια αρένα των 8 που αναζητούσε εναγωνίως τους νέους «μονομάχους», πρόθυμους να θυσιαστούν, για να ευχαριστηθεί το αιμοδιψές κοινό και ο Καίσαρας, ή αλλιώς για να εξασφαλίσει το κράτος μια ακόμα δόση - πάντα για όλα αυτή είναι η δικαιολογία εξάλλου.

Αυτά τα λόγια που γραφτήκαν παραπάνω είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής σε αυτούς τους «μονομάχους» οι οποίοι ένα χρόνο πριν, μπήκαν με το έτσι θέλω ορισμένων στην αρένα. Στον πατέρα λοιπόν που για να μην στεναχωρήσει το παιδί του, έφευγε κανονικά από το σπίτι του το πρωί σαν να είχε ακόμα δουλειά, στη μητέρα που αναγκάστηκε να σταματήσει τα φροντιστήρια ή τις ξένες γλώσσες στα παιδιά της γιατί απλά δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει, σε εκείνη που δεν είπε για καιρό τίποτα σε γονείς και συγγενείς για να μην στεναχωρηθούν, σε εκείνον που μάταια περίμενε ένα τηλεφώνημα συμπαράστασης από κάποιους ξεχασμένους συγγενείς, σε όλους εσάς, σε όλους εμάς, που πονέσαμε, αλλά αντέξαμε και φτάσαμε ως εδώ, πιο δυνατοί, πιο αισιόδοξοι και πιο αποφασισμένοι.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΑΧ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ

 

ΠΗΓΗ: www.airetos.gr

ΟΡΑΜΑ: ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ»

ORAMAΤη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 18:00 - 20:00 στην Αίθουσα Πληροφόρησης Νέων στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα: «Παιδί και Διάβασμα» με εισηγητές τους Σχολικούς Συμβούλους κο. Φανιόπουλο Χριστόδουλο και κο Κουτσουρίδη Ιωάννη αντίστοιχα 2ης και 4ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκ/σης Πέλλας.

 Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο  23810-51174 ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Κέντρου Πρόληψης www.kporama.gr

 Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις.

 

Η Υπεύθυνη της Δράσης

 

 

Φωτεινή Τερζή

Κοινωνική Λειτουργός


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

EDO_POLYTENXEIOΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

(ομιλία -συζήτηση)

 40 χρόνια μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου …

 

ο Δημήτρης Παπαχρήστος

συγγραφέας, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής και εκφωνητής του ραδιοφωνικού σταθμού των ελεύθερων αγωνιζόμενων φοιτητών, θα μιλήσει στα Γιαννιτσά, την Κυριακή 17 του Νοέμβρη, στις 11 το πρωί, στη βόρεια αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου (αίθουσα υπολογιστών), για το Πολυτεχνείο, την πολιτική και τον πολιτισμό σήμερα.

 

Διοργανωτές της εκδήλωσης: Εργατικό Κέντρο Γιαννιτσών - Β΄ ΕΛΜΕ Πέλλας - Σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Γιαννιτσών – Αντιφασιστικό Μέτωπο Γιαννιτσών

ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

POLYTEXNEIOΗ Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών

μαζί με τα παιδιά της πόλης μας

σας καλούμε στη δική μας γιορτή για το Πολυτεχνείο.

Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών (Αίθουσα Υπολογιστών)

Σάββατο 16 Νοέμβρη, 5.00 μ.μ.

 

Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών

Τηλέφωνα Επικοινωνίας : 6978921885, 6936116086

ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΟΑΕΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΕ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

oaee-660_7Ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ δίνουν συμβουλές σε οφειλέτες του Ταμείου: Πώς θα γλιτώσετε την ποινική δίωξη


Αντιμέτωποι με τη λήψη αναγκαστικών μέτρων θα βρεθούν περίπου 246.544 ελεύθεροι επαγγελματίες - ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ που χρωστούν εισφορές άνω των 5.000 ευρώ.

Μάλιστα, αυτές τις μέρες, λήγει η προθεσμία των 20 ημερών για εξόφληση ή ρύθμιση που είχαν λάβει οι οφειλέτες για την εξόφληση ή ρύθμιση της οφειλής.

Όπως αναφέρει και το capital.gr, τα πρώτα ειδοποιητήρια εστάλησαν στις 17 Οκτωβρίου και από τις 10 Νοέμβρη, όσοι δεν ανταποκρίθηκαν ή δεν ανταποκριθούν, θα έρθουν αντιμέτωποι με μέτρα αναγκαστικής είσπραξης. Ασφαλισμένους του Ταμείου, πάντως, σε μία προσπάθεια να βοηθήσουν όσους βρίσκονται σε αυτή τη θέση, δίνουν συμβουλές μέσω διαδικτύου επισημαίνοντας ότι πρόκειται για συμβουλές παθόντων, και όχι νομικών.

TASOS_VIDEOΑυτό που επισημαίνουν οι έμποροι, είναι ότι για να διωχθεί ποινικά κάποιος για οφειλές στον ΟΑΕΕ πρέπει οι οφειλόμενες εισφορές να ξεπερνούν το ποσό των 20.000 ευρώ. Προσοχή, το ποσό πρέπει να αφορά εισφορές και όχι προσαυξήσεις. Ακόμη κι αν το ποσό ξεπερνά κατά τι το όριο αυτό, μπορεί ο έμπορος να πληρώσει πριν από το Δικαστήριο το υπερβάλλον -από τις 20.000- ποσό, ώστε να πάψει η ποινική δίωξη. Επίσης, υπάρχει και η εναλλακτική της αναβολής. Για παράδειγμα, μπορεί ο ελεύθερος επαγγελματίας να υποδείξει μια αίτηση ρύθμισης οφειλών, για να δοθεί αναβολή λίγων μηνών.

Πηγή: iefimerida.gr

 

ΤΖΑΚΡΗ: ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

TZAKRI_STIL_2Παρακολουθούσα πρόσφατα σε μια εκδήλωση για την ελληνική Προεδρία, την ελληνίδα Επίτροπο Μαρία Δαμανάκη και το κολητάρι της, εδώ και πολλά χρόνια, Κατερίνα Παπαδημητρίου.

Δεν θα σταθώ στην προσήνεια και των δύο . Αυτό ή τόχεις ή δεν τόχεις και είναι θέμα,εγώ πιστεύω, αυτοπεποίθησης.

Θα σταθώ στο dress code της Επιτρόπου και της κ. Παπαδημητρίου.

Μπα! Καμία σχέση με βριξελουά αέρα, όπως μας έχουν συνηθίσει όσοι –ή τέλος πάντων οι περισσότεροι – εκπροσώπησαν τη χώρα στο quartier general της Ε.Ε., εννοώ Επιτροπή, Ευρωκοινοβούλιο δηλαδή ξεκινάμε από τα γνωστά burberry, από καμπαρντίνα μέχρι ομπρέλα και προχωράμε.

Κανονικά πράγματα , χωρίς ετικέτα και βορειοευρωπαϊκό αέρα αναγνωρίσιμο από δέκα μίλια μακρά αφού είναι και νεοαποκτηθής και δεν είναι και ραμμένο το κοστούμι πάνω σου ακριβώς.

Πώς τώρα μούρθε εμένα η ιδέα να γράψω για dress code;

Η κ. Τζάκρη ήταν η αφορμή και κυρίως τα σχόλια που συνόδευσαν την αποχώρηση –διαγραφή της από το ΠΑΣΟΚ.

Εμένα η κ. Τζάκρη μούχε κάνει εντύπωση από την αρχή της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, το 2009.

Την είχα κατατάξει στην κατηγορία των fashion victims, δηλαδή τους ανθρώπους (και κυρίως τις γυναίκες) που τηρούν αυστηρά τις επιταγές της μόδας.

Για τις ξεχωριστές εμφανίσεις της, συνάδελφός μου που τα ξέρει αυτά κατέβαζε κάθε φορά ένα κοστολόγιο της τάξης των 5.000 , όλο το σετ, από τις κοκκινόσολες γόβες Louboutin (γνωστές από την αμερικάνικη σειρά Sex and the City και τη μανία με τα παπούτσια της πρωταγωνίστριας Κέρι Μπραντσόου) μέχρι τα εναλλασσόμενα εξαιρετικής –είναι αλήθεια – κομψότητας deux pieces, κοσμήματα και αξεσουάρ. Μάλιστα ως γνώστρια του θέματος, ορκιζόταν πως η πρώην υφυπουργός Εσωτερικών έχει στυλίστρια.

Αυτά ήταν τα ερεθίσματα για να ξεχωρίσω και να θυμάμαι την κ. Τζάκρη .

Και αφού τη θυμάμαι και την ξεχώρισα, πάει να πει πως ο στόχος της κ. Τζάκρη επετεύχθη, να ξεφύγει δηλαδή από το «σωρό» και πιστεύω πως τόκανε απολύτως συνειδητά και, εκ του αποτελέσματος, επιτυχημένα.

Αργότερα και προϊούσης της κρίσης, η κ. Τζάκρη πέρασε σε πιο αθόρυβες και λιγότερο εντυπωσιακές εμφανίσεις.

Κι αυτό το παρατήρησα, που θα πει πως και τα νέα σήματα της πρώην υφυπουργού ήταν εξίσου δυνατά.

Θέλω να πω, δηλαδή, πως η κ. Τζάκρη έπαιξε και παίζει ένα πολύ συγκεκριμένο παιχνίδι εντυπώσεων επιδιώκοντας να ξεχωρίζει και το πετυχαίνει.

Ανάλογο παιχνίδι έπαιξε στο παρελθόν επίσης με επιτυχία η κ. Νατάσα Καραμανλή. Θυμάμαι πως κάποια περίοδο που κτύπησαν περιπέτειες δυσάρεστες τον πρώην πρωθυπουργό και έγινε και η ίδια στόχος δυσάρεστων σχολίων είχε βάψει τα ξανθά μαλλιά καστανά σκούρα τάχε κόψει ακόμη πιο κοντά και όπως «έγκυρες πηγές» ερμήνευαν τότε, περνούσε τη φάση emo,της γνωστής σχολής ροκ και όχι μόνο.

Το παιχνίδι με την εικόνα μπορεί να μην το εφηύρε η κ. Τζάκρη, το υπηρέτησε ωστόσο πιστά και επιτυχώς.

Όταν με την αποχώρησή της από το ΠΑΣΟΚ δέχθηκε αρνητικά σχόλια από τη Χαριλάου Τρικούπη με επίκεντρο ακριβώς την εικόνα της και τις διαφοροποιήσεις της, ανάλογα με το που φυσάει ο πολιτικο- κοινωνικός άνεμος, απόρησα γιατί κάποια στελέχη του κόμματος βρήκαν τα σχόλια σεξιστικά.

Φαίνεται πως ενώ θέλησαν να την υποστηρίξουν καθόλου δεν είχαν καταλάβει την επιτυχία της κ. Τζάκρη!

Ακόμη πιο πολύ απόρησα γιατί τα περί σεξιστικών σχολίων υιοθέτησε και η κ. Διαμαντοπούλου, η πρώην Επίτροπος.

Είναι αδικαιολόγητη αφού, ως πρώην Επίτροπος, καλά γνωρίζει το παιχνίδι της εικόνας και την ισχύ του βορειοευρωπαϊκού αέρα, εννοώ.

Ακριβώς αυτό που δεν κατάλαβαν, οι κυρίες Δαμανάκη και Παπαδημητρίου.

 

ΠΗΓΗ: http://www.aixmi.gr

 

Ξέρουμε τι μάρκα παπούτσια φοράει ο Πάρις Κουκουλόπουλος ή ο Αδωνις Γεωργιάδης; Φυσικά όχι. Ουδείς ασχολείται με τα υποδήματά τους_ παρεκτός αν πρόκειται για τα παλιά τους τα παπούτσια όπου γράφουν τον ελληνικό λαό.

Με τις γυναίκες είναι αλλιώς. Ξέρουμε τι μάρκα είναι η γόβα και πόσους πόντους είναι το τακούνι. Με τη Θεοδώρα Τζάκρη οι Laboutin απέκτησαν άλλη αξία. Πολιτική αξία. Η αισθητική, η τιμή των υποδημάτων και των ενδυμάτων της βουλευτού Πέλλας σχολιάζονται περισσότερο από την απόφασή της να υπερψηφίσει την πρόταση μομφής που κατέθεσε η Αξιωματική Αντιπολίτευση.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πολιτικός κόσμος ασχολείται με καττύματα. Στο παρελθόν είχε γίνει μέγα ζήτημα με δήθεν σπατάλες της Αννας Διαμαντοπούλου. Δημοσιεύτηκε η απόδειξη αγοράς από κατάστημα του Κολωνακίου για να αποδειχτεί ότι επρόκειτο για συνωνυμία με άσχετη πελάτισσα. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η πρώην υπουργός Παιδείας ήταν ανάμεσα στους πρώτους που αντέδρασαν στα σεξιστικά σχόλια που ακολούθησαν τη διαγραφή της βουλευτού που διαφοροποιήθηκε από το ΠαΣοΚ. Σχολίασε η Διαμαντοπούλου: «Η στάση της Τζάκρη να κριθεί πολιτικά και όχι με τις ανεπίτρεπτες κάθε είδους (και σεξιστικές) επιθέσεις εναντίον της».

Η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου στήριξε επίσης τη διαγραφείσα. Σχολίασε: «Η Θοδώρα Τζάκρη είχε το πολιτικό θάρρος να υπερψηφίσει την πρόταση δυσπιστίας εχθές στη Βουλή. Αντίθετα από όλους αυτούς που σήμερα την λοιδορούν, όχι με πολιτικά επιχειρήματα που δεν έχουν, αλλά με σεξιστικά σχόλια επειδή είναι γυναίκα σχετικά με την εμφάνιση και το ντύσιμο της». Θίγεται κανείς από τον σεξισμό που εκφράζεται στον δημόσιο βίο; Φυσικά όχι. Οι περισσότεροι καγχάζουν και με τον ένα ή άλλο τρόπο αναφέρονται σε ζητήματα σωματικής επαφής και αναπαραγωγής. Είναι ίσως χρήσιμο να θυμηθούμε τις κορυφαίες στιγμές του πιο πρόσφατου κοινοβουλευτικού σεξισμού.

familysupermarketΣτην προανακριτική επιτροπή για τη λίστα Λαγκάρντ ο Βαγγέλης Βενιζέλος ευχήθηκε στη Ζωή Κωνσταντοπούλου να αποκτήσει παιδί. Οι γυναίκες, ως γνωστόν, ισιώνουν δια της τεκνοποίησης, ολοκληρώνονται ως άνθρωποι. Αναρωτιόμαστε αν ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ θα τολμούσε να κάνει αντίστοιχο σχόλιο σε άνδρα συνάδελφό του. Ιδού η στιχομυθία:

Βενιζέλος: «Σας εύχομαι να κυοφορήσετε κι εσείς συντόμως».
Κωνσταντοπούλου: «Γιατί;».
Βενιζέλος: «Ετσι».
Κωνσταντοπούλου: «Για ποιο λόγο;».
Βενιζέλος: «Είναι μια ευχή».

Να θυμηθούμε την άλλη σεξιστική επίθεση, στη διάρκεια εργασιών της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠαΣοΚ. Μιλούσε ο τότε πρόεδρος του κόμματος, Παπανδρέου Γ΄, και η Εύα Καϊλή δυσανασχέτησε. Ο Ξυνίδης απάντησε με βροντερή φωνή: «Πάψε μωρή καλτσοδέτα». Τι έγινε μετά από αυτό; Τίποτα δεν έγινε. Ούτε πειθαρχικό ούτε καν μια επίπληξη. Μόνο ανδρικά χάχανα.

Μια ακόμη επίθεση έγινε στην αίθουσα της Ολομέλειας. Στη διάρκεια διαξιφισμού Χρυσαυγίτης είπε σε βουλευτίνα της Νέας Δημοκρατίας: «Κάτσε κάτω ρε, τι μιλάς εσύ, πάλι πιωμένη είσαι;». Δεν έχει ειπωθεί ποτέ κάτι τέτοιο σε άντρα βουλευτή παρά το γεγονός ότι πλείστοι αγορεύουν με χνώτο που ζέχνει αλκοόλ και θολό βλέμμα. Αυτοί είναι άντρες. Το δικαιούνται.

Τα σχόλια για τις γόβες και τις καλτσοδέτες είναι ενδεικτικά για το επίπεδο του κοινοβουλευτισμού. Πιο χαμηλό δεν γίνεται.

 

ΠΗΓΗ: http://www.tovima.gr

PAPOUTSIA_TZAKRH

Η γελοιογραφία της ημερας του Δημήτρη Χαντζόπουλου

ΤΡΕΛΟ ΠΑΡΤΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΜΟΙΒΕΣ 6 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΕ 8 GOLDEN ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!

KOMMATIΤρελό πάρτι με το χρήμα των Ελλήνων! Αμοιβές 6 εκατ. ευρώ σε 8 golden συμβούλους!

 

Μετά τις χθεσινές αποκαλύψεις του Candianews για τις σπατάλες του πρωθυπουργικού γραφείου (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ), σήμερα παρουσιάζουμε άλλη μια υπόθεση σπατάλης, που αποδεικνύει ότι ορισμένοι συνεχίζουν να κάνουν τρελό πάρτι με τα χρήματα του ελληνικού λαού, καταδικάζοντας όμως στη φτώχεια τον ίδιο… Στις 30 Ιανουαρίου 2013, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, ο ίδιος που αποφασίζει να ξεπουλά την Ελλάδα και να περικόπτει απ’ τη φτώχεια σου, υπέγραψε απόφαση για τις αμοιβές των μελών της διοίκησης του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. Είναι οι άνθρωποι που έχουν φροντίδα να πηγαίνουν στις τράπεζες τα λεφτά που μας «δανείζουν» οι τοκογλύφοι. Είναι 8 άνθρωποι όλοι κι όλοι, αλλά με την απόφασή του ο κ. Στουρνάρας καθόρισε να έχουν ετήσια αμοιβή 785.000 ευρώ, με πενταετή σύμβαση. Οι 8 δηλαδή αυτοί άνθρωποι που θα φροντίζουν τη δική σου φτώχεια θα εισπράξουν σε μια πενταετία 6.025.000 ευρώ!

Ο πρόεδρος του ΔΣ 100.000 ευρώ το χρόνο, τα 4 μέλη από 30.000 ευρώ. Η διευθύνουσα σύμβουλος της Εκτελεστικής Επιτροπής 215.000, ο αναπληρωτής της 185.000 και το μέλος 165.000 ευρώ. Το χρόνο. Πολλαπλασίασε επί πέντε χρόνια για να βρεις τις αμοιβές του καθενός.

Και αναφερόμαστε σε μια από τις αμοιβές των 8. Γιατί όλοι τους είναι διορισμένοι σε διάφορες θέσεις με ανάλογες ή ακόμη πιο χρυσοφόρες πηγές εισοδήματος. Ανάμεσα στα μέλη του ΔΣ και ο γνωστός κύριος Μέργος, ΓΓ του υπουργείου Οικονομικών, εκείνος που πριν μερικές εβδομάδες είπε με τόσο θράσος ότι ο κατώτερος μισθός στην Ελλάδα είναι… πολύ υψηλός! Ο άνθρωπος αυτός μόνο από τη θέση αυτή (αφήνουμε όλες τις άλλες) θα παίρνει το χρόνο 30.000. Άλλα από το υπουργείο, άλλα από άλλες θέσεις…

Οκτώ άνθρωποι που διαχειρίζονται τη φτώχεια σου, Έλληνες και ξένοι, θα παίρνουν το χρόνο όσο:

-1.427 συνταξιούχοι των 550 ευρώ το μήνα, μετά από 35-45 χρόνια δουλειάς.

-2.121 άνεργοι, που έχουν επίδομα περίπου 370 ευρώ το μήνα.

-5.233 ορφανά παιδιά, που έχουν χάσει τον πατέρα τους και μέχρι την ενηλικίωσή τους παίρνουν «σύνταξη» 150 ευρώ το μήνα ενώ πήραν τα Χριστούγεννα «δώρο» 87 ευρώ.

-2.600 νέοι μέχρι 25 χρόνων, που παίρνουν περίπου 300 ευρώ το μήνα.

-2.754 μέλη ελληνικών οικογενειών που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Το οικογενειακό όριο φτώχειας στην Ελλάδα είναι 15.073 ευρώ το χρόνο για μια τετραμελή οικογένεια, ποσό το οποίο διαιρούμενο δια 14 (με τα «δώρα») και στη συνέχεια δια 4 μέλη, φτάνει στα 285 ευρώ. Πλέον στην Ελλάδα κάτω από το όριο της φτώχειας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, είναι πάνω από 3 εκατομμύρια άνθρωποι.

 

ΠΗΓΗ: http://www.candianews.gr

ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ: ΌΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ

STOYRNARΟργή Στουρνάρα για το «παιχνίδι» των Βρυξελλών - Όποιος έκανε τη δήλωση να βγει να το πει επωνύμως

Εντονη ήταν η αντίδραση του Γιάννη Στουρνάρα στα λεγόμενα ανώτατου Ευρωπαίου αξιωματούχου πως υπάρχει απόσταση δισεκατομμυρίων και χιλιομέτρων ανάμεσα στην Τρόικα και την Αθήνα. Ο υπουργός Οικονομικών διέψευσε τους ισχυρισμούς, κάλεσε τον αξιωματούχο να κάνει τις ίδιες δηλώσεις επώνυμα, ενώ επιβεβαίωσε πως θα γίνουν αλλαγές στο φόρο ακινήτων.

«Δεν μας χωρίζει τόσο μεγάλη απόσταση. Εχει σπάσει ο πάγος», είπε ο κ. Στουρνάρας αμέσως μετά από την ολοκλήρωση της απογευματινής συνάντησης με την Τρόικα και απευθυνόμενος στον αξιωματούχο που έκανε την επίμαχη εκτίμηση πρόσθεσε: «Οποιος έκανε αυτή τη δήλωση, η οποία δεν αντανακλά τις δημιουργικές συζητήσεις με την Τρόικα, να έχει το θάρρος να τα πει με το όνομά του. Δεν μας χωρίζουν χιλιόμετρα, μας χωρίζουν μέτρα».

Ο υπουργός Οικονομικών αναγνώρισε ότι οι διαπραγματεύσεις θα είναι μακρές, αλλά δεν θέλησε να πει αν αυτές θα φτάσουν μετά από τα Χριστούγεννα. Παράλληλα επισήμανε ότι «Δεν ζητούν οριζόντια μέτρα», ενώ αναφερόμενος στον προϋπολογισμό τόνισε πως θα κατατεθεί κανονικά στις 21 Νοεμβρίου, «με την ελπίδα ότι ως τότε θα έχει επιτευχθεί συμφωνία για το δημοσιονομικό κενό».

Στο ζήτημα του φόρου ακινήτων, ο κ. Στουρνάρας ουσιαστικά επιβεβαίωσε ότι θα γίνουν αλλαγές. «Εμένα με ενδιαφέρει πρώτον ο δημοσιονομικός στόχος, δηλαδή τα 2,9 δισ. ευρώ. Και δεύτερον περισσότεροι να πληρώσουν λιγότερα. Ακούμε τις προτάσεις των κομμάτων και τις επεξεργαζόμαστε», δήλωσε.

Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, η αποστολή της Τρόικα θα επιστρέψει στην Αθήνα την Παρασκευή, αμέσως μετά από το Eurogroup.

Πηγή: www.iefimerida.gr

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Η ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Η ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ»

kwnstantopoulouΚωνσταντοπούλου: «Η πλαστογραφία και η χυδαιολογία εργαλεία της σημερινής Κυβέρνησης»

 

 

Δήλωση της Ζωής Κωνσταντοπούλου για τα γεγονότα στην ΕΡΤ και την προσπάθεια πλαστογράφησης της πραγματικότητας:

 

«Η πλαστογραφία, ο ψυχολογικός πόλεμος, η χυδαιολογία και οι μέθοδοι υποκόσμου είναι γνωστά εργαλεία της σημερινής Κυβέρνησης, που μοναδικό της στήριγμα έχει τη διαπλοκή και τα αλαλάζοντα υπουργικά και πρωθυπουργικά ανδρείκελα.

Τα γεγονότα της ΕΡΤ το προηγούμενο Σάββατο, που συνιστούν πράξεις εντεταλμένης βίας σε εκπροσώπους του κοινοβουλίου, θα έπρεπε να έχουν κινητοποιήσει αυτεπαγγέλτως τη Δικαιοσύνη, τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Δυστυχώς, οι ανωτέρω σιωπούν επί 4 ημέρες. Την ίδια ώρα χοντροκομμένα μοντάζ που προβάλλονται από κεντρικά δελτία ειδήσεων των ωφελημένων και ευνοημένων από την Κυβέρνηση καναλαρχών σπεύδουν να πλαστογραφήσουν την πραγματικότητα, για να κοπροπατήσουν επάνω στα προϊόντα της πολυπλεξικής μονταζιέρας, που επενδύουν και με κατάλληλα σχόλια, δημοσιεύματα και γελοιογραφίες που εκπορεύονται από τα ίδια χρεοκοπημένα πολιτικά και εκδοτικά συγκροτήματα.

Κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με το πολίτευμα επικίνδυνα παιχνίδια που μόνο φασιστικά μυαλά μπορούν να σχεδιάσουν. Επειδή, όμως, το να είσαι φερέφωνο της διαπλοκής αμείβεται, ενώ το να είσαι δημοσιογράφος της δεοντολογίας κοστίζει, αν αντέχουν, ας προβάλουν τα γνήσια μαγνητοσκοπημένα γεγονότα του Σαββάτου και τις πλήρεις οπτικές και ηχητικές καταγραφές, που είναι πάμπολλες και δεν πλαστογραφούνται. Και αν τολμούν, ας κάνουν δημόσια την αυτοκριτική τους. Να ξέρουν, όμως, ότι τους αγώνες για δημοκρατία, που είναι πιο αναγκαίοι από ποτέ, δεν θα τους συνθλίψουν ούτε ανάμεσα στη σιδερένια καγκελόπορτα της ΕΡΤ ούτε στο βόρβορο της απύθμενης αήθειάς τους.»

 

ΠΗΓΗ: http://www.eirinika.gr

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 240 ΕΥΡΩ, ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ 131 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 64;

MYALOΤι είναι αυτό που κοστίζει στην Ελλάδα 240 ευρώ, στην Αγγλία 131 και στην Ισπανία 64; 

Για άλλη μια φορά, καλούμαστε να πληρώσουμε. Και για άλλη μια φορά, το πληρώνουμε σε … διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ένας ακόμη πονοκέφαλος προστίθεται από σήμερα στα νοικοκυριά, καθώς εν μέσω φοροκαταιγίδας, καλούνται να καλύψουν και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 και μάλιστα με τις υψηλότερες χρεώσεις, συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Γεγονός είναι ότι η διαφορετικότητα των κριτηρίων (κυβικά, εκπομπές ρύπων, είδος καυσίμου, παλαιότητα, βάρος) που χρησιμοποιεί το κάθε κράτος για να υπολογίσει τα τέλη κυκλοφορίας, καθιστά αδύνατη την συνολική σύγκρισή τους ανά εθνική οικονομία, παρά μόνο ενδεικτικά.

Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αγγλία και τη Γερμανία.

Στην Ελλάδα θα πληρώσουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων των παραδειγμάτων για το 2014:

120 ευρώ: Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc

135 ευρώ: Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc

240 ευρώ: Audi A1(1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc

265 ευρώ: Ford Fiesta (2011) 1.596 cc

300 ευρώ: Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.997 cc

660 ευρώ: Audi A6 (2011) 1.968 cc

H σύγκριση του φόρου -για τα αυτοκίνητα των παραδειγμάτων, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει ως εξής:

Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών, ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στην Σουηδία και την Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.

Για το Audi A1, των 240 ευρώ στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64, και στην Λιθουανία μηδενικός.

Για το Ford Fiesta, ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.

Για το Audi A6, η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στην Ρουμανία 55 και στην Βρετανία μηδενικός.


Πηγή:
http://www.to-mati.net/

 

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ: ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ «ΑΝΤΑΡΤΙΣΣΑΣ»

TZAKRH_POLLES_MAZIΘεοδώρα Τζάκρη: Από τον Γιώργο Παπανδρέου στη... διαγραφή

Διαβάστε το προφίλ της «αντάρτισσας» της ψηφοφορίας επί της πρότασης μομφής – Τα σενάρια για το πού θα «κατευθυνθεί» μετά τη διαγραφή της από το ΠΑΣΟΚ

 

Υφυπουργός Εσωτερικών της κυβέρνησης Παπανδρέου με δύσκολες σχέσεις με τον κ. Γιάννη Ραγκούση, πολιτική φίλη του κ. Ανδρέα Λοβέρδου και έχοντας συνεχώς κριτική στάση απέναντι στην εφαρμοζόμενη οικονομική πολιτική των τελευταίων τριών χρόνων, η βουλευτής Πέλλας του ΠΑΣΟΚ κ. Θεοδωρα Τζάκρη ήταν η "αντάρτισσα" της χθεσινής βραδιάς. Οι διαρροές από την Χαριλάου Τρικούπη εκτιμούσαν αμέσως μετά την υπερψήφιση της πρότασης μομφής του ΣΥΡΙΖΑ πως "αργά ή γρήγορα θα προκαλούσε την αποχώρησή της".

Μέχρι και την ώρα που είπε το "ναι" δεν είχε υπάρξει καμία επίσημη επικοινωνία με το στενό περιβάλλον του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Ο γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος επιχείρησε να συνομιλήσει τηλεφωνικά μαζί της μέσα στο Σαββατοκύριακο, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε εφικτό. Έτσι, καθώς οι ώρες περνούσαν την Κυριακή, και η κυρία Τζάκρη δεν ερχόταν σε επαφή με το κόμμα, η υποψία του "αντάρτικου" είχε γίνει βεβαιότητα.

Από το 2004 εκλέγεται βουλευτής Πέλλας, ενώ προηγούμενα είχε εκλεγεί νομαρχιακή σύμβουλος στον νομό της. Το 2009 ορκίζεται υφυπουργός Εσωτερικών στην κυβέρνηση Παπανδρέου, με υπουργό τον κ. Γιάννη Ραγκούση.

Οι σχέσεις της με τον κ. Ραγκούση πέρασε από πολλές διακυμάνσεις. Όσο βρίσκονταν μαζί στο υπουργείο ο δικός της απαιτητικός χαρακτήρας συγκρούστηκε αρκετές φορές με την συγκεντρωτική στάση του πρώην υπουργού. Αποκορύφωμα των κακών σχέσεών τους υπήρξε η προετοιμασία για τον σχεδιασμό του Καλλικράτη. Τότε η κυρία Τζάκρη θέλησε να επιβάλλει τις δικές της απαιτήσεις όσον αφορά στο νομό της Πέλλας. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση των συναδέλφων της βουλευτών στην περιοχή και ιδιαιτέρως του κ. Βασίλη Γιουματζίδη. Ο τότε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ είχε γίνει έξαλλος με τη συμπεριφορά της και είχε ζητήσει συνάντηση με τον κύριο Ραγκούση. Η συνάντηση έγινε με παριστάμενους πολιτικούς και διοικητικούς προϊσταμένους. Η κα Τζάκρη επέμενε στην πρότασή της, κάτι που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του πρώην υπουργού. Τελικά η Πέλλα μοιράστηκε διαφορετικά απ´ ότι η βουλευτής επιθυμούσε κάτι που όπως φάνηκε στη συνέχεια, δεν μπόρεσε να συγχωρέσει τον πρώην υπουργό, για τον οποίο έκτοτε δεν είχε να πει ποτέ κάποιο κολακευτικό λόγο.

To ερώτημα που πλανάται τώρα είναι προς τα πού θα "κατευθυνθεί" η κυρία Τζάκρη. Κάποιοι "βλέπουν" να κατευθύνεται προς την Κουμουνδούρου, μόνο που κάτι τέτοιο φαίνεται δύσκολο δεδομένου ότι έχει ψηφίσει όλα τα μνημόνιακά νομοσχέδια.

Η κυρία Τζάκρη πέρα από την πολιτική της πορεία, έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές την επικαιρότητα με τις ενδυματολογικές της επιλογές. Τα ακριβά ρούχα, οι επισκέψεις σε επώνυμα μαγαζιά του Κολωνακίου και το εκεντρικό της χτένισμα απασχόλησαν αρκετά πρωτοσέλιδα μεγάλων εφημερίδων. Στα πολυάριθμα υπουργικά συμβούλια του πρώην πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου αποτελούσε θέμα συζήτησης και η ίδια δεν έκρυβε την αυταρέσκειά της. Μέχρι την αποχώρησή της από την κυβέρνηση Παπανδρέου ήταν προσεκτική στις δηλώσεις της, αμέσως μετά όμως ξεκίνησε να δημοσιοποιεί διαφωνίες, εντός και εκτός κομματικών οργάνων.

Χαρακτηριστική ήταν η παρέμβασή της στο τέλος του 2012 στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής.

Εκεί η κυρία Τζάκρη είχε εξαπολύσει κριτική στην κυβέρνηση λέγοντας ότι «ο πρωθυπουργός και ο κ. Στουρνάρας υποσχέθηκαν ότι δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα. Να θυμίσω βέβαια για την ιστορία ότι τον Μάιο του 2012 ήταν να πάρουμε 11,5 δισ. μέτρα και τελικά τον Νοέμβριο του 2012, μετά από δυο αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις, πήραμε 18,5 δισ. μέτρα. Και πριν ακόμη προλάβουμε να εφαρμόσουμε τα μέτρα που πήραμε, υπό το πρόσχημα της φορολογικής δικαιοσύνης, γιατί βέβαια ουδείς μπορεί να ισχυριστεί ότι το παρόν νομοσχέδιο συνιστά φορολογική μεταρρύθμιση, αθροίζουμε άλλα 2,5-3 δισ. σε νέους φόρους και περικοπές, όπως θέλετε πείτε το.

Και όλο αυτό από μια οικονομία που τρέχει με 7% ύφεση. Αυτό είναι ομολογουμένως πρωτοφανής οικονομική στρατηγική». Στην ίδια επιτροπή σημείωση πως «από την άλλη υπάρχει η διαρκής υπόσχεση για ανάσχεση της ύφεσης. Και εμείς έχουμε να κάνουμε με μια Κυβέρνηση που εφαρμόζει εις διπλούν το πρόγραμμα για το οποίο ο ελληνικός λαός τιμώρησε το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές. Και είναι σίγουρο ότι δεν έχουμε καμιά οικονομική στρατηγική και ως χώρα».

Κάθε πρωί στον Ζάρμπαλη

Η πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, παρά την οικονομική κρίση, αρνούνταν κατηγορηματικά το «κούρεμα» στη φιλαρέσκειά της συνεχίζοντας απτόητη τα καθημερινά ραντεβού για την περιποίηση των μαλλιών της σε σικ κομμωτήριο του Κολωνακίου, όπως είχε αποκάλυψει το Πρώτο Θέμα. Το μαύρο της Golf, στο οποίο επέβαιναν πάντα και οι δυο αστυνομικοί- υπεύθυνοι για την ασφάλειά της, κάθε πρωί διάσχιζε τη Βασιλίσσης Σοφίας, έστριβε δεξιά στην Πανεπιστημίου και αμέσως αριστερά στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου. Διαβάστε τι έγραφε τότε (Μάιος του 2011) το Πρώτο Θέμα:

Οι κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας «θυσιάζονται» μπροστά στο πρώτο ραντεβού της υφυπουργού. Το μαύρο Golf συνεχίζει την πορεία του στον πεζόδρομο για να σταθμεύσει λίγα μέτρα πιο κάτω, έξω ακριβώς από το γνωστό κομμωτήριο «Zarbalis». Το μυστικό της πάντα προσεγμένης εμφάνισής της αποκαλύπτεται: καθημερινές πρωινές επισκέψεις της υφυπουργού στο εν λόγω κομμωτήριο που μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και δύο ώρες προτού συνεχίσει το πρόγραμμά της έχοντας συνήθως ως επόμενη στάση το υπουργικό της γραφείο. Οση ώρα η κυρία Τζάκρη εμπιστεύεται την κόμη της στα έμπειρα χέρια των ειδικών, οι δύο αστυνομικοί προμηθεύονται τους απαραίτητους καφέδες αλλά και σάντουιτς, περιμένοντας υπομονετικά να τελειώσει το λούσιμο και το χτένισμά της. Για τους υπαλλήλους του «Zarbalis», αλλά και γι’ αυτούς των γύρω καταστημάτων, η εμφάνιση της υφυπουργού δεν αποτελεί είδηση, καθώς τους τελευταίους μήνες τη βλέπουν πέντε μέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα έως και Παρασκευή. Είτε φτάνει στις 8 είτε στις 9 το πρωί, η κυρία Τζάκρη δεν πρόκειται να εμφανιστεί στο υπουργείο αν πρώτα δεν έχει κάνει την απαραίτητη στάση στο κομμωτήριο της Βουκουρεστίου - πρόκειται για ένα πρόγραμμα που τηρεί με θρησκευτική ευλάβεια βρέξει-χιονίσει. Είναι οι μοναδικές στιγμές της μέρας που η υφυπουργός θα εμφανιστεί δημόσια χωρίς να έχει επιμεληθεί πρώτα το μακιγιάζ της, καθώς και γι’ αυτό αφήνεται σε  επαγγελματικά χέρια, πάντα ωστόσο υπό την αυστηρή καθοδήγησή της. Το «μενού» των καθημερινών επισκέψεών της στο «Zarbalis» ποικίλλει ανάλογα με τις ανάγκες της. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, η υφυπουργός δίνει κατά μέσο όρο στο κομμωτήριο τουλάχιστον 50 ευρώ με το «καλημέρα», ήτοι 250 ευρώ το πενθήμερο, δηλαδή περίπου 1.000 ευρώ τον μήνα, το 1/5 της βουλευτικής της αποζημίωσης (5.000 ευρώ καθαρά). Στο παραπάνω υπολογισμένο χρηματικό ποσό δεν περιλαμβάνονται τα συνήθη πουρμπουάρ που προσφέρουν πάντα οι καλές πελάτισσες σε όσους επωμιστούν την περιποίησή τους. Ούτε οτιδήποτε εξτρά προκύψει σε μηνιαία βάση (π.χ. κόψιμο ψαλίδας ή βάψιμο ρίζας). Παρά το προφανές οικονομικό στρίμωγμα που δικαιολογημένα προκαλεί η καθημερινή επίσκεψη σε ένα επώνυμο κομμωτήριο, η ομορφιά απαιτεί θυσίες και η γυναικεία φιλαρέσκεια ούτε τιθασεύεται ούτε θυσιάζεται στον βωμό των όποιων οικονομικών «haircuts». Το μόνο κούρεμα που επιτρέπει αφορά στην κυριολεκτική σημασία της λέξης, δηλαδή της τρίχας, έστω και της ψαλίδας. Η υφυπουργός, αν και θα το επιθυμούσε, δεν μπορεί λόγω της ώρας που επισκέπτεται το κομμωτήριο να απολαμβάνει πάντα περιποίηση από τους ίδιους υπαλλήλους, με αποτέλεσμα κάποιες φορές να μη λείπουν τα παράπονα: η κυρία Τζάκρη είναι απαιτητική, έχει άποψη για την κόμη της και δεν είναι από τις πελάτισσες που δέχονται ήπια όποιες παρεμβάσεις δεν είναι του γούστου της. Το προσωπικό δείχνει ωστόσο κατανόηση, καθότι έχει συνειδητοποιήσει ότι το να εμφανιστεί μια υφυπουργός ενώπιον του ελληνικού λαού αλλά και στα προγραμματισμένα επαγγελματικά ραντεβού της χωρίς να έχει πρώτα περιποιηθεί την εμφάνισή της μπορεί να αποτελέσει καίριο πλήγμα στο image της ακόμα και στην αυτοπεποίθησή της. Κάτι που δεν είναι δυνατό να το επιτρέψει η κυρία Τζάκρη, όσο κι αν η τρόικα επιμένει να μας βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι. Σύμφωνα με την κοσμοθεωρία της κυρίας υφυπουργού, αν είναι να τα χωρέσει σε ένα, ας είναι τουλάχιστον Louboutin... Αλλωστε η πείρα έχει δείξει ότι είναι πιο εύκολο να τα βάλεις με έναν στρατό αγρίων παρά με τη γυναικεία φιλαρέσκεια.

 

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ

EXETASH_DIABHTHΔράση στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Σακχαρώδη Διαβήτη 14 Νοεμβρίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη στις 14.11.2013 θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός έλεγχος του κοινού για τον Σακχαρώδη Διαβήτη από τις 9.30΄-13.00΄ στην είσοδο της λαϊκής αγοράς μπροστά στο Δημαρχείο Πέλλας. Ο έλεγχος θα γίνει από ειδική ομάδα αποτελούμενη από ειδικό Ιατρό Διαβητολόγο- Παθολόγο, Επισκέπτρια Υγείας και Νοσηλεύτριες του Νοσοκομείου Γιαννιτσών και του Δήμου Πέλλας, για την ανίχνευση και καταγραφή νέων περιστατικών με σκοπό την περαιτέρω παρακολούθηση και θεραπεία τους καθώς και την ενημέρωση του κοινού σε θέματα που άπτονται του σακχαρώδη διαβήτη. Η εν λόγω δράση θα πραγματοποιηθεί έπειτα από αίτημα του Συλλόγου Διαβητικών Νομού Πέλλας σε συνεργασία με τη Διαβητολογική Εταιρία Βορείου Ελλάδας (ΔΕΒΕ), με το Διαβητολογικό Εξωτερικό Ιατρείο του Ν. Γιαννιτσών, το γραφείο Επισκεπτριών Υγείας και τον Δήμο Πέλλας.

familysupermarket

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Ο.Τ.Ο.Ε. ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

OTOEΗ Ο.Τ.Ο.Ε. τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 18.00 στο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (Κ.. Ασμανίδη 2) καλεί τους εργαζόμενους στις Τράπεζες για ενημέρωση – συζήτηση με θέμα:

 

Αναδιαρθρώσεις στις Τράπεζες

Επιπτώσεις σε θέσεις εργασίας – σε εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα (Συνταξιοδοτικά - Υγείας)

 

Από την ΟΤΟΕ θα παρευρεθούν: ο Γεν. Γραμματέας συν. Αχιλλέας Μυλωνόπουλος και το μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας και Γραμματέας Ασφαλιστικού, συν/σα Βάσω Βογιατζοπούλου.

Η ΟΤΟΕ πριν λίγους μήνες υπέγραψε συλλογική σύμβαση εργασίας για το κλάδο των Τραπεζοϋπαλλήλων, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχεια των Συλλογικών Συμβάσεων.

Λόγω όμως των εξελίξεων που συντελούνται σήμερα με τη συγκεντροποίηση των ελληνικών Τραπεζών, μπαίνουν σε δοκιμασία τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των τραπεζοϋπαλλήλων.

Με στόχο την αποτροπή δυσμενών εξελίξεων για τους εργαζόμενους και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους, η ΟΤΟΕ ανέλαβε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και ξεκίνησε κύκλο ενημερωτικών συγκεντρώσεων με όλους τους τραπεζοϋπαλλήλους, ενώ παράλληλα έχει αναλάβει πρωτοβουλίες συναντήσεων με τις Διοικήσεις των Τραπεζών.

7Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΣΙΠΟΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΠΕΡΙΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

piperia_1

 

Ο Μορφωτικός Σύλλογος Πιπερίας & το Τοπικό Συμβούλιο διοργανώνουν την 7η γιορτή τσίπουρου την Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 11:00π.μ. στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Θα υπάρχει άφθονο τσίπουρο – τσιπουρομεζέδες και χορευτικά.

 

familysupermarket

ΠΡΟΣΤΙΜΟ 400 ΕΥΡΩ ΣΕ ΙΧ-ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΤΕΟ

KTEOΠρόστιμο 400 ευρώ σε ΙΧ-Μοτοσικλέτες που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

 

Του Γιώργου K. Aνδρή
andris@pegasus.gr

Aπό την 1η Iανουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει η ταχυδρομική αποστολή των προστίμων στους ιδιοκτήτες I.X., φορτηγών και μοτοσικλετών που δεν έχουν περάσει από KTEO τα οχήματά τους. Eιδικότερα, τα υπουργεία Mεταφορών και Oικονομικών έχουν αποφασίσει να προχωρήσει άμεσα το συγκεκριμένο σχέδιο, καθώς 2,5 εκατομμύρια I.X. και φορτηγά έως 3,5 τόνους αλλά και 750.000 μοτοσικλέτες απέχουν από τον τεχνικό έλεγχο, δημιουργώντας τεράστιες απώλειες στα κρατικά έσοδα, ενώ από την άλλη πλευρά σοβαρό πρόβλημα δημιουργείται και για την οδική ασφάλεια.

H αποχή των 2,5 εκατ. I.X. και φορτηγών έως 3,5 τόνους και 750.000 δικύκλων έχει δημιουργήσει απώλειες 400 εκατ. ευρώ στα κρατικά έσοδα από το κόστος των παραβόλων, τον ΦΠA αλλά και την καταβολή του μειωμένου προστίμου, ενώ αν συνυπολογιστούν τα πρόστιμα ολόκληρα, που κυμαίνονται σε 400 ευρώ ανά όχημα, τότε οι απώλειες ξεπερνούν το 1,5 δισ. ευρώ.

Oι προτάσεις που επεξεργάζονται τα υπουργεία Mεταφορών και Oικονομικών περιλαμβάνουν την αξιοποίηση του online μηχανογραφικού συστήματος, που είναι συνδεδεμένο με το υπουργείο Mεταφορών και αποστέλλουν καθημερινά τα στοιχεία των ελέγχων τα 160 ιδιωτικά KTEO και τα 5 δημόσια. Kατόπιν να διενεργείται ηλεκτρονική διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Oικονομικών επί των στοιχείων κυκλοφορούντων οχημάτων (Tέλη Kυκλοφορίας) και των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Mεταφορών, με αποτέλεσμα να βρίσκονται άμεσα οι παραβάτες των KTEO, τα οχήματα που βρίσκονται σε ακινησία αλλά και τα οχήματα που ελέγχθηκαν σε δημόσια KTEO τα τελευταία δύο χρόνια αλλά τα στοιχεία των ελέγχων δεν έχουν αποσταλεί στο υπουργείο Mεταφορών.

Tο αποτέλεσμα του ηλεκτρονικού ελέγχου θα δημιουργήσει άμεση ενημέρωση των μητρώων οχημάτων, τον εντοπισμό και απόσυρση όλων των πλαστών δελτίων KTEO που διακινούνται έως σήμερα από παράνομα κυκλώματα τα οποία φοροδιαφεύγουν και μειώνουν τα έσοδα του Δημοσίου αλλά και των νομίμων επιχειρήσεων του κλάδου. Eπιπλέον ο έλεγχος των κλιμακίων της Tροχαίας θα είναι αποτελεσματικότερος καθώς θα εντοπίζονται τα πλαστά δελτία ελέγχου που σήμερα κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.

Aπώλειες 1,5 δισ. ευρώ
Aπαξιωμένος παραμένει ο θεσμός των KTEO στην Eλλάδα, ενώ τους τελευταίους μήνες τα πράγματα δείχνουν πως έχουν κυριολεκτικά εκτροχιαστεί με περισσότερα από 2,5 εκατ. οχήματα να διαφεύγουν από τον τακτικό τεχνικό έλεγχο. Ωστόσο, πέραν των τεράστιων κοινωνικών προβλημάτων που δημιουργούν τα οχήματα «καρμανιόλες» τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, το κράτος χάνει από τα KTEO τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ που προέρχονται από τον ΦΠA, τα Tέλη υπέρ του Δημοσίου κ.λπ. Στα παραπάνω ποσά δεν συμπεριλαμβάνονται δημόσια έσοδα που μπορεί να προκύψουν από τη φορολογία των ιδιωτικών KTEO από τις ασφαλιστικές εισφορές όσο και για τις επιχειρήσεις συντήρησης και επισκευής οχημάτων.

Παράλληλα, στελέχη της αγοράς επισημαίνουν την πλημμελή άσκηση καθηκόντων των αρμόδιων υπηρεσιών της Tροχαίας. Eιδικότερα, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Aστυνομίας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια σημειώθηκαν περίπου 2,5 εκατ. τροχαίες παραβάσεις, εκ των οποίων μόλις οι 114.000 (4,6% επί του συνόλου) αφορούσαν σε ελλιπή τεχνικό έλεγχο, τη στιγμή που κυκλοφορούν περισσότερα από 2,5 εκατ. οχήματα χωρίς KTEO. Aν λοιπόν η Tροχαία δεν διενεργούσε πλημμελείς ελέγχους τα έσοδα του κράτους από τις παραβάσεις για KTEO θα ανέρχονταν σε 1,5 δισ. ευρώ καθώς η κάθε κλήση κοστίζει 400 ευρώ! Eπίσης εξαιτίας της πολύ μικρής προσέλευσης ιδιοκτητών οχημάτων από τα KTEO, οι επιχειρήσεις του κλάδου αναγκάζονται να προβούν σε αθρόες απολύσεις προσωπικού, ενώ κάποιες απειλούνται με χρεοκοπία.

Διαφυγόντα δημόσια έσοδα
H μέση αξία παράβολου εκπρόθεσμου ελέγχου υπέρ του Δημοσίου εξαιτίας καθυστέρησης διενέργειας τεχνικού ελέγχου άνω των έξι μηνών για I.X. και φορτηγά έως 3,5 τόνους ανέρχεται σε 75 ευρώ το όχημα. ενώ ο ΦΠA που χάνει το κράτος από την αποχή των I.X. ανέρχεται σε 9,35 ευρώ ανά όχημα. Mε δεδομένο πως περίπου 2,5 εκατ. οχήματα απέχουν από τον τακτικό τεχνικό έλεγχο οι απώλειες από το κόστος παραβόλου και του ΦΠA ανέρχονται σε 210 εκατ. ευρώ. Aν στο παραπάνω σύνολο υπολογιστεί πως οι παραβάτες θα καταβάλουν το μειωμένο πρόστιμο, που κυμαίνεται στο 1/8 των 400 ευρώ, αν το όχημα ελεγχθεί εντός 10 ημερών και προσκομιστεί το δελτίο KTEO, τότε οι απώλειες ανέρχονται σε 335 εκατ. ευρώ. Aντίστοιχα στις μοτοσικλέτες υπολογίζεται πως 750.000 δίκυκλα απέχουν από τον τεχνικό έλεγχο, δημιουργώντας απώλειες 26 εκατ. ευρώ στα κρατικά έσοδα μόνο από τα παράβολα και τον ΦΠA.

Aν συνυπολογίσει κανείς και τις απώλειες που δημιουργούνται από τη μη καταβολή των προστίμων στο 1/8 των 400 ευρώ, τότε το κράτος από τα δίκυκλα χάνει 63,5 εκατ. ευρώ. Συνολικά οι απώλειες στα κρατικά έσοδα από τα I.X. και τα δίκυκλα μόνο από το παράβολο, τον ΦΠA και την καταβολή του μέρους του προστίμου αγγίζουν τα 400 εκατ. ευρώ. Aν βέβαια συνυπολογιστούν οι απώλειες με το πρόστιμο ακέραιο, τότε οι απώλειες ξεπερνούν το 1,5 δισ. ευρώ.

 

ΠΗΓΗ: http://www.imerisia.gr

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ PELLET

PELLETΤι να προσέξετε στην ποιότητα του pellet

 

Εκτός από το φυσικό αέριο και τα καυσόξυλα έντονο  είναι το ενδιαφέρον   των καταναλωτών προς τη χρήση των συσκευών που χρησιμοποιούν σαν καύσιμο υλικό το Pellet.  Απαραίτητες  λοιπόν είναι μερικές συμβουλές για την σωστή λειτουργία τους και ασφάλεια.

Ο σωστός καθαρισμός ελαχιστοποιεί την κακή λειτουργία και τις βλάβες που οφείλονται σε αυτόν τον τομέα. Συμβουλές για αυτόν θα πρέπει να δίνονται από το κατάστημα αγοράς και ανάλογα με την συσκευή είναι: Ημερήσιος, εβδομαδιαίος, μηνιαίος και ετήσιος (service).

Θα πρέπει να αποφεύγονται οι αλλαγές των παραμέτρων λειτουργίας, διότι τυχόν κακή λειτουργία της συσκευής οφείλετε καθαρά στην καύσιμη υλη και όχι στην εργοστασιακή ρύθμιση.

Η συσκευή που θα επιλέξει ο καταναλωτής θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που έχει θέση καθώς επίσης να φέρει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά απόδοσης, ασφάλειας και εγγύησης αυτής, στοιχεία απαραίτητα για την σωστή λειτουργία και διάρκεια ζωής.

Η καύσιμη υλη (Pellet) στοιχείο βασικό για την καλή λειτουργία και απόδοση των συσκευών, θα πρέπει να φέρει στην συσκευασία και ευδιάκριτα την ποιότητα του ξύλου, την θερμογόνο δύναμη, την υγρασία του υλικού κατά την συσκευασία και το βάρος. Χρήσιμο θα ήταν επειδή είναι υλικό που οι περισσότεροι έρχονται σε επαφή με αυτό για πρώτη φορά να συμβουλεύονται το κατάστημα αγοράς της συσκευής για τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά καθώς και ποιο είδος είναι καλύτερο για την συσκευή που επέλεξαν.

Ο ετήσιος καθαρισμός (service) θα πρέπει να γίνετε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το κόστος κυμαίνετε από 50 έως 100 euro ανάλογα με τον τύπο, αερόθερμη ή υδραυλική σόμπα ή λέβητα pellet κεντρικής θέρμανσης.

Συνιστάται σε όλους τους χρήστες τέτοιων συσκευών στο τέλος κάθε σεζόν να μην αφήνουν καθόλου υλικό (pellet) μέσα στην δεξαμενή, διότι κατά την πολύμηνη παραμονή μέσα σε αυτήν συχνά στερεοποιείτε στον κοχλία μεταφοράς και αυτή είναι η πιο συχνή βλάβη.

 

ΠΗΓΗ: http://www.karfitsa.gr

 

Pages