....

Επικαιρότητα

ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΓΑΛΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ

GALA

 

Συμβόλαια στο κατσικίσιο γάλα κλείνει στη Μακεδονία γαλλικός όμιλος


Tα πρώτα συμφωνητικά με περίπου 100 κτηνοτρόφους από τη Μακεδονία για την προμήθεια 5.000 τόνων κατσικίσιου γάλακτος την επόμενη γαλακτοκομική σεζόν υπέγραψε η γαλλική τυροκομική εταιρεία Fromagerie Guilloteaux.

Ως απαραίτητη προϋπόθεση οι Γάλλοι ζητούν την πιστοποίηση των μονάδων των παραγωγών ενώ δεσμεύονται για εξόφληση στο μήνα.

Όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ η εφημερίδα Agrenda,  τα συμβόλαια κλείστηκαν με παραγωγούς από τη Δυτική Μακεδονία και τον νομό Δράμας ενώ οι εκπρόσωποι του γαλλικού ομίλου -οι οποίοι, υπενθυμίζεται, από το περασμένο καλοκαίρι έχουν αποδυθεί σε ένα σαφάρι επαφών με επιμελητήρια, ομάδες παραγωγών και επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα αναζητώντας πρώτη ύλη για τα προϊόντα τους- συνεχίζουν τις συζητήσεις επιδιώκοντας συνεργασίες με κτηνοτρόφους περισσότερων νομών.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, το δέλεαρ που προσφέρουν οι Γάλλοι στους παραγωγούς δεν είναι τόσο η τιμή η οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι κατά μόλις 1 έως 3 λεπτά υψηλότερη από αυτή που λάμβαναν οι κτηνοτρόφοι από τις υπάρχουσες συνεργασίες τους με εγχώρια τυροκομεία, αλλά η πιστωτική πολιτική καθώς και η προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας. Πιο συγκεκριμένα, η Fromagerie Guilloteaux δεσμεύεται για προκαταβολές καθώς και για εξόφληση των παραγωγών στο πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι της εταιρείας δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να προχωρήσουν και στην αγορά ζωοτροφών τις οποίες στη συνέχεια θα προσφέρουν σε χαμηλές τιμές ή αντί για προκαταβολή στους παραγωγούς, με στόχο να μειωθεί το κόστος παραγωγής τους.

Ως απαραίτητη προϋπόθεση για συνεργασία οι Γάλλοι ζητούν από τους παραγωγούς την πιστοποίηση των μονάδων τους –διαβεβαιώνοντα ότι μπορούν να τους παράσχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία- και αυτό γιατί επιθυμία τους είναι η διασφάλιση των μέγιστων ποιοτικών χαρακτηριστικών του κατσικίσιου γάλακτος που θα χρησιμοποιήσουν για την παραγωγή των τυριών τους.

Το ρόλο του ενδιάμεσου μεταξύ των Γάλλων και των ντόπιων κτηνοτρόφων θα παίξει τοπική τυροκομική επιχείρηση της Μακεδονίας (σ.σ. υπεγράφησαν τα σχετικά συμβόλαια) που θα αναλάβει τη συγκέντρωση, την παστερίωση και τη συμπύκνωση του εισκομιζόμενου γάλακτος και, στη συνέχεια, θα το στέλνει στη Γαλλία.

Η Fromagerie Gillotaux παράγει ορισμένα από τα πλέον γνωστά διεθνώς γαλλικά τυριά και επεξεργάζεται 200 τόνους κατσικίσιου γάλακτος ημερησίως. Πέρα από τη Γαλλία, ήδη προμηθεύεται πρώτη ύλη και από την Ισπανία.

 

ΠΗΓΗ: www.agronews.gr

«ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΦΟΡΟ ΓΗΣ» ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ

KRHTIKOI

 

«Ούτε ένα ευρώ φόρο γης» λένε οι Κρητικοί και ανεβαίνουν στην Αθήνα

«Ραντεβού» στην Αθήνα, την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου για τη φορολόγηση της αγροτικής γης έδωσαν οι αγρότες της Κρήτης το βράδυ της Δευτέρας 4 Νοεμβρίου, λίγο πριν αποχωρήσουν από την πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου, όπου πραγματοποίησαν ένα από τα μεγαλύτερα αγροτικά συλλαλητήρια που έχουν γίνει ποτέ στη Μεγαλόνησο.

Ο κ. Ντισπιράκης γ.γ. των συλλόγων Ηρακλείου είπε: «ας αφήσουν τις πονηριές οι πολιτικοί, αυτά δεν περνάνε σε μας».

Οι αγροτικές οργανώσεις της Κρήτης βρίσκονται σε επικοινωνία με αγροτοσυνδικαλιστές άλλων περιοχών της χώρας, κυρίως της Βορείου Ελλάδος, ώστε να συντονίσουν τη δράση τους για να βρίσκονται όλοι μαζί στην πλατεία Συντάγματος την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου που αναστατώνει τον αγροτικό κόσμο.

Οι αγρότες διαδηλωτές ξεκαθάρισαν μάλιστα ότι όσοι βουλευτές του νησιού ψηφίσουν το νομοσχέδιο, κηρύσσονται «ανεπιθύμητοι» στην Κρήτη!

«Δεν αποδεχόμαστε φορολόγηση ούτε ένα ευρώ, γιατί έτσι θα ανοίξει παράθυρο για νέες βαριές φορολογίες στο μέλλον. Ας αφήσουν λοιπόν τις… πονηριές οι πολιτικοί, γιατί σε εμάς δεν περνάνε τέτοια! Είναι 300 και είμαστε χιλιάδες!» είπε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Ηρακλείου και πρόεδρος του αγροτικού συλλόγου Τυμπακίου Γιώργος Ντισπιράκης. Νωρίτερα 1.100 αγρότες έδιναν τα στοιχεία τους στις αγροτικές οργανώσεις για να τους εκδώσουν ακτοπλοϊκά εισιτήρια για Πειραιά, ένα βράδυ πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου. Οι διαδικασία κατάθεσης δηλώσεων  συμμετοχής από τους αγρότες στην κινητοποίηση της Αθήνας θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες.

Απρόβλεπτα μαζικό συλλαλητήριο
Η μαζικότητα του συλλαλητηρίου της 4ης Νοεμβρίου εξέπληξε και τους διοργανωτές! Ήταν επίσης πολύ μεγάλη η συμμετοχή των νέων ανθρώπων.

Χαρακτηριστικό της μαζικότητας είναι ότι οι αγροτικές οργανώσεις της Μεσαράς είχαν συγκεντρώσει 300 μαύρες σημαίες, που δεν έφθασαν ακόμα και για τους αγρότες μόνο μίας κωμόπολης, του Τυμπακίου! Η κωμόπολη των Αρχανών «ερήμωσε» αφού μόνο από εκεί έφυγαν πάνω από 100 αγροτικά αυτοκίνητα και 50 τρακτέρ! Η Βιάννος ξεσηκώθηκε αφού από εκεί πήγαν στο συλλαλητήριο άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Διαδηλωτές έφυγαν για το Ηράκλειο από την Ιεράπετρα, το Αμάρι, τα Χανιά, οι ορεινές περιοχές του Ρεθύμνου, κατέβηκαν ακόμα και από το Οροπέδιο Λασιθίου  Το μεσημέρι της 4ης Νοεμβρίου η πόλη του Ηρακλείου είχε πλημμυρίσει από χιλιάδες αγρότες, εκατοντάδες φορτηγά και τρακτέρ, αλλά και αρκετά λεωφορεία που «επιστράτευσαν» οι δήμοι για να μεταφέρουν κόσμο στο συλλαλητήριο.

Οι αγρότες «έχουν μαζέψει οργή» ,όπως έλεγαν, από τη φορολόγηση της γης τους, αλλά και από άλλα προβλήματα που τους γεμίζουν ανασφάλεια και αγωνία: Πώς θα ζήσουν φέτος χωρίς παραγωγή λαδιού και ενώ οι αποζημιώσεις φαντάζουν σαν ένα….μακρινό όνειρο, αφού θα δοθούν (αν καταβληθούν) μέσω ΠΣΕΑ; Τι θα γίνει με την αλλαγή του φορολογικού καθεστώτος των αγροτών από την 1η Ιανουαρίου του 2014; Θα συνεχιστούν τα «βαφτίσια» των εισαγόμενων προϊόντων ως ελληνικά που προκαλούν (κάτω από τη…μύτη της πολιτείας) μεγάλη ζημιά στο εμπόριο των ντόπιων προϊόντων όπως τα κηπευτικά, οι πατάτες, το κρέας;  Θα συνεχίσουν να αυξάνονται οι τιμές των αγροτικών εφοδίων και γενικά το κόστος παραγωγής, που «δένει τα χέρια» των αγροτών οι οποίοι αδυνατούν να καλλιεργήσουν σωστά τη γη τους και να θρέψουν επαρκώς τα ζώα τους;  Πώς θα εφαρμοστεί η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική; Θα υπάρχουν και πάλι αδικίες, θα ενθαρρύνονται οι παρανομίες;  Θα συνεχίσει να αυξάνεται το κόστος του πετρελαίου κίνησης;

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα γεμίζουν ανασφάλεια τους αγρότες της Κρήτης που κατέκλυσαν την κεντρική πλατεία του Ηρακλείου.

Κοντά στους γεωργούς και τους κτηνοτρόφους βρέθηκαν η Περιφέρεια, οι δήμοι, όλοι οι τοπικοί φορείς και τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Σημαντική ήταν η συμμετοχή διαδηλωτών από την Παναγροτική Συσπείρωση που αυτή τη φορά ένωσε τη φωνή της με τις Ομοσπονδίες Αγροτικών Συλλόγων της Κρήτης, τις οποίες στο παρελθόν επέκρινε με δριμύτητα.

Ένταση στο δικαστικό μέγαρο
Ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη το μεγάλο αγροτικό συλλαλητήριο στην πλατεία Ελευθερίας, μόλις λίγα μέτρα μακριά, στο δικαστικό μέγαρο, 93 αγρότες κάθονταν στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την κατάληψη του αερολιμένα Ηρακλείου το 2009. Οι διαδηλωτές  μπαινοέβγαιναν ήρεμοι στο δικαστικό μέγαρο, πότε παρακολουθώντας τη δίκη, πότε συμμετέχοντας στο συλλαλητήριο.

Το απόγευμα κι ενώ συνεχιζόταν η δίκη, δόθηκε εντολή από το Πρωτοδικείο Ηρακλείου, να κλείσουν οι πόρτες του δικαστικού μεγάρου, πράγμα που εξόργισε αρκετούς διαδηλωτές. Παρά τις εκκλήσεις οι πόρτες δεν άνοιγαν. Και τότε μία ομάδα διαδηλωτών έσπασε την κεντρική πόρτα του κτιρίου και εισέβαλε στο χώρο. Από το σπάσιμο των τζαμιών της πόρτας τραυματίστηκα ελαφρά τρεις αστυνομικοί, στους οποίους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Όπως ήταν επόμενο αρχικά επικράτησε κομφούζιο, στη συνέχεια όμως ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων νομού Ηρακλείου Γιώργος Τζωρτζάκης και άλλα στελέχη κατάφεραν να κατευνάσουν τα πνεύματα…

Στο μεταξύ, η δίκη είχε διακοπεί και οι δικαστές συνεδρίαζαν κεκλεισμένων των θυρών για να καταλήξουν στην απόφαση του δικαστηρίου. Έστειλαν μάλιστα μήνυμα ότι αν δεν αποχωρήσουν από το μέγαρο οι διαδηλωτές, δεν θα ανακοίνωναν την απόφαση τους. Με προτροπή της Ομοσπονδίας οι αγρότες αποχώρησαν και συνάντησαν του συναδέλφους τους στην πλατεία Ελευθερίας όπου συνεχιζόταν το συλλαλητήριο.

Το δικαστήριο κήρυξε αθώους και τους 93 κατηγορούμενους για την κατηγορία της φθοράς ξένης ιδιοκτησίας στον κεντρικό αερολιμένα Ηρακλείου. Καταδίκασε όμως τους 88 για παρακώλυση συγκοινωνιών και τους επέβαλε ποινή φυλάκισης 6 μηνών με αναστολή.

Το συλλαλητήριο ολοκληρώθηκε και οι αγρότες αποχώρησαν από την πλατεία Ελευθερίας αφού εξασφάλισαν ότι θα έφευγαν ελεύθεροι μαζί τους και οι 93 κατηγορούμενοι.

Η εισαγγελία Ηρακλείου τέλος  έκανε αυτεπάγγελτη παρέμβαση για το σπάσιμο της κεντρικής πόρτας του δικαστικού μεγάρου και θα διεξαχθεί νέα δικαστική έρευνα.

Νωρίτερα το Agronews μετέδιδε τα εξής:

Ένα από τα μεγαλύτερα αγροτικά συλλαλητήρια που έχουν γίνει ποτέ στην Κρήτη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 4 Νοεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης, με κεντρικό αίτημα να μη φορολογηθεί έστω και με ένα ευρώ, η αγροτική γη. Αγρότες και κτηνοτρόφοι από όλα τα σημεία της Κρήτης, ακόμα και από τις πιο ψηλές βουνοκορφές όπως το Οροπέδιο Λασιθίου, κατέφθασαν στο Ηράκλειο.

Ήδη όμως, πριν φθάσουν όλοι οι διαδηλωτές, η κεντρική πλατεία του Ηρακλείου, η πλατεία Ελευθερίας, έχει πλημμυρίσει από κόσμο. Κοντά στους αγρότες είναι το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης, οι δήμοι και οι τοπικοί φορείς.

Χαρακτηριστικό της συμμετοχής είναι ότι ήδη στο κέντρο της πόλης έχουν καταφθάσει περίπου 400 τρακτέρ, εκατοντάδες αγροτικά αυτοκίνητα και αρκετά λεωφορεία των δήμων που «επιστρατεύτηκαν» για τη μεταφορά των διαδηλωτών. Να σημειωθεί ότι διαρκώς αυξάνεται η συμμετοχή.

 

Ο πραγματικός όγκος του συλλαλητηρίου θα εμφανιστεί γύρω στις 2 μ.μ. όταν θα έχουν φθάσει όλοι οι αγρότες από διάφορα σημεία του νησιού. Επίσης μεγάλη είναι η συμμετοχή της νεολαίας. Νέοι, ανεβασμένοι σε «χούφτα» τρακτέρ, σκαρφάλωσαν από το μπαλκόνι στο κτίριο της Περιφέρειας Κρήτης που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Λίγη ώρα αργότερα ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης και περιφερειακοί σύμβουλοι κατέβηκαν στην πλατεία για συνομιλήσουν από κοντά με τους αγρότες.

 

ΠΗΓΗ: www.agronews.gr

ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΠΡΟΤΥΠΗ ΔΙΚΗ ΣΤΙΣ 7/2/2014

law

 

ΣτΕ – Στις 7/2/2014 η πρότυπη δίκη για τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών

 

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Πατριάρχου Ιωακείμ 30-32, 10675 Αθήνα – Κολωνάκι Τηλ. 210-7222007, Fax 210-7222182 www.apapaconstantinou-lawfirm.gr AP. PAPACONSTANTINOU & ASSOCIATES LAW FIRM 30-32 Patriarchou Ioakim str., 10675 Athens – Kolonaki Tel. 0030210-7222007, Fax 0030210-7222182 www.apapaconstantinou-lawfirm.gr ΠΡΟΣ: κ.κ. Β. Χατζηγιαννάκη, Αγγ. Μπακογιάννη, Χ. Ρόκου ΥΠΟΨΗ: ΚΟΙΝΟΠ.: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ Α΄ ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΘΕΜΑ: ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΥΠΗΣ ΔΙΚΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ Σας ενημερώνουμε ότι με πράξη του Προέδρου της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας ορίσθηκε ως ημερομηνία δικασίμου για τη συζήτηση ενώπιον της Ολομελείας του Δικαστηρίου της πρότυπης δίκης που αφορά τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών η 7η Φεβρουαρίου 2014 με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Επικρατείας κα Αικ. Σακελλαροπούλου και βοηθό εισηγητή την Εισηγήτρια κα Αντ. – Ελ. Ανδρουτσοπούλου. Σημειώνεται ότι κατά την ίδια δικάσιμο πιθανολογείται ότι θα προσδιορισθεί η πρότυπη δίκη για την αντίστοιχη υπόθεση της διαθεσιμότητας των Δημοτικών Αστυνομικών (ν. 4172/2013), που επίσης χειριζόμαστε. Σας ενημερώνουμε με την ευκαιρία ότι ήδη έχουμε προβεί στις αναγκαίες διαδικαστικές ενέργειες προκειμένου να συνεχισθούν, παρά την έκδοση της νέας από 30.10.2013 Αποφάσεως του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι δίκες που εκκρεμούν τόσο ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας (πρότυπη δίκη), όσο και ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και αφορούν αποκλειστικώς όσους συναδέλφους σας έχουν ασκήσει με εμάς αιτήσεις ακυρώσεως και αιτήσεις αναστολής εκτελέσεως. Κατόπιν τούτου, θεωρούμε ότι μειώνεται σοβαρά ο κίνδυνος να θεωρηθούν οι ως άνω δίκες ως καταργημένες. Φυσικά, είναι στη διακριτική ευχέρεια των συναδέλφων σας να επιλέξουν, εάν το επιθυμούν, να ασκήσουν νέες αιτήσεις ακυρώσεως και αιτήσεις αναστολής εκτελέσεως, προκειμένου να εξαλειφθεί κάθε σχετικός κίνδυνος. Τέλος, σας επισημαίνουμε ότι οι επόμενες ομαδικές αιτήσεις ακυρώσεως και αιτήσεις αναστολής εκτελέσεως θα κατατεθούν από το Γραφείο μας εντός των αμέσως προσεχών ημερών. Παρακαλούμε να ενημερώσετε την (πρώτη) ομάδα των συναδέλφων σας που συντονίζετε. Με φιλικούς χαιρετισμούς ΔΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΙΣΠΑΝΙΑ: ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

BASILIAS_ISPANIAS

 

Ισπανία: Κατέσχεσαν την περιουσία της κόρης και του γαμπρού του βασιλιά Χουάν Κάρλος!

 

Η ισπανική δικαιοσύνη ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να κατασχέσει τα περιουσιακά στοιχεία του Ινιάκι Ουρνταγκαρίν, γαμπρού του βασιλιά Χουάν Κάρλος, ο οποίος κατηγορείται για διαφθορά, μέχρι του ποσού των 6,1 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να καλυφθεί η χρηματική εγγύηση που του έχει επιβληθεί.

Η δικαιοσύνη επέβαλε στις 30 Ιανουαρίου εγγύηση 8,189 εκ. ευρώ, που τελικά ορίστηκε στα 6,1 εκ. ευρώ βάσει της απόφασης του δικαστή που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, στον δούκα της Πάλμα, σύζυγο της Χριστίνας, της δευτερότοκης κόρης του Χουάν Κάρλος, και στον Ντιέγο Τόρες, πρώην συνεργάτη του.

Μεταξύ των περιουσιακών στοιχείων που κατασχέθηκαν σήμερα περιλαμβάνεται το ήμισυ της βίλας της Χριστίνας και του Ινιάκι στην πολυτελή συνοικία Πεντράλμπες της Βαρκελόνης και το ήμισυ άλλων περιουσιακών στοιχείων που ανήκουν στην εταιρεία Aizoon, που ανήκει εξ ημισείας στο ζευγάρι.

Στην απόφασή του το δικαστήριο εξήγησε ότι η εγγύηση αυτή αντιστοιχεί στο ποσό που φέρεται να διασπάθισε ο Ουρνταγκαρίν και ο συνέταιρός του κυρίως μέσω του ινστιτούτου Noos, στο οποίο προέδρευε ο πρώτος από το 2004 ως το 2006.

Ο Ουρνταγκαρίν κατηγορείται ότι με τον Τόρες είχε διασπαθίσει έξι εκ. ευρώ από κρατικές επιχορηγήσεις μέσω του Ινστιτούτου Νόος, μία εταιρεία παροχής υψηλών υπηρεσιών. Στις 3 Απριλίου είχε διαταχθεί έρευνα επίσης και σε βάρος της Χριστίνας, που θεωρείται ύποπτη για «συνεργασία» με τον σύζυγό της.

Όταν ξέσπασε το σκάνδαλο, στο τέλος του 2011, ο Ουρνταγκαρίν έπαψε να εμφανίζεται δημοσίως με την υπόλοιπη βασιλική οικογένεια της Ισπανίας. Ο γαμπρός του Χουάν Κάρλος και η Χριστίνα ελέγχονται επίσης και για φορολογική απάτη.

 

ΠΗΓΗ: http://eirinika.gr

ΣΑΜΑΡΑΣ: ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

SAMARAS_PRETENTERHS

 

Ο φόρος ακίνητων του Σαμαρά στους δήμους κατά το πρότυπο της Φώφης. Τότε πέτυχε, τώρα;;;

 

Ανταποδοτικό χαρακτήρα στον ενιαίο φόρο ακινήτων μέσω των δήμων, εξετάζει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

Όπως ανέφερε στην συνέντευξη που παραχώρησε  στην «Ανατροπή» του Mega, έχει δεχτεί πρόταση, σύμφωνα  με την οποία πρέπει «να περάσουμε τον φόρο στους Δήμους με ανταποδοτικότητα» όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες, «κάτι που θα μας έβγαζε από την υποχρέωση να πληρώνουμε εμείς τους Δήμους με τα ελλείμματα τα οποία δημιουργούνται και πολλές φορές είναι ανεξέλεγκτα».

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι την σκέφτεται αυτή την κίνηση, ενώ  στην ερώτηση εάν η τρόικα την  συζητά διευκρίνισε ότι δεν έχει κάνει ακόμη σχετική συζήτηση με τους εκπροσώπους της.

Βέβαια θα πρέπει να τονιστεί ότι σε εποχή έντονης κρίσης, ο φόρος ακινήτων θεωρείται καυτή πατάτα στα χέρια των δημάρχων, καθώς μαζι με τα χρήματα αναμένεται να εισπράξουν και τη ...δυσφορία των πολιτών.

Παλαιότερο και πετυχημένο εγχείρημα, υπήρξε στις Νομαρχίες, όπου με προσπάθειες της τότε Προέδρου της ΕΝΑΕ Φώφης Γεννηματά εξασφαλίστηκε η είσπραξη του τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτων.

Με δεδομένη τη ρευστότητα της εποχής, τα ταμεία των Νομαρχιών -και ιδίως των μεγάλων- γέμισαν με τόσα πολλά χρήματα, που κυριολεκτικά δεν ήξεραν τι να τα κάνουν.

Τότε το μέτρο πέτυχε.

Τώρα;

ΚΕΡΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΟΜΣΕΝ (VIDEO)

KERMATA_STON_TOMSEN

 

Πέταξε κέρματα στον Τόμσεν

 

Στο Α.Τ. Συντάγματος και μετά στη ΓΑΔΑ προσήχθη πολίτης που πέταξε κέρματα προς τον Π. Τόμσεν την ώρα που εισερχόταν στο υπουργείο Οικονομικών για τη συνάντηση με τον Γιάννη Στουρνάρα.

Τα κέρματα δεν πέτυχαν τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ στην τρόικα, καθώς είχε προλάβει να μπει στο υπουργείο.

 

ΠΗΓΗ: http://www.naftemporiki.gr

 

{youtube}VVyVhvtArsQ#t=30{/youtube}

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΕ ΟΤΑ

APERGIA_POE_OTA

 

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) ανακοινώνει τη συμμετοχή της στην 24ωρη Γενική Απεργία που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013 και στο συλλαλητήριο που θα γίνει στις 11.00 το πρωί, στο Πεδίον του Άρεως.

 

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πραγματοποιήσουν προσυγκέντρωση, στις 10.30 το πρωί, έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας (Καρόλου 24, Πλ. Καραϊσκάκη). Από εκεί θα κινηθούν προς το Πεδίον του Άρεως.

 

Όλοι μαζί οι εργαζόμενοι του Δημοσίου Τομέα θα στείλουν μήνυμα αντίστασης στην πολιτική των μνημονίων που έχει οδηγήσει στη φτώχεια και την εξαθλίωση. Μήνυμα αντίστασης στα νέα σχέδια κυβέρνησης και τρόικας που απομυζούν τον Ελληνικό λαό και θέλουν να τους στερήσουν ακόμα και την ελευθερία του.

 

Το success story, το πρωτογενές πλεόνασμα και οι υποσχέσεις ότι δεν θα ληφθούν νέα οριζόντια μέτρα δεν πείθουν πλέον κανένα παρά την προπαγάνδα από τα συστημικά Μ.Μ.Ε. Στο στόχαστρο της κυβέρνησης βρίσκονται οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

 

Προετοιμάζονται νέες άμεσες απολύσεις 15.000 εργαζομένων, ενώ με το 3ο κύμα διαθεσιμότητας 12.500 εργαζόμενοι, εκ των οποίων ο μεγαλύτερος αριθμός θα προέρχεται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, μπαίνουν στο προθάλαμο των απολύσεων.

 

Σχεδιάζονται νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, κύριων και επικουρικών, συντριπτικές μειώσεις στο εφάπαξ, διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης και νέα λαίλαπα φόρων για να καλυφθεί το χρηματοδοτικό κενό στον προϋπολογισμό του 2014 κατ’ απαίτηση της τρόικας.

 

Φτάνει πια. Η πολιτική του μνημονίου που εφαρμόζει η κυβέρνηση πρέπει να ανατραπεί τώρα. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Μας πήραν τις δουλειές, μας παίρνουν τα σπίτια και τις περιουσίες, ξεπουλούν τα «ασημικά» της χώρας, διέλυσαν τον κοινωνικό ιστό. Μας αφαιρούν τις ζωές. Είναι η στιγμή να αντιδράσουμε ενωμένοι, μαζικά και δυναμικά.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

PROTIA_ELLADAS

 

Σε τι είναι πρωτοπόρος κάθε χώρα –Aπίστευτη πρωτιά για την Ελλάδα

Για ποιο λόγο είναι διάσημη η κάθε χώρα; Ποιο χαρακτηριστικό των κατοίκων της την κάνει να ξεχωρίζει από όλες τις υπόλοιπες στο κόσμο; Μια έρευνα του DogHouse Diaries, στηριγμένη σε στατιστικά από το διαδίκτυο, , από τη Word Bank αλλά και από το Guinness World Records, αποκαλύπτει τι κάνει κάθε χώρα ξεχωριστή σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι Έλληνες, για άλλη μια φορά, γίνονται γνωστοί για τη λατρεία που τρέφουν προς το κάπνισμα. Μπορεί να μην μαθαίνουμε κάτι καινούργιο για τους εαυτούς μας, μέσω αυτού του ιδιαίτερου χάρτη, ωστόσο με το λιτό αλλά και ευκρινές «smokers», γίνεται αντιληπτό πως η αγάπη μας για το τσιγάρο έχει γίνει πλεόν παγκοσμίως γνωστή.

Βέβαια, το DogHouse Diaries αποκαλύπτει χαρακτηριστικά άλλων χωρών που σίγουρα μπορούν να θεωρηθούν χειρότερα του δικού μας, όπως το «Cocaine use» ή το «Fascist Movements» που στιγματίζουν Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα.

Δείτε το χάρτη του DogHouse Diaries ανά ήπειρο:

Πηγή: http://www.iefimerida.gr

ΣΕ "ΚΛΟΙΟ" ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο Λ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ (VIDEO)

grigorakos_foto1

 

Πάτρα: Σε "κλοιό" σχολικών φυλάκων βρέθηκε ο Λ. Γρηγοράκος - "Με έσπρωξαν και με έφτυσαν"

 

Ένταση σημειώθηκε, με την άφιξη του Λεωνίδα Γρηγοράκου στην Αγορά Αργύρη, προκειμένου να μιλήσει στην ημερίδα για τη Διαφάνεια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη Διαχείριση Πόρων ΕΣΠΑ.

Σχολικοί φύλακες διαμαρτυρήθηκαν έντονα στον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών για τη διαθεσιμότητά τους που τους οδηγεί στην ανεργία και ζήτησαν να αρθεί η απόφαση.
Και ενώ τα πνεύματα φαίνονταν ήρεμα, όταν έφτασε στο χώρο ο Γ.Γ. της Αποκεντωμένης Διοίκησης Μ. Αγγελάκας ο Λ. Γρηγοράκος του είπε ότι οι σχολικοί φύλακες τον έφτυσαν και τον προπηλάκισαν, κάτι που δεν προκύπτει από όσους ήταν παρών στη συζήτηση.
Μετά από αυτό τον ισχυρισμό προκλήθηκε ένταση με τους σχολικούς φύλακες να ζητούν την παραίτηση του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών.

 

Παρακολουθείστε το video.

{youtube}6E2mIjDi7Fk{/youtube}

ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΡΡΗΜΑΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

SKOUPIDIA

 

Την παραίτησή τους στη διάθεση του Πρωθυπουργού θέτουν τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΔΣΝΑ

 

Την παραίτησή τους στη διάθεση του Πρωθυπουργού της χώρας κ. Αντώνη Σαμαρά έθεσαν σήμερα με κοινή επιστολή τους τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής, καθώς παραμένουν άλυτα τεράστια λειτουργικά και οικονομικά προβλήματα, που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο τη διαχείριση των απορριμμάτων του λεκανοπεδίου.

Όπως είναι γνωστό στην Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΔΣΝΑ μετέχουν εκπρόσωποι, τόσο του α’, όσο και του β’ βαθμού αυτοδιοίκησης που αναδείχθηκαν μέσω από εκλογικές διαδικασίες και προέρχονται από διαφορετικές παρατάξεις.

Πρόεδρος του Συνδέσμου έχει οριστεί για πρώτη φορά στα 30 χρόνια λειτουργίας του φορέα, ο Περιφερειάρχης Αττικής, δηλαδή εκπρόσωπος του β’ βαθμού αυτοδιοίκησης.

Παρά το γεγονός ότι ο Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχης Αττικής, από 1-1-2012 έχει απευθυνθεί εγγράφως και επανειλημμένως στα αρμόδια Υπουργεία, δεν έχουν δοθεί λύσεις στα προβλήματα που υπάρχουν, με κυριότερη τη μη ένταξη του φορέα στο Μητρώο των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, ώστε να τύχει των ευνοϊκών ρυθμίσεων περί ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Στην επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής σημειώνουν ότι η διοίκηση του ΕΔΣΝΑ σηκώνει εδώ και ένα χρόνο ένα μεγάλο βάρος, ένα βάρος που δεν της αναλογεί, το οποίο αυξάνεται καθημερινά, υποδαυλιζόμενο από την μη ανταπόκριση της Κεντρικής Διοίκησης και από διάφορα παράκεντρα με ανομολόγητους σκοπούς.

 

ΟΙ ΑΥΡΙΑΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΛΛΑΣ

apergia

 

Συναδέλφισσες- Συνάδελφοι

Την Τετάρτη 6 Νοέμβρη η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ έχουν εξαγγείλει απεργιακή κινητοποίηση.

Καλούμαστε ΟΛΟΙ  μαζί να αντιπαλέψουμε

Τις νέες διαθεσιμότητες - απολύσεις στο Δημόσιο που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση με την τρόικα.

Τα νέα δυσβάσταχτα μέτρα φοροεπιδρομής, που περιλαμβάνονται στο νέο προϋπολογισμό.

Τα σχέδια για νέες οριζόντιες μειώσεις στους μισθούς, στις συντάξιμες αποδοχές, τις επικουρικές συντάξεις και το εφάπαξ.

 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, ΑΝΕΡΓΟΙ

Με τα Συνδικάτα Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα να συνεχίσουμε αταλάντευτα τον αγώνα για να ανατραπούν οι καταστροφικές για την κοινωνία και την οικονομία πολιτικές που υπαγορεύουν η Ευρωπαϊκή Ένωση, το ΔΝΤ και οι δανειστές και εφαρμόζει η Κυβέρνηση.

ΔΕΝ   ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ   ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ  6  ΝΟΕΜΒΡΗ

ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΩΝ  ΚΑΙ ΩΡΑ 11:00 πμ

ΟΙ   ΣΥΛΛΟΓΟΙ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Π.Ε  ΠΕΛΛΑΣ   - Α ΄ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ-  ΕΚΠ/ΚΩΝ  ΕΔΕΣΣΑΣ

Δ.Ο.Υ ΕΔΕΣΣΑΣ-ΑΡΙΔΑΙΑΣ-ΣΚΥΔΡΑΣ

 

ΑΠΕΡΓΊΑ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013

Λες: δεν μπορώ να απεργήσω γιατί δε μου φτάνει ο μισθός μου. Γι΄αυτό ακριβώς πρέπει να απεργήσεις,γιατί δε σου φτάνει ο μισθός σου! Γιατί μέσα σε 3 χρόνια έχεις χάσει το 40% των αποδοχών σου.

Λες: δεν μπορώ να απεργήσω,έχω παιδιά και οικογένεια. Για τα παιδιά σου πρέπει να απεργήσεις, δεν έχουν κανένα μέλλον και το ξέρεις. Παραδέξου το και κάνε κάτι γι’ αυτό. Από σένα περιμένουν και το αξίζουν.

Λες: δε θα απεργήσω,γιατί ο,τι και να κάνουμε δεν καταφέρνουμε τίποτα.Λες ψέματα και το ξέρεις,γιατί συμβουλεύεις τους φίλους σου που απογοητεύονται να συνεχίσουν να προσπαθούν και τους λες ότι μόνο όποιος δεν προσπαθεί δεν καταφέρνει ποτέ και τίποτα. έχεις για παράδειγμα τον Κολοκοτρώνη και τον Καραϊσκάκη, τη Γαλλική Επανάσταση, την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο και το ηρωικό “ΌΧΙ” του ελληνικού λαού στο ναζισμό.......................

Λες:δεν απεργώ παρά μόνο αν απεργήσουν και όλοι οι άλλοι. Μα και οι άλλοι το ίδιο λένε για σένα, γιατί σε αυτό το “όλοι οι άλλοι” είσαι μέσα κι εσύ.
Σκέψου ότι σου έχουν πετσοκόψει το μισθό,σου έχουν κόψει τα δώρα, σου έχουν αυξήσει το ωράριο, θα δουλεύεις και ΚΥΡΙΑΚΕΣ!!!!!!!!

ΕΟΡΤΗ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

polemiki-aeroporia

 

ΕΟΡΤΗ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

 

1. Σας γνωρίζουμε ότι στις 7, 8, 9 και 10 Νοεμβρίου 2013 η Πολεμική Αεροπορία εορτάζει τον Προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ.

2. Κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν στο αεροδρόμιο της Μίκρας, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά το προσωπικό, το υλικό και τα μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας στη στατική έκθεση αεροσκαφών, οπλισμού και εξοπλισμού που θα δημιουργηθεί σε ανοικτό και κλειστό χώρο.

3. Το Στρατιωτικό αεροδρόμιο της Μίκρας θα είναι ανοικτό για το κοινό (ελεύθερη είσοδος - δεν απαιτείται συνεννόηση) την Παρασκευή 8-11-13 από τις 11:30 έως τις 17:00 ενώ τις υπόλοιπες ημέρες (7-9-10 Νοεμβρίου) από τις 09:00 έως τις 17:00.

4. Για να επισκεφθείτε το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Μίκρας ακολουθείτε το δρόμο Θεσσαλονίκης-Περαίας. Αφού προσπεράσετε τη διασταύρωση του Κρατικού Αερολιμένα «Μακεδονία», τη διασταύρωση του καζίνο REGENCY και τη διασταύρωση του κτιρίου της ασφαλιστικής εταιρίας «INTERSALONIKA», συναντάτε τους φωτεινούς σηματοδότες στο κέντρο διασκέδασης «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΡΑΪΔΑ» (αριστερά κατευθύνεστε προς το Ν. Ρύσιο) όπου στα δεξιά σας υπάρχει πινακίδα με την ένδειξη ΄΄113 ΠΜ΄΄. Στρίβετε δεξιά και στα 50 μέτρα συναντάτε την πύλη του Στρατιωτικού Αεροδρομίου Μίκρας.

5. Επίσης, η Πολεμική Αεροπόρια, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων του προστάτη της Αρχαγγέλου Μιχαήλ, έχει προγραμματίσει αεροπορική επίδειξη αεροσκάφους F-16 της ομάδας επιδείξεων "ΖΕΥΣ" άνωθεν της πόλης της Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 9-11-2013 στις 12:00 το μεσημέρι. Η επίδειξη θα πραγματοποιηθεί στο θαλάσσιο χώρο μεταξύ του Λευκού Πύργου και του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

 

ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

HLIOS

 

Την απαγόρευση της χρήσης του Ήλιου της Βεργίνας προτείνει βουλευτής στα Σκόπια

Ο βουλευτής και αρχηγός του μικρού αντιπολιτευόμενου «Φιλελεύθερου Κόμματος» (LP) Ίβον Βελίτσκοβσκι, κατέθεσε νομοσχέδιο στη Βουλή της ΠΓΔΜ δια του οποίου απαγορεύεται η χρήση του συμβόλου του Ήλιου της Βεργίνας για κρατικούς και για άλλους σκοπούς.

Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα πρέπει να περιοριστούν οι κρατικοί θεσμοί να χρησιμοποιούν το εν λόγω σύμβολο και να απαγορευτεί η χρήση του εκ μέρους των πολιτικών κομμάτων, καθώς και από εκδηλώσεις που διοργανώνει τόσο η δημόσια διοίκηση, όσο και μεμονωμένα άτομα. Για κάθε χρήση του συμβόλου αυτού, σύμφωνα με τον σχετικό νομοσχέδιο, θα επιβάλονται ανάλογες κυρώσεις από τα αρμόδια όργανα.

«Η απαγόρευση της χρήσης του Ήλιου της Βεργίνας ρυθμίζεται μέσω της Ενδιάμεσης Συμφωνίας που υπεγράφη το 1995 μεταξύ της Ελλάδας και της "Δημοκρατίας της Μακεδονίας", ωστόσο μέχρι τώρα δεν εφαρμόζεται αναλόγως, καθώς ο Ήλιος εμφανίζεται στους κρατικούς θεσμούς, σε αθλητικούς αγώνες, σε αθλητικές αίθουσες που κατασκευάστηκαν κατά τα προηγούμενα έτη, ενώ η σημαία με αυτό το σύμβολο συχνά κυματίζει στις εορταστικές εκδηλώσεις κατά τις κρατικές εορτές, καθώς και στις συγκεντρώσεις κάποιων πολιτικών κομμάτων», εξήγησε ο κ. Βελίτσκοβσκι.
Ο ίδιος ανέφερε ακόμη ότι μέσω αυτού του νόμου θα επιτευχθεί αναβάθμιση των σχέσεων καλής γειτονίας μεταξύ των δύο χωρών και θα γίνει ένα θετικό βήμα και υποχώρηση εκ μέρους της ΠΓΔΜ. «Με αυτό τον τρόπο η "Μακεδονία" θα δείξει πως δεν κάνει κατάχρηση, παρά ότι σέβεται τις διεθνείς συμφωνίες. Επειδή βρισκόμαστε σε φάση επίλυσης της διένεξης με την Ελλάδα, η κίνηση αυτή μπορεί να ενισχύσει τη θέση της "Μακεδονίας" και να συνεισφέρει στην επίτευξη της επιθυμητής λύσης», δήλωσε ο κ. Βελίτσκοβσκι.
Πρόσθεσε ότι οι πράξεις της Ενδιάμεσης Συμφωνίας στις οποίες δεσμεύτηκε η ΠΓΔΜ πρέπει να γίνονται σεβαστές και εξαιτίας αυτού αναμένει στήριξη από τα άλλα κόμματα. Κατά τον ίδιο, για την επίτευξη συμβιβασμού με την Ελλάδα είναι αναγκαίο να τεθούν στην άκρη τα ζητήματα «εθνικής ταυτότητας» και η ΠΓΔΜ να εμμένει στις υπογεγραμμένες διεθνείς λύσεις.
Το Φιλελεύθερο Κόμμα, στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές που διεξήχθησαν στην ΠΓΔΜ τον Ιούνιο του 2011 συνεργάστηκε με το μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης «Σοσιαλδημοκρατική Ένωση» (SDSM) και εξέλεξε έναν βουλευτή.
Την πρόταση αυτή του κ. Βελίτσκοβσκι υποστήριξε το αντιπολιτευόμενο αλβανικό κόμμα της «Εθνική Δημοκρατική Αναγέννηση» (NDP) του Ρούφι Οσμάνι, το οποίο εκπροσωπείται στη Βουλή της ΠΓΔΜ με δύο βουλευτές.
Ο βουλευτής του NDP Νάτζι Τζελίλι ανέφερε ότι με την κίνηση αυτή θα αρθεί ένα από τα εμπόδια στην ευρωπαϊκή πορεία της χώρας: «Είναι καιρός πλέον κάποιος στο κράτος να υποδείξει σε αυτή την κυβέρνηση το τί δεν πρέπει να χρησιμοποιεί. Με αυτό τον νόμο θα βελτιωθούν οι βαριά διαταραγμένες σχέσεις με την Ελλάδα αλλά και με τους άλλους γείτονες. Ελπίζω πως το νομοσχέδιο θα έχει τη στήριξη των άλλων πολιτικών κομμάτων», ανέφερε ο κ. Τζελίλι.
Η ΠΓΔΜ χρησιμοποίησε το σύμβολο με τον Ήλιο της Βεργίνας στην εθνική σημαία της χώρας από το 1991 έως το 1995, όταν και το απέσυρε με την Ενδιάμεση Συμφωνία του 1995. Στο άρθρο 7, παράγραφος 2 της Ενδιάμεσης Συμφωνίας αναφέρεται ότι η ΠΓΔΜ, με την έναρξη ισχύος της Συμφωνίας, θα παύσει να χρησιμοποιεί καθ' οιονδήποτε τρόπο το σύμβολο με τον Ήλιο της Βεργίνας σε όλες του τις μορφές.

ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ: ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΤΟ ΛΙΠΟΘΥΜΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ. VIDEO ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

image_3

 

Σήμερα 4 Νοεμβρίου 2013 προγραμμάτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας να παρευρεθεί στον εορτασμό απελευθέρωσης της Αριδαίας.

Όμως τι συνέβη;

Συνοδευόμενος από τον περιφερειακό σύμβουλο Πέλλας κ. Άλκη Νουσηκύρου μόλις εισήλθαν στον Ιερό Ναό Αγίου Αγ. Νικάνδρου και Ιωαννικίου για την δοξολογία και αφού έκατσαν στις θέσεις των επισήμων μετά από 2 λεπτά ένοιωσε αδιαθεσία και μαζί με τους συνεργάτες του και τον κ. Νουσηκύρου βγήκαν από το ναό και αφού ξεκουράστηκε για λίγο στην προσπάθειά τους να σηκωθεί ξαναζαλίστηκε και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο στο Κέντρο Υγείας Αριδαίας.

auto_semer

 

Μετά από μισή ώρα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Έδεσσα με ασθενοφόρο όπου έγιναν οι εξετάσεις και διαπιστώθηκε ότι υπέστη ορθοστατική υπόταση.

Την συνέχεια θα τη ακούσετε από δηλώσεις στην κάμερά μας του κ. Άλκη Νουσηκύρου.

Η φωτογραφία είναι η στιγμή που φεύγει ο κ. Τζιτζικώστας από το νοσοκομείο Έδεσσας στις 14:30.

 

{youtube}BWK3BqyJpoA{/youtube}

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ. ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ (VIDEO)

PARELASH_ARIDAIAS

 

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάστηκε η απελευθέρωση της Αριδαίας σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013.

Το πρωί πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίων Νικάνδρου & Ιωαννικίου με αρχιερατικό συλλείτουργο με προεξάρχοντα τον σεβασμιότατο Μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας κ Γεώργιο, με συλλειτουργούντες τον Μητροπολίτη Κηφισίας – Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κύριλλο και τον Μητροπολίτη μας κ. Ιωήλ .

IMGP0155

 

Τον θείο λόγο κήρυξε ο Σεβασμιότατος Θηβών. Μετά το πέρας της δοξολογίας πραγματοποιήθηκε επιμνημόσυνη δέηση στο ηρώον έξω από τον ιερό ναό. Και στη συνέχεια οι εορταστικές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με την μεγάλη παρέλαση που ξεκίνησε μετά τις 12 το μεσημέρι.

Ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Πασόης φιλοξένησε στην εξέδρα τους Μητροπολίτες που προαναφέραμε τον γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης κ. Καρούτζο, τους 2 βουλευτές κ. Τζάκρη και Σταμενίτη, τον στρατηγό, και τον διευθυντή αστυνομίας και οι δύο προϊστάμενοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

IMGP0161

 

Στη συνέχεια μετά το πέρας της παρέλασης ο Δήμαρχος κ. Πασόης παρέθεσε γεύμα στους επισήμους στο εστιατόριο των Λουτρών Λουτρακίου με εξαιρετικά εδέσματα του καταστήματος τα οποία ενθουσίασαν τους καλεσμένους.


 

familysupermarket

 

Παρακολουθήστε τα 2 video με όλη την παρέλαση.


{youtube}40Z2EtaAZng&feature=youtu.be{/youtube}

{youtube}pVbzEcpTk1Q&feature=youtu.be{/youtube}

ΑΠΟΚΡΥΨΗ: ΤΣΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ

THLE6

 

ΑΠΟΚΡΥΨΗ: ΤΣΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ

Σας ενοχλούν άγνωστοι με απόκρυψη; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε και τσακώστε τους!

 

Γράφει η Κατερίνα Μιχαλιτσιάνου, Δικηγόρος

Σε πολλούς μπορεί να έχει συμβεί να δέχονται ενοχλητικές κλήσεις επανειλημμένως υπό μορφή «φάρσας» ή πόσο μάλλον απειλητικές, εξυβριστικές και συκοφαντικές είτε από….
άγνωστο ή απόρρητο αριθμό. Σ’αυτές τις περιπτώσεις αν δεν ξέρεις τα στοιχεία του, εκείνο που μπορείς να κάνει είναι να μάθεις ποιος νούμερο σε καλεί ως εξής: μπορείς να ζητήσεις από την υπηρεσία παροχής επικοινωνίας που είσαι χρήστης να μη δέχεσαι κλήσεις με απόκρυψη (θα τους δείχνει ότι μιλάει όταν σε παίρνουν με απόκρυψη) ή να αιτηθείς στον υπόχρεο πάροχο την εξουδετέρωση της απόκρυψης του καλούντος για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με σκοπό τον εντοπισμό ενοχλητικών ή κακόβουλων κλήσεων (ΦΕΚ B 1853 – 21.12.2006).

Στην δεύτερη αυτή περίπτωση όποιος σε καλεί με απόκρυψη θα ακούει ένα ηχογραφημένο μήνυμα (πριν χτυπήσει καν το δικό σου τηλέφωνο) ότι η απόκρυψή του έχει εξουδετερωθεί.

Μόλις μάθεις ποιο νούμερο σε καλεί, ανοίγει ένας δρόμος για τον εντοπισμό του ατόμου που σε ενοχλεί καταφεύγοντας σε έγκληση του προσώπου που σε απειλεί ή ενοχλεί . Οι εισαγγελικές, ανακριτικές και προανακριτικές Αρχές, πολύ δε περισσότερο τα Δικαστικά Συμβούλια και τα Δικαστήρια, δικαιούνται να ζητούν από τους παρόχους των Υπηρεσιών Επικοινωνίας, μέσω του διαδικτύου τα ηλεκτρονικά ίχνη μιας εγκληματικής πράξεως, την ημεροχρονολογία και τα στοιχεία του προσώπου στο οποίο αντιστοιχεί το ηλεκτρονικό ίχνος, από τους λοιπούς δε παρόχους των υπηρεσιών επικοινωνίας τα «εξωτερικά στοιχεία» της επικοινωνίας (αριθμός κλήσεως, στοιχεία καλούντος – καλουμένου, ώρα κλήσης κ.λπ.) και ο πάροχος υποχρεούται να τα παραδίδει χωρίς να είναι αναγκαίο να προηγηθεί άδεια κάποιας Αρχής και ιδίως της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών(ΑΔΑΕ) .

 

ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΗΛΑΣΜΟ 2013 (PHOTO)

 

THILASMOS_3

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΗΛΑΣΜΟ 2013

 

-Συμμετείχε η πόλη της Έδεσσας στον Πανελλαδικό Ταυτόχρονο Δημόσιο Θηλασμό 2013

-Περισσότερα από 140 άτομα, Θηλάζουσες και μη, μέλλουσες μητέρες, μητέρες πρώην θηλάζουσες, μπαμπάδες, γιαγιάδες, φίλοι και λοιποί συγγενείς. ΟΛΟΙ συγκεντρώθηκαν για να στηρίξουν το δικαίωμα της θηλάζουσας μητέρας και του μωρού στο δημόσιο θηλασμό.

Στον ταυτόχρονο πανελλαδικό δημόσιο θηλασμό στον οποίο μετείχαν 39 συνολικά πόλεις της χώρας συμμετείχε και η Έδεσσα, με περισσότερες των 31 μητέρων να θηλάζουν δημόσια τα βρέφη τους στο δημοτικό στάδιο της πόλης, το πρωί της Κυριακής.

Η εκδήλωση, που στόχο είχε την ευαισθητοποίηση, την αφύπνιση και την υποστήριξη νέων μητέρων για τον μητρικό θηλασμό ώστε να μην αποτελεί ταμπού πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό στάδιο Έδεσσας από την Ομάδα Εθελοντών και Υποστηρικτών Μητρικού Θηλασμού Ν. Πέλλας-Έδεσσα λίγο μετά τις 11.00 το πρωί, ενώ στηρίχθηκε από τοπικές επιχειρήσεις.

THILASMOS_1

Οι διοργανωτές διένειμαν έντυπο ενημερωτικό υλικό στους παρευρισκόμενους, προσέφεραν δωράκια στα μικρά παιδιά, τα οποία χόρεψαν, τραγούδησαν και έπαιξαν μέχρι το μεσημέρι.

«Σήμερα είναι μια μεγάλη γιορτή για τον μητρικό θηλασμό, γίνεται πανελλαδικά σε 39 πόλεις της Ελλάδας, έχει καθιερωθεί από το ‘96, από την κα Ελένη Μουστάκα στη Θεσσαλονίκη που είχε τη φαεινή ιδέα να διαδώσουμε την τέχνη του μητρικού θηλασμού.

1-7 Νοεμβρίου διοργανώνεται ο Πανελλαδικός Ταυτόχρονος Δημόσιος Θηλασμός. Η ομάδα μας είναι εθελοντική δεν χρηματοδοτείται από πουθενά, στόχος είναι η προώθηση, η στήριξη και η ενημέρωση του μητρικού θηλασμού, να στηρίξουμε τις μαμάδες, τις θηλάζουσες για να συνεχίσουν, και τις μητέρες που δεν έχουν καταφέρει να θηλάσουν» αναφέρει η κα Ιγνατιάδου Μαγδαληνή, διαχειρίστρια της Ομάδας Εθελοντών και Υποστηρικτών Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας Ν. Πέλλας- Έδεσσα.

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η ίδια, «ο θηλασμός είναι το πρώτο και κυριότερο πράμα που πρέπει να ακολουθήσει ένα παιδί μετά τη φυσιολογική εξέλιξη που είναι ο τοκετός. Είμαστε θηλαστικά μπορούμε να θηλάσουμε όλες οι μητέρες, δεν υπάρχει δεν έχω γάλα, υπάρχει σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προτείνει δύο χρόνια μητρικού θηλασμού, έξι μήνες αποκλειστικού θηλασμού, σταδιακά μπαίνουν οι στέρεες τροφές. Είναι πολλά τα οφέλη του μακροχρόνιου θηλασμού τόσο όσο αναφορά τις ασθένειες όσο και το δέσιμο μητέρας βρέφους».

 

THILASMOS_2

Στην εκδ ήλωση συμμετείχαν περίπου 70 μητέρες, εκ των οποίων περισσότερες των 30 επέλεξαν να θηλάσουν δημοσίως στο Δημοτικό Στάδιο Έδεσσας. «Το 90 με 95% των μητέρων θηλάζουν στα μαιευτήρια το θέμα είναι ότι μόλις το 1% καταφέρνει τον αποκλειστικό θηλασμό στον έκτο μήνα της ζωής του παιδιού γιατί δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση, δεν υπάρχουν ως επί το πλείστον υποστηρικτικοί παιδίατροι και ωθούν τις μητέρες στα υποκατάστατα μητρικού γάλακτος» εξηγεί η κα Ιγνατιάδου.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - SCHULZ

BENICHULTZ

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - SCHULZ

ΕΥ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Υποδέχομαι, όπως πάντα, με ιδιαίτερη χαρά τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον αγαπητό φίλο και συναγωνιστή Martin Schulz.

Ο κ. Schulz, μια ευρωπαϊκή πολιτική προσωπικότητα πρώτης γραμμής, είναι η επιλογή του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος για τη θέση του Προέδρου της Νέας Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που θέλουμε να προκύψει μετά τις εκλογές του Μαΐου, για την ανάδειξη της νέας σύνθεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Υπό την ιδιότητά μου, του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, είμαι πραγματικά ευτυχής γιατί έχω συνυπογράψει την πρόταση υποψηφιότητας του Martin Schulz, για τη θέση του νέου Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Εάν θέλουμε μια νέα Ευρώπη, μια προοδευτική Ευρώπη, μια Ευρώπη που ακούει τη φωνή των κοινωνιών, τη φωνή των Ευρωπαίων πολιτών και ιδίως των νέων ανέργων, πρέπει η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να έχει ως επικεφαλής της τον Martin Schulz.

Το μεγάλο μας πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης ήταν και είναι ότι έχουμε απέναντί μας μια συντηρητική Ευρώπη, μια Ευρώπη που δεν μπορεί να πάρει τις αναγκαίες μεγάλες πρωτοβουλίες για την υπέρβαση της κρίσης.

Είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον κ. Schulz για μια πολύ μεγάλη θεσμική πρωτοβουλία. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ήδη αποφάσισε να καλέσει την τρόικα, ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής κι αυτό θα γίνει και ενώπιον της Ολομέλειας, προκειμένου να εξηγήσει η τρόικα τον τρόπο, με τον οποίο έχει χειριστεί τα προγράμματα των χωρών που είναι σε κρίση, των χωρών του ευρωπαϊκού νότου, με χαρακτηριστικό παράδειγμα, βεβαίως την εξέλιξη του ελληνικού προγράμματος.

Εάν είχαμε μια διαφορετική μεταχείριση από τους θεσμικούς μας εταίρους, φυσικά θα είχαμε και πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Και τώρα, όμως, παρ’ όλα αυτά, είμαστε ένα βήμα πριν από την έξοδο από την κρίση και αυτό το βήμα ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι, πόσο σκληρό για τον ελληνικό λαό, αλλά αυτό πρέπει να γίνει, γιατί τώρα έχουμε όλες τις προϋποθέσεις, χάρη στις θυσίες του ελληνικού λαού, να ολοκληρώσουμε αυτό το δύσκολο δρόμο που ήταν και είναι, δυστυχώς, μονόδρομος. Δεν υπήρχε, δεν υπάρχει, εναλλακτικό σχέδιο Β’.

Θέλω να ελπίζω ότι αυτή η ενεργός συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα συνεχιστεί. Δεν είναι δυνατόν η Ευρωζώνη, το Εurogroup και η τρόικα να λειτουργούν έξω από το δημοκρατικό, θεσμικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς την άμεση συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Και, βεβαίως, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να αποκατασταθεί στο θεσμικό της ρόλο, γιατί έχει μειωθεί ο ρόλος αυτός, λόγω της συγκρότησης και της λειτουργίας της τρόικα.

Το τρίτο σημείο είναι η ετοιμότητα του κ. Schulz και αυτό δείχνει πόσο μεγάλη σημασία έχει μια τέτοια πολιτική προσωπικότητα να βρεθεί στην ηγεσία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Να αναληφθούν πολύ συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, κυρίως χρηματοδοτικές για την ενίσχυση της ελληνικής πραγματικής οικονομίας και των επενδύσεων σε όλα τα επίπεδα μέσα από τα υφιστάμενα κοινοτικά κονδύλια.

‘Οταν αναφέρομαι σε επενδύσεις, δεν εννοώ μόνο τις μεγάλες επενδύσεις, εννοώ επενδύσεις όλου του φάσματος και των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων. Και, βεβαίως, έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία να συνεχιστούν οι πρωτοβουλίες για την διαφύλαξη της κοινωνικής συνοχής, για την ανάσχεση της ανεργίας και ιδίως της ανεργίας των νέων μέσα από την πρακτική και άμεση αξιοποίηση των κονδυλίων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.

Το περιεχόμενο της συζήτησής μας ήταν συνεπώς συγκεκριμένο, αισιόδοξο, απαιτητικό και είναι ένας εξαιρετικά καλός πρόλογος γι’ αυτά που έχει να πει - απευθυνόμενος σε όλες τις ευρωπαϊκές κοινωνίες, σε όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς - ο Martin Schulz, ως υποψήφιος του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Μ. Schulz: Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ευάγγελε, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα πολύ φιλικά σου λόγια και κυρίως για την αμέριστη προσωπική σου υποστήριξη στην επίτευξη του στόχου μου που είναι να είμαι ο υποψήφιος των Σοσιαλδημοκρατών για τη θέση του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Θα κάνω ό,τι μπορώ, για να κερδίσω την εμπιστοσύνη όλων των Ευρωπαίων πολιτών έναντι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παρεμπιπτόντως, οι ευρωπαϊκές εκλογές δεν αφορούν ούτε το Ελληνικό, ούτε το Γερμανικό Κοινοβούλιο, αφορούν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, άρα είμαστε αποφασισμένοι να διεξάγουμε μια αμιγώς ευρωπαϊκή εκστρατεία. Γι΄αυτό λοιπόν, πρέπει να συζητήσουμε πώς μπορούμε να βρούμε μία νέα μεταρρυθμιστική πλατφόρμα για να προβάλουμε την Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Αυτό που ανέφερε ο συνάδελφός μου κ. Βενιζέλος για το γεγονός ότι η τρόικα θα εμφανιστεί ενώπιον της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αποτελεί μεγάλη πρόοδο, είναι η περίφημη λογοδοσία, την οποία επέβαλε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Γιατί δεν είναι δυνατόν η τρόικα να εμφανίζεται σε πάρα πολλά κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως μία ανώνυμη δύναμη, με την οποία κανείς δεν ταυτίζεται - επεμβαίνει όμως στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων - και να μην είναι υπόλογη. Δεν είναι δυνατόν, γι΄αυτό λοιπόν εμείς επιμένουμε στο θέμα της λογοδοσίας.

Και η τρίτη μου παρατήρηση, στην οποία θα επιμείνω, είναι ότι αυτό που χρειάζονται οι λαοί, οι απλοί άνθρωποι είναι εμπιστοσύνη και εμπιστοσύνη σημαίνει εμπιστοσύνη όχι μόνο μεταξύ πλευρών, αλλά εμπιστοσύνη και προς τον ίδιο τον εαυτό μας. Σήμερα, λοιπόν, στο Ελληνικό χρηματιστήριο βλέπουμε ότι, ίσως για πρώτη φορά, καταγράφεται μία ανοδική τάση.

Ο ελληνικός λαός προσέφερε τεράστιες θυσίες και αυτές κάπου πρέπει να οδηγήσουν. Πιστεύω, λοιπόν, ότι οι επενδυτές αρχίζουν να ξαναδείχνουν εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία. Γι΄αυτό πρέπει να λάβουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα, έτσι ώστε αυτή σε αυτή τη φάση να την ενισχύσουμε.

Βεβαίως, δεν αρκεί μόνο η έξωθεν εμπιστοσύνη, ο ελληνικός λαός πρέπει ο ίδιος να αισθάνεται αυτοπεποίθηση και οι Έλληνες πρέπει να δουν συγκεκριμένα ότι επιτυγχάνεται πρόοδος σε έναν πολύ συγκεκριμένο τομέα. Επιθυμώ να ληφθούν ταχύτατα μέτρα για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων στην Ελλάδα.

Νομίζω ότι οι γονείς είναι πρόθυμοι να αναλάβουν θυσίες, εφόσον διαπιστώνουν ότι αυτό θα είναι προς όφελος των παιδιών τους. Γιατί δεν είναι δυνατόν βέβαια να ρωτήσει κανείς τους γονείς, ξέρετε, συμφωνείτε με το να σώσουμε τις τράπεζες και να το κάνουν αυτό, αλλά αυτό να μη βοηθάει το μέλλον των παιδιών τους.

Έτσι λοιπόν, τα κονδύλια, τα οποία έχουν προβλεφθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη χρηματοδότηση των διαρθρωτικών ταμείων και του περιφερειακού ταμείου, μεταξύ άλλων, πρέπει τώρα να εκταμιευτούν ταχύτατα για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων.

Αλλά το πρώτο και το πιο σημαντικό πρόγραμμα, αν θέλετε, που καλούμαστε να εφαρμόσουμε στην Ελλάδα και όχι μόνο, είναι να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η πιστωτική ασφυξία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Με το συνάδελφό μου, τον κ. Βενιζέλο, συζήτησα για όλα αυτά τα θέματα και ευθύς αμέσως πρόκειται να συναντηθώ με επιχειρηματίες από την Ελλάδα και οποτεδήποτε το έχω κάνει αυτό διαπιστώνω ότι όλοι αυτοί εμφορούνται από θαυμάσιες ιδέες, θέλουν να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, υπό μία όμως προϋπόθεση, να έχουν πρόσβαση στη δανειοδότηση. Γι΄αυτό λοιπόν, θεωρώ ότι το πρώτο και πλέον επείγον μέτρο που πρέπει να ληφθεί είναι η δανειοδότηση των επιχειρήσεων.

Ευχαριστώ πολύ.

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΘ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΔΕΣΣΑΣ

SYLLOGOS_PONTION

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΔΕΣΣΑΣ

«Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΒΡΑΣ»

 

Ο Σύλλογος Ποντίων Έδεσσας «Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΒΡΑΣ», πραγματοποιεί το ετήσιο ΠΑΡΑΚΑΘ του Συλλόγου, το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 8 μ.μ. στο κέντρο ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ.

Στο τραγούδι θα είναι ο γνωστός πόντιος τραγουδιστής Γιώτης Γαβριηλίδης, στη λύρα ο Μπάμπης Εμερτζίδης και στο νταούλι ο Κλεάνθης. Το πρόγραμμα πλαισιώνουν και οι οργανοπαίκτες του συλλόγου μας ο Βαγγέλης Καραγιαννίδης και ο Γιώργος Χαραλαμπίδης λύρα και στο νταούλι η Κική Μωυσιάδου και ο Κώστας Κωνσταντινίδης.

Θα εμφανιστούν τα χορευτικά τμήματα μικρό-μεσαίο και το τμήμα αρχαρίων.

 

Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για μας να παρευρεθείτε στην εκδήλωσή μας.

 

ΠΕΛΛΑ: ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ SUPER MARKET ΑΝΟΙΚΤΑ

LIDL

 

Από την έρευνα που κάναμε στο νομό διαπιστώσαμε ότι τα μεγάλα super market LIDL, Carrefour Μαρινόπουλος, Βασιλόπουλος, επίσης JUMBO, ADMIRAL ήταν ανοικτά σήμερα πρώτη Κυριακή εφαρμογής του μέτρου.

Όμως υπήρχαν και κάποιοι μικροεπαγγελματίες ανοικτοί σε πόλη του νομού.

CARREFOUR

 

Άρα το μέτρο δεν περπατάει στο νομό. Θα περπατούσε ίσως εάν ο κόσμος είχε λεφτά να ξοδέψει αλλά αυτό είναι μία ξενόφερτη Ευρωπαϊκή πίεση για να πετύχουν το κλείσιμο των μικρών καταστημάτων, αλλά δεν ξέρουν ότι ο Έλληνας δεν θα τους ακολουθήσει.

 

familysupermarket

Pages